quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:03 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kwam er gisteren achter dat de aldi op de woenselse markt is veranderd in een lidl.
geluksmoment, niet normaal
True, true.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen de pond en later tot 1973 de koers gelijk stond aan de goudkoers wel.
Ik ben er vanmorgen geweest om spul voor pasteitjes te halen. 7 euro voor een kilo of twee ragout en 8 pasteibakjesquote:
Ik weet niet of dat zo'n slechte zaak is geweest want goud is ook niet zo'n zekere zaak. Naar het schijnt is er veel meer goud in de wereld dan dat er naar buiten wordt gebracht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
True, true.
Volgens mijn opa is het daar fout gegaan, nadat het is los gekoppeld van het goud. Maar ik ben verder niet zo thuis in economie, jammer genoeg.
Ik heb er nog een in de frigo liggen, verleidelijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
maar dan ga ik morgen dat Veltins halen bij de lidl
beter jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
maar dan ga ik morgen dat Veltins halen bij de lidl
Engeland (Keynes) wilde het dan ook koppelen aan een 'objectieve' nieuwe munt, maar daar stak de VS een stokje voor om zo de markt te kunnen controleren. Tja... dat ging goed totdat ze zichzelf richting een faillissement stuwde door de Vietnam uitgaven en de oliesjeiks het niet meer pikte.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
True, true.
Volgens mijn opa is het daar fout gegaan, nadat het is los gekoppeld van het goud. Maar ik ben verder niet zo thuis in economie, jammer genoeg.
Het is beter dan het aan niks koppelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo'n slechte zaak is geweest want goud is ook niet zo'n zekere zaak. Naar het schijnt is er veel meer goud in de wereld dan dat er naar buiten wordt gebracht.
ik ga het beleven is het 0,33 of 0,5?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb er nog een in de frigo liggen, verleidelijk
Jonguh halve liters natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga het beleven is het 0,33 of 0,5?
Hadden we die gekke Indianen er maar gewoon laten leven, kut Amerika.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Engeland (Keynes) wilde het dan ook koppelen aan een 'objectieve' nieuwe munt, maar daar stak de VS een stokje voor om zo de markt te kunnen controleren. Tja... dat ging goed totdat ze zichzelf richting een faillissement stuwde door de Vietnam uitgaven en de oliesjeiks het niet meer pikte.
Wat is t argument tegen dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want in het verleden, in een totaal andere tijd, in een totaal andere wereld, met totaal andere problemen is het ook meegevallen? Ik snap deze argumentatie echt totaal niet, maargoed.
kratje amstel oid kost ook geen drolquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga het beleven is het 0,33 of 0,5?
Ik moest hardop lachenquote:
Wellicht had Pruisen dan nu nog bestaan in volle gloriequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hadden we die gekke Indianen er maar gewoon laten leven, kut Amerika.
toch niet handig om mee te nemen apaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
kratje amstel oid kost ook geen drol
heb je gewoon flesjes
Doe dan kratje Oettinger, oprecht fucking lekker en 7 euro de krat ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
kratje amstel oid kost ook geen drol
heb je gewoon flesjes
Ik had een Chinees in de klas die kreeg zijn hele studie + andere kosten vergoed van de staat. Zodra hij klaar was moest hij terug om daar les te geven. Dus ze zijn ook wel bezig om de kennis verder te brengen dan alleen te importeren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is t argument tegen dan?
T westen heeft nog steeds een enorme voorsprong op rest vd wereld. China bv, gaat nu lekker met goedkope arbeid en geïmporteerde kennis uit t westen, maar er komt een punt dat die 900 miljoen slaven ziet wat men in t westen heeft en ziet wat de elite in China bezit, dondert de hele boel ook in elkaar.
Alleen die kanjerfolie is niet zo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Doe dan kratje Oettinger, oprecht fucking lekker en 7 euro de krat ofzo.
Meest verkochte bier van Duitsland
Ik ben weer teveel aan 't zuipen de laatste tijd. Ik voel me dan door de boot genomen ook gewoon minder happy ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb er nog een in de frigo liggen, verleidelijk
je bent zelf een aaaptquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch niet handig om mee te nemen apaat.
Ik vind dat folie genoeg reden om het niet te kopen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Doe dan kratje Oettinger, oprecht fucking lekker en 7 euro de krat ofzo.
Meest verkochte bier van Duitsland
Ik zuip veel en veel minder de laatste week, blow wel teveel, anders kom ik niet in slaapquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben weer teveel aan 't zuipen de laatste tijd. Ik voel me dan door de boot genomen ook gewoon minder happy ofzo.
Mijn appie heeft het in blik, 50 centquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
je bent zelf een aaapt
[..]
Ik vind dat folie genoeg reden om het niet te kopen.
Dat is toch niet het punt van wat ik zeg? Het is toch ons eigen systeem wat voor problemen heeft gezorgd en zorgt, niet hoe de rest van de wereld het aanpakt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is t argument tegen dan?
T westen heeft nog steeds een enorme voorsprong op rest vd wereld. China bv, gaat nu lekker met goedkope arbeid en geïmporteerde kennis uit t westen, maar er komt een punt dat die 900 miljoen slaven ziet wat men in t westen heeft en ziet wat de elite in China bezit, dondert de hele boel ook in elkaar.
wat is een aaaptquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
je bent zelf een aaapt
[..]
Ik vind dat folie genoeg reden om het niet te kopen.
Alleen ooit op een feestje op maar toen was het fodder voor heeeeel laat op de avond. Denk ook dat je het beter daarbij kunt latenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:12 schreef Elan het volgende:
Hoe vinden jullie Euroshopperbier, ik schaam me te erg om het te kopen maar schijnt ook niet zwaar ranzig te zijn
Het is te doen. Maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:12 schreef Elan het volgende:
Hoe vinden jullie Euroshopperbier, ik schaam me te erg om het te kopen maar schijnt ook niet zwaar ranzig te zijn
1 keer gedronken, meest treurige verjaardag ooit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:12 schreef Elan het volgende:
doe van beiden een paar en oordeel zelfquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
Maar welk bier moet ik morgen nu kopen bij de Lidl? Oettinger of Veltins?
Ik drink geen zuivel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef Saind het volgende:
We hebben het wel vaak over drank.
Wat is jullie favoriete zuiveldrank? Ik drink de laatste tijd keiveel karnemelk
de keuze bestaat uit melk, karnemelk of vifit met een smaakje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef Saind het volgende:
Melk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef Saind het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |