Heb geen dmquote:
Hij is nog niet open, maar ik ga zo even de samenvatting doorlezen en D-toets en alle opdrachten maken voor de zekerheid voor gym tentame heb ik 9 uur geleerdquote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sla dat boek maar weer dicht, je gaat morgen een 9 halen.
Ga maar weer weg danquote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
Tjonge, ben er net en meteen 't topique dicht!
Oh ja, eerst even iets leuks verzinnen. Slecht openingszinnen zijn afknappers.quote:
Gym tentamen?quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij is nog niet open, maar ik ga zo even de samenvatting doorlezen en D-toets en alle opdrachten maken voor de zekerheid voor gym tentame heb ik 9 uur geleerd
Oja, dat. En dan elkaar uitlachen om wat dan zogenaamd jouw website was.quote:Op maandag 4 november 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahah, ach je was nog een onwetend jongetje
Wij gingen op school op de computer en deden dan -naam-.nl
En ik weet nog dat mijn naam naar een sekssite ging.
Werkt nu niet bij mij trouwens :S
Oh dus je komt op voor de minder bedeelden?quote:Op maandag 4 november 2013 19:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja hoi, alsof je niet genoeg aanbid wordt.
Ze excelleren vaak in de vakken. Thans, dat zijn mijn ervaringen. Over het algemeen ook vriendelijker, aangezien een gros van de Hogeschool- en universitaire studenten een gefixeerde kijk heeft op jongens die bèta doen (quote:Op maandag 4 november 2013 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Inderdaad, wel jammer. Ik denk ook omdat je gelijk aan heel technische banen denkt, terwijl iets al product ontwerpen dat wel meevalt (kinda).
Parels?
Kut voor Mark.quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oja, dat. En dan elkaar uitlachen om wat dan zogenaamd jouw website was.
"haha mark.nl is een homowebsite hahahh mark je bent HOMO XD!"
En dan Mark: " NOU!"
Mark.nl gaat over klimaattechniek. Dat je het weet.quote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En dan Mark: " NOU"
Ga eens naar kristian.comquote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat moet je daarmeequote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee basketbal,hockey,voetbal,handbal,softbal,volleybal allemaal alle speelregels man
quote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dus je komt op voor de minder bedeelden?
Ja datquote:Op maandag 4 november 2013 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Okay.quote:
haha uses emo.gif, doesn't know a good come back.quote:
Ja, bedankt Muto. Het is dan ook al meer dan een decennia geleden, mijn naam linkt bijvoorbeeld ook niet meer naar een website, wat vroeger wel zo was.quote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Mark.nl gaat over klimaattechniek. Dat je het weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |