Mogen nog wel, ik kan niet andersquote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
39.5 Mag je mee in je bed blijven liggen. Moeders paracetamolletjes laten brengen en zo
Want dat is best hoge koorts
Bier drinken en uitzweten, ik had het ook laatst niet zo hoog echterquote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
39.5, ik weet niet waar jij de energie vandaan haalt om een hoop te doen, lopen naar de badkamer is al zwaar kut, laat staan dingen "doen"
Neem een shot kruidenbitterquote:Op maandag 4 november 2013 22:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mogen nog wel, ik kan niet andersAls het maar over is voor donderdag
Ik ga nu echt geen bier drinkenquote:Op maandag 4 november 2013 22:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Bier drinken en uitzweten, ik had het ook laatst niet zo hoog echter
Door een bliksembezoek aan Drenthe
Maar weet je waardoor de koorts veroorzaakt wordt?quote:Op maandag 4 november 2013 22:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mogen nog wel, ik kan niet andersAls het maar over is voor donderdag
Een grogquote:Op maandag 4 november 2013 22:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Bier drinken en uitzweten, ik had het ook laatst niet zo hoog echter
Door een bliksembezoek aan Drenthe
Standaard recept van mijn vader: 2 paracetamol en 2 borreltjes!quote:Op maandag 4 november 2013 22:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga nu echt geen bier drinken
Het kan ook de treinreis zijn geweest, ik kwam in ieder geval geinfecteerd thuisquote:Op maandag 4 november 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een grog
Wat heeft Drenthe met jouw gedaan
Geen idee, zaterdag alleen gewerkt en zondag een beetje hardgelopen en nog topfit. Ik sta vanmorgen 0500 uur op en bam, gelijk misselijk zodra ik rechtop ik m'n bed probeer te zitten, toen gelijk weer gaan liggen voor een kwartier waarna ik probeerde uit bed te komen, fail, dus moeders geroepen om school af te bellen die vandaag verdomd leuke dingen gingen doenquote:Op maandag 4 november 2013 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar weet je waardoor de koorts veroorzaakt wordt?
Oei, treinenquote:Op maandag 4 november 2013 22:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het kan ook de treinreis zijn geweest, ik kwam in ieder geval geinfecteerd thuis
Als je pech hebt is het griepquote:Op maandag 4 november 2013 22:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen idee, zaterdag alleen gewerkt en zondag een beetje hardgelopen en nog topfit. Ik sta vanmorgen 0500 uur op en bam, gelijk misselijk zodra ik rechtop ik m'n bed probeer te zitten, toen gelijk weer gaan liggen voor een kwartier waarna ik probeerde uit bed te komen, fail, dus moeders geroepen om school af te bellen die vandaag verdomd leuke dingen gingen doen
Voedselvergiftigingquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |