abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133002351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:29 schreef minilot het volgende:
Sorry. Dozen aan het uitpakken.
Ik moet niet liegen. Ben tot een halve doos gekomen en nu kijk ik onderuitgezakt Bargain Hunt op de BBC en ik eet chips. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 07-11-2013 16:08:42 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_133002587
Heerlijk van die collega's die hun loon krijgen door de hele dag hun afspraken niet na te komen, veel te hoge kortingen weggeven en daarnaast een veel te groot ego hebben. Daarnaast als ik de klanten hoor, komen de dingen die in zijn agenda staan niet overeen met wat hij echt doet. En er wordt al lang niets aan gedaan. Probleem is dat hij er altijd onderuit komt en alles bij elkaar liegt, zelfs recht in het gezicht van de leidinggevende. Wordt nog leuk morgen de verkoopvergadering :{

Vind het niet fijn als ik elke keer de naaibal moet spelen... Krijg je zo'n klik-gevoel van.
pi_133002787
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik moet niet liegen. Bet tot een halve doos gekomen en nu kijk ik onderuitgezakt Bargain Hunt op de bbc en ik eet chips. :')
_O- _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133002910
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef Molleman het volgende:
Heerlijk van die collega's die hun loon krijgen door de hele dag hun afspraken niet na te komen, veel te hoge kortingen weggeven en daarnaast een veel te groot ego hebben. Daarnaast als ik de klanten hoor, komen de dingen die in zijn agenda staan niet overeen met wat hij echt doet. En er wordt al lang niets aan gedaan. Probleem is dat hij er altijd onderuit komt en alles bij elkaar liegt, zelfs recht in het gezicht van de leidinggevende. Wordt nog leuk morgen de verkoopvergadering :{

Vind het niet fijn als ik elke keer de naaibal moet spelen... Krijg je zo'n klik-gevoel van.
Ontzettend irritant dat soort collega's -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133003256
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik moet niet liegen. Bet tot een halve doos gekomen en nu kijk ik onderuitgezakt Bargain Hunt op de bbc en ik eet chips. :')
Suf he, dat ze de paraplu niet hebben genomen :D
pi_133003282
Behoorlijk irritant inderdaad Isa. Probleem is dat het de hele sfeer verziekt als hij binnen komt. En mijn collega op kantoor wordt er ook al helemaal gek van. En als dat al een lange periode duurt zijn dat een hoop onderliggende ergernissen die hier op de afdeling rondhangen. Alleen vanuit de organisatie wordt er weinig/niets aan gedaan. Enige wat er nog gedaan kan worden is naar de baas van de holding stappen. Alleen dan is het weer de vraag hoe de bedrijfleider van mijn BV daar over denkt.

Lastig, lastig.
pi_133003896
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 7 november 2013 @ 15:04:47 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133005477
Vadouvan-olie aan het maken voor de rivierkreeftstaartjes die vanaf morgen 24 uur in die marinade mogen.
Hele huis ruikt heerlijk naar die kruiden. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133005630
Lekker. Ik heb tosti's met chutney. :)
pi_133006156
quote:
Sorry. Dozen aan het uitpakken.

Ik bedoelde hier op de poli :+
pi_133006212
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:04 schreef golfer het volgende:
Vadouvan-olie aan het maken voor de rivierkreeftstaartjes die vanaf morgen 24 uur in die marinade mogen.
Mmmmmmmmmmmmmm
pi_133006286
quote:
En mijn voor&achternaam.nl aan het registreren voor foodblogje. :7
*O*
pi_133006581
Tof je eigennaam.nl :Y
  donderdag 7 november 2013 @ 15:37:53 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133006808
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133006900
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133006987
quote:

En mijn voor&achternaam.nl aan het registreren voor foodblogje. :7
En wat wordt het? Wordpress installeren en daar iets mee bouwen? Ben zelf nog op zoek naar wat voor framework ik boven op wordpress ga gooien. Wil namelijk niet zoveel configureren dus een framework waar alles op en aan zit is wel gewenst voor mij :P Ben gewoon lui ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 november 2013 @ 15:44:11 #267
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133007117
Ik heb ook mijn eigen domeinnaam :P.
Zit alleen geen website aan verbonden. Heb er alleen een mailaccount aan voor de zakelijke mail.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 7 november 2013 @ 15:54:57 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133007569
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Molleman het volgende:

En wat wordt het? Wordpress installeren en daar iets mee bouwen? Ben zelf nog op zoek naar wat voor framework ik boven op wordpress ga gooien. Wil namelijk niet zoveel configureren dus een framework waar alles op en aan zit is wel gewenst voor mij :P Ben gewoon lui ;)
Ik vind Wordpress niet lekker bouwen.
Onze oude restaurantrecensies zaten daarbij en het leverde veel irritaties op.
Dus over gegaan naar een betaalde domeinsite met allemaal mooie bestaande templates en simpele bouwstenen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_133007953
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
SPOILER
En dan zonder spoiler:

http://www.peterdehoog.nl 8-)

(zonder enige inhoud want ben al twee jaar te lui om mijn fotosite opnieuw te uploaden :') )
pi_133008216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D! :Y
En wat een tof beest van een mok was dat!
pi_133008267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:04 schreef golfer het volgende:
O, mjam! Sinds verhuizing nog geen vis of schaal/schelpdieren gegeten. Wellicht vanavond eens doen..Dank voor inspiratie. :*
pi_133008372
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Molleman het volgende:

[..]

Ben ook nog aan het twijfelen. Wordpress an sich heeft voordelen, maar zelf gewoon lekker HTML(5)en en CSSen vind ik ook wel prettig om te doen. Ik moet eerst maar eens gaan nadenken over een ontwerp(je) en als dat tamelijk eenvoudig via Wordpress te doen is dan denk ik dat ik daarvoor ga. Mocht ik iets raars willen waarvoor ik één of andere trukendoos moet gaan opentrekken binnen Wordpress dan doe ik het net zo lief helemaal zelf.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:19:35 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133008588
2 doden bij de gijzeling in Limburg. -O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_133008672
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:04 schreef Molleman het volgende:
Behoorlijk irritant inderdaad Isa. Probleem is dat het de hele sfeer verziekt als hij binnen komt. En mijn collega op kantoor wordt er ook al helemaal gek van. En als dat al een lange periode duurt zijn dat een hoop onderliggende ergernissen die hier op de afdeling rondhangen. Alleen vanuit de organisatie wordt er weinig/niets aan gedaan. Enige wat er nog gedaan kan worden is naar de baas van de holding stappen. Alleen dan is het weer de vraag hoe de bedrijfleider van mijn BV daar over denkt.

Lastig, lastig.
Is de onaangename collega (klinkt als zoeentje die de meesten van ons wel kennen :)) al door jou of je andere collega's geconfronteerd met de zo te horen vrij duidelijk aanwijsbare zaken die verkeerd gaan?
(Gewoon benieuwd)
pi_133008689
quote:
15s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:19 schreef golfer het volgende:
2 doden bij de gijzeling in Limburg. -O-
O getver. Wat naar zeg! :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: