Zelfde nummer?quote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je misschien toch Bono & Clannad moeten kiezen
Noop: in a livetimequote:
Maar ik wil dus serieus naar Londen verhuizenquote:
Ik heb er geen ervaring mee.quote:Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]die wil ik de aankomende jaren echt niet meer hebben
Al was de verhoging lager, wat een hel.
Echt op de volgende paracetamol/tramadol/morfine liggen te wachten om de pijn te drukken.wil ik niet meer
Niet noodzakelijk hoorquote:
Dan nog heeft ze een enorme controle over haar stem.quote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk hoor
Ze heeft nu een hele mooie stem, maar ook bij meisjes veranderd de stem als ze gaan puberen.
Deze ook:quote:
quote:
Jij bent niet de enige die dat wiltquote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil dus serieus naar Londen verhuizen.
Why, lijkt me geen leuke stadquote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil dus serieus naar Londen verhuizen.
Vals waarschijnlijk niet, en met voldoende training kan ze best een goede zangeres blijven. Maar het kan ook haar nog ontwikkelende stem volledig verwoesten.quote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan nog heeft ze een enorme controle over haar stem.Ik denk echt niet dat dit een valse kraai gaat worden.
Belgie is Zwitserlevengevoel btw. Goed verdienen, wel veel belasting enzo, mja, first world problems enzoquote:Op maandag 4 november 2013 23:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Why, lijkt me geen leuke stadtenzij je connecties hebt
Naja, ik zou dan eerder naar New York gaan, meteen naar de top van de rat racequote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Belgie is Zwitserlevengevoel btw. Goed verdienen, wel veel belasting enzo, mja, first world problems enzo
Schijnt dat je daar moeilijk een degelijke baan vind.quote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Naja, ik zou dan eerder naar New York gaan, meteen naar de top van de rat race
Baan valt nog wel mee, maar als je echt in Manhattan wilt wonen dan betaal je je blauw aan huur.quote:Op maandag 4 november 2013 23:08 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Schijnt dat je daar moeilijk een degelijke baan vind.
Wat kost dat? Hier gaan appartementen met 1 slaapkamer vanaf 500 euri.quote:Op maandag 4 november 2013 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Baan valt nog wel mee, maar als je echt in Manhattan wilt wonen dan betaal je je blauw aan huur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |