Het kan niet veel slechter iig, laten we het daar op houdenquote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter joh!
Ja hier gaat het prima, daar ook?
quote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het kan niet veel slechter iig, laten we het daar op houden![]()
Koorts
Jaa het moet vooral niet langer duren, 3 stages missen = einde opleiding, desnoods stap ik doodziek die bus inquote:
Best een aardige film hoor. En niets mis met hil Collins een tekenfilm laten inzingen. The Circle of Live van Elton John komt tenslotte ook uit the Lion King, ook een tekenanimatiefilmquote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Waanzinnig geflopt, volgens mij.
Vind je het ook gek als je Phil Collins de boel laat inzingen.
Verdomd goede zanger, maar voor in een tekenfilm?
Twee paracetamolletjes in je bakkes en gaanquote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het kan niet veel slechter iig, laten we het daar op houden![]()
Koorts
quote:Op maandag 4 november 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twee paracetamolletjes in je bakkes en gaan
quote:Op maandag 4 november 2013 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jaa het moet vooral niet langer duren, 3 stages missen = einde opleiding, desnoods stap ik doodziek die bus in
Speedquote:Op maandag 4 november 2013 22:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Paracetamol ophalen lig ik alweer op de vloer
Toch is er wel duidelijk een verschil in The circle of life hoe het in The lion king klinkt, en hoe Phil Collins in Brother Bear zingt.quote:Op maandag 4 november 2013 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Best een aardige film hoor. En niets mis met hil Collins een tekenfilm laten inzingen. The Circle of Live van Elton John komt tenslotte ook uit the Lion King, ook een tekenanimatiefilm
quote:Op maandag 4 november 2013 22:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Ik meen het. Zolang de koorts niet boven de 39 graden uitkomt kan je nog best een hoop doen. En als de koorts hoog is dan ben ik niet eens meer in staat om TV te kijken laat staan te FOK!en.quote:Op maandag 4 november 2013 22:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Prachtige film. Phil heeft ook Tarzan gedaan.quote:Op maandag 4 november 2013 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Waanzinnig geflopt, volgens mij.
Vind je het ook gek als je Phil Collins de boel laat inzingen.
Verdomd goede zanger, maar voor in een tekenfilm?
Helaas!quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
Nu hoop ik dat de 3e Bono en Clannad is
39.5, ik weet niet waar jij de energie vandaan haalt om een hoop te doen, lopen naar de badkamer is al zwaar kut, laat staan dingen "doen"quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik meen het. Zolang de koorts niet boven de 39 graden uitkomt kan je nog best een hoop doen. En als de koorts hoog is dan ben ik niet eens meer in staat om TV te kijken laat staan te FOK!en.
Maar als je de luxe hebt om uit te zieken/rust te nemen is dat wel het beste
Redelijk goedkoop nogquote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef Lejenk het volgende:
[..]
20 euri bij de thuisdealer in Drenthe
39.5 Mag je mee in je bed blijven liggen. Moeders paracetamolletjes laten brengen en zoquote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
39.5, ik weet niet waar jij de energie vandaan haalt om een hoop te doen, lopen naar de badkamer is al zwaar kut, laat staan dingen "doen"
per mg?quote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef Lejenk het volgende:
[..]
20 euri bij de thuisdealer in Drenthe
quote:Op maandag 4 november 2013 22:41 schreef Lejenk het volgende:
De vrouw klaagt over de muziek. Altijd al geweten dat ze mij niet waardig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |