Ik haat die vent met zijn domme cryptische gelul steeds meer.quote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik aan je vraag wat je kan. Dan laat je zien wat je kan. Dan kan ik zien wat je niet kan.
Johan Cruijff
Eentje geven aan kapiteintje gaan we raidenquote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, heeft me al wel wat opgeleverd de eerste 4.
hou opquote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik haat die vent met zijn domme cryptische gelul steeds meer.
quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
als je dit niet snaptquote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat nergens over ja.quote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
Hearthstone is toch dat debiele kaartspelletje? Mattie van me speelt dat ook.
Ik snap het wel maar het is toch compleet overdreven om constant in tegeltjestaal te lullen.quote:
Omdat jij te dom om te poepen bent, is Johan Cruijff een haatzaaiend persoon?quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, geef het alsjeblieft en laat Smoofie zijn gejank stoppen aan mijn adres
Ik heb het niet nee. Maar beter verkoop je het gewoon voor 50 dollar.quote:
is niet meer zoveel waardquote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb het niet nee. Maar beter verkoop je het gewoon voor 50 dollar.
Ik snap wel wat hij zegt en bedoelt in zijn stellingen maar nogmaals het is compleet overbodig om zo je punt te maken.quote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij te dom om te poepen bent, is Johan Cruijff een haatzaaiend persoon?
ik snap die haat niet zo richting zulke spellenquote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
Hearthstone is toch dat debiele kaartspelletje? Mattie van me speelt dat ook.
Hij installedquote:Op maandag 4 november 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Log dan in... Ik sta al klaar om je verrot te schelden
Hebben jullie hier ook last van als je 5 dagen niet klaar bent gekomen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb na een aantal dagen vaak dat het wat dikker is. Meer klontig dan vloeibaar.
Het voelt dan ook alsof er een kurk van de fles komt
Nee.quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie hier ook last van als je 5 dagen niet klaar bent gekomen?
volgens je moeder heeft het dan wel een raar smaakjequote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie hier ook last van als je 5 dagen niet klaar bent gekomen?
Ik vroeg mij al af waarom we eindelijk verse groenten konden betalen...quote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens je moeder heeft het dan wel een raar smaakje
Kwart voor 7 wekkertjequote:Op maandag 4 november 2013 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook geen tijd om te slapen Knutje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |