Nee, ik snapte er geen kloot van gelukkig. Maar ik heb ook niet veel gezien, ik mocht op dat moment niet op de computer en toen kwam mijn moeder opeens thuis. Omdat ie niet uitging heb ik in paniek de resetknop meerdere keren ingedrukt, waarna dat hele ding dus was gecrasht.quote:Op maandag 4 november 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
met dat leuke deuntje, inbellen enzo. tog.
Heb je nog jeugdtrauma's eraan overgehouden na het bezoeken van die site???
Dan moet je nog eventjes oefenen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weet ik veel boeit me ook niks
Ohja.quote:
Zie DM dan.quote:
Donnie is vast wel bereid jou die boot weer in te dragen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja.
Zie je, ik val weer buiten de boot.
plons.
Easy as fuck dus.quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het gaat daar niet over maar over aanzichten
JA DAAAAG JE HOEFT NIET TE TANKENquote:Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je neemt nu al afscheid van me?
Je ziet het verkeerd. Hij wilt jou voltanken.quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
JA DAAAAG JE HOEFT NIET TE TANKEN
Hoeveel vlakken heeft een kubus?quote:Op maandag 4 november 2013 19:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik snap dat niet want ik heb te weinig inzicht ofzo
JE ZIT AAN MIJN PRIVEquote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
JA DAAAAG JE HOEFT NIET TE TANKEN
Ja hoi, alsof je niet genoeg aanbid wordt.quote:Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja.
Zie je, ik val weer buiten de boot.
plons.
`Geld.quote:
Waarom gooi je al die inkoppertjesquote:Op maandag 4 november 2013 19:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Hij wilt jou voltanken.
hahahah, ach je was nog een onwetend jongetjequote:Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik snapte er geen kloot van gelukkig. Maar ik heb ook niet veel gezien, ik mocht op dat moment niet op de computer en toen kwam mijn moeder opeens thuis. Omdat ie niet uitging heb ik in paniek de resetknop meerdere keren ingedrukt, waarna dat hele ding dus was gecrasht.Vervolgens heeft iemand hem gerepareerd en werd mij later gevraagd waarom de webbrowser "sex.nl" aangaf als suggestie.
!!!!!!!
Inderdaad, wel jammer. Ik denk ook omdat je gelijk aan heel technische banen denkt, terwijl iets al product ontwerpen dat wel meevalt (kinda).quote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ahh, altijd balen dat er zo weinig belangstelling is in bèta (met name natuur- en wiskunde) door vrouwen. Wel parels als ze ertussen zitten though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |