Ga eens weg. Of dood.quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben VOOr BeNeLiga, Nederlanders die de voordelen er niet van zien
Ga maar naar huis, je moeder heeft visjes gebakkenquote:
Nou nou nou...quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga maar naar huis, je moeder heeft visjes gebakken
Voor of tegen?quote:'Verkeershufters' beboeten via 'progressief strafsysteem'
?quote:Op maandag 4 november 2013 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Staand pissen als je aan de schijt bent is nooit leuk.
Wordt je haar dan niet nat?quote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest halsoverkop gaan zitten.
Onwetend en dom idd. Of te nostalgisch,quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben VOOr BeNeLiga, Nederlanders die de voordelen er niet van zien
Een beetje domme vraag van Smoofie. Hij kan zelf ook wel bedenken dat jij niet hetzelfde kunt zien als hij.quote:
Jouw cynische grapjes zijn zelden geslaagd Smoof.quote:Op maandag 4 november 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom de? Ik vond het een geslaagd cynisch grapje, jij niet?
Wat heeft dat met deze van Saind te maken danquote:Op maandag 4 november 2013 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw cynische grapjes zijn zelden geslaagd Smoof.
Lage en onnodige steek van Kapiteintje inderdaad. Hem nodigen we niet meer uit voor ons verjaardagsfeestje.quote:Op maandag 4 november 2013 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze van Saind te maken dan.
Het plan was toch sowieso om niemand uit te nodigen? Privacy, samen hearthstone spelen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lage en onnodige steek van Kapiteintje inderdaad. Hem nodigen we niet meer uit voor ons verjaardagsfeestje.
Dat klopt, en bedankt voor het verpesten van mijn dreigement. De dingen welke Kapiteintje nu over had gehad om alsnog een kans te maken...quote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het plan was toch sowieso om niemand uit te nodig? Privacy, samen hearthstone spelen.
Ik dacht dat je op jezelf doelde.quote:Op maandag 4 november 2013 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze van Saind te maken dan.
Nee. Smoofie en ik willen een 1 op 1 ervaring op zijn loveboat.quote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ik speel toevallig Hearthstone. Iemand hier ook bekend met dit spel? Lijkt me leuk om eens op een bijzondere gelegenheid te spelen.
Sorry , ik maak het wel goedquote:Op maandag 4 november 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, en bedankt voor het verpesten van mijn dreigement. De dingen welke Kapiteintje nu over had gehad om alsnog een kans te maken...
Ik zal mijn ongezoute mening over hearthstone voor me houden.quote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ik speel toevallig Hearthstone. Iemand hier ook bekend met dit spel? Lijkt me leuk om eens op een bijzondere gelegenheid te spelen.
Wtf, geefquote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb trouwens vandaag m'n 5e key gekregen
Ik haat die vent met zijn domme cryptische gelul steeds meer.quote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik aan je vraag wat je kan. Dan laat je zien wat je kan. Dan kan ik zien wat je niet kan.
Johan Cruijff
Eentje geven aan kapiteintje gaan we raidenquote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, heeft me al wel wat opgeleverd de eerste 4.
hou opquote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik haat die vent met zijn domme cryptische gelul steeds meer.
quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
als je dit niet snaptquote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat nergens over ja.quote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
Hearthstone is toch dat debiele kaartspelletje? Mattie van me speelt dat ook.
Ik snap het wel maar het is toch compleet overdreven om constant in tegeltjestaal te lullen.quote:
Omdat jij te dom om te poepen bent, is Johan Cruijff een haatzaaiend persoon?quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, geef het alsjeblieft en laat Smoofie zijn gejank stoppen aan mijn adres
Ik heb het niet nee. Maar beter verkoop je het gewoon voor 50 dollar.quote:
is niet meer zoveel waardquote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb het niet nee. Maar beter verkoop je het gewoon voor 50 dollar.
Ik snap wel wat hij zegt en bedoelt in zijn stellingen maar nogmaals het is compleet overbodig om zo je punt te maken.quote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij te dom om te poepen bent, is Johan Cruijff een haatzaaiend persoon?
ik snap die haat niet zo richting zulke spellenquote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
Hearthstone is toch dat debiele kaartspelletje? Mattie van me speelt dat ook.
Hij installedquote:Op maandag 4 november 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Log dan in... Ik sta al klaar om je verrot te schelden
Hebben jullie hier ook last van als je 5 dagen niet klaar bent gekomen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb na een aantal dagen vaak dat het wat dikker is. Meer klontig dan vloeibaar.
Het voelt dan ook alsof er een kurk van de fles komt
Nee.quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie hier ook last van als je 5 dagen niet klaar bent gekomen?
volgens je moeder heeft het dan wel een raar smaakjequote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie hier ook last van als je 5 dagen niet klaar bent gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |