abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 november 2013 @ 14:20:28 #76
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133003858
Wel jammer dat het ongeloofwaardig is, gezien dat moment dat Dodger binnenkwam hij en Sienna hem zo bewusteloos hadden kunnen slaan. :') En sowieso dat Will iemand als Dodger overmeestert, hij was de slappeling? _O-
Maargoed, dat nemen we dan maar voor wat het is. Heb je ook al gehoord hoe het af gaat lopen? Ik zag reacties over de aflevering van morgen die sommigen al konden bekijken, waaruit blijkt dat (als je het echt niet wil weten, niet lezen!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaal toch _O-
pi_133004026
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik heb hem ook al 2x teruggekeken, haha. _O_
Ik zat echt te trillen toen Martha opstond en wegliep met Will achter haar aan. En toen ie schoot kon ik wel janken. _O-
Het is ook een mooie twist dat Sienna Tom dus vasthoudt in de kelder van dat huis. Ik neem aan dat ze Tom nu wel zullen vinden, anders wordt het écht vervelend met mevrouw Blake :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_133004245
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:20 schreef luftersel het volgende:
Wel jammer dat het ongeloofwaardig is, gezien dat moment dat Dodger binnenkwam hij en Sienna hem zo bewusteloos hadden kunnen slaan. :') En sowieso dat Will iemand als Dodger overmeestert, hij was de slappeling? _O-
Maargoed, dat nemen we dan maar voor wat het is. Heb je ook al gehoord hoe het af gaat lopen? Ik zag reacties over de aflevering van morgen die sommigen al konden bekijken, waaruit blijkt dat (als je het echt niet wil weten, niet lezen!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaal toch _O-
WTF :') _O-
  donderdag 7 november 2013 @ 14:32:22 #79
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133004251
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het is ook een mooie twist dat Sienna Tom dus vasthoudt in de kelder van dat huis. Ik neem aan dat ze Tom nu wel zullen vinden, anders wordt het écht vervelend met mevrouw Blake :{
Hoe Tom van die trap af viel _O- _O- _O- :') :') :')
pi_133004334
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:32 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hoe Tom van die trap af viel _O- _O- _O- :') :') :')
Het zal me niets verbazen als hij door die val geheugenverlies heeft :') Komt Sienna natuurlijk mooi uit :r
  donderdag 7 november 2013 @ 14:37:58 #81
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133004456
Weet je dat ik Sienna nog niet eens zo erg vindt? Het zou me niks verbazen als ze gewoon in de serie mag blijven, wanneer ze zich realiseert dat ze te ver is gegaan. Want na het kijken van Hollyoaks in 2010/2011 blijkt Leanne vroeger precies hetzelfde te zijn geweest als Sienna: ze wilde haar exvriend terug die iets met Amy had en deed net alsof Amy haar had aangevallen, van de trap had geduwd en had bedreigd, waardoor Amy gearresteerd werd en haar baan verloor. Terwijl je dat nu toch echt niet zou zeggen. _O-
Sienna heeft niemand vermoord, nog niemand in elkaar geslagen of zo, het is vooral manipuleren wat ze doet (en liegen uit wanhoop), Darren is er in meegegaan, dus hij is de schuldige. Sienna doet het gewoon uit onzekerheid, ik denk vanwege haar verleden (Patrick's geheim is denk dat hij haar heeft misbruikt). Dat onzekere komt uit Patricks gemanipuleer denk ik, daar kan ik nog begrip voor opbrengen. ^O^
pi_133004832
Zo, net maar eens voor de tweede keer bekeken. Het blijft gewoon een spannende aflevering _O_ _O_ _O_
pi_133004939
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef luftersel het volgende:
Weet je dat ik Sienna nog niet eens zo erg vindt? Het zou me niks verbazen als ze gewoon in de serie mag blijven, wanneer ze zich realiseert dat ze te ver is gegaan. Want na het kijken van Hollyoaks in 2010/2011 blijkt Leanne vroeger precies hetzelfde te zijn geweest als Sienna: ze wilde haar exvriend terug die iets met Amy had en deed net alsof Amy haar had aangevallen, van de trap had geduwd en had bedreigd, waardoor Amy gearresteerd werd en haar baan verloor. Terwijl je dat nu toch echt niet zou zeggen. _O-
Sienna heeft niemand vermoord, nog niemand in elkaar geslagen of zo, het is vooral manipuleren wat ze doet (en liegen uit wanhoop), Darren is er in meegegaan, dus hij is de schuldige. Sienna doet het gewoon uit onzekerheid, ik denk vanwege haar verleden (Patrick's geheim is denk dat hij haar heeft misbruikt). Dat onzekere komt uit Patricks gemanipuleer denk ik, daar kan ik nog begrip voor opbrengen. ^O^
Nou ja, ze doet alsof ze zwanger is, ze heeft Nancy (vrijwel onschuldig) in een inrichting laten verdwijnen, ze heeft een kind ontvoerd, geld gejat... Ik denk dat het na deze verhaallijn wel exit is voor Sienna, zeker als de rest weet wat ze gedaan heeft.

Ik ben wel zeer benieuwd naar haar achtergrond, de reden waarom ze dit doet. Jouw vermoeden kan nog best kloppen denk ik :Y
  donderdag 7 november 2013 @ 16:29:18 #84
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133009020
Ik heb trouwens net gehoord dat Martha volgens mij gewoon in de serie blijft. :o Dat zou geweldig zijn :D
pi_133010547
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef luftersel het volgende:
Ik heb trouwens net gehoord dat Martha volgens mij gewoon in de serie blijft. :o Dat zou geweldig zijn :D
Dat zou inderdaad tof zijn :D Ik vraag me dan wel af of Lacey misschien terugkeert, want een echte band met andere personages heeft ze niet echt.
  donderdag 7 november 2013 @ 18:07:50 #86
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133012414
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:07 schreef luftersel het volgende:
(21:10) Mooiste deel van de aflevering. Martha:
[ afbeelding ]

_O_
Dat was inderdaad geniaal _O_ _O-
In de auto tegen Dennis had ze ook al geweldige teksten _O_ _O-
  donderdag 7 november 2013 @ 18:36:27 #88
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133013407
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat was inderdaad geniaal _O_ _O-
In de auto tegen Dennis had ze ook al geweldige teksten _O_ _O-
Degene die de site en de Twitter van Hollyoaks bijhouden zijn ook echt geniaal. Die tweets met die memes. _O-

pi_133013511
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:36 schreef luftersel het volgende:

[..]

Degene die de site en de Twitter van Hollyoaks bijhouden zijn ook echt geniaal. Die tweets met die memes. _O-

Hadden ze in 1970 al Twitter? :o

Linkjes werken namelijk niet ;)
  donderdag 7 november 2013 @ 18:40:19 #90
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133013539
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hadden ze in 1970 al Twitter? :o

Linkjes werken namelijk niet ;)
Ja dat ligt aan de linkjes, ik probeer het al op te lossen maar je bent me weer eens te snel af. :(
pi_133013595
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:40 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja dat ligt aan de linkjes, ik probeer het al op te lossen maar je bent me weer eens te snel af. :(
Ah oké :) Ben benieuwd :P

Sorry ;(
  donderdag 7 november 2013 @ 19:19:10 #92
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133015242
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ah oké :) Ben benieuwd :P

Sorry ;(
Pff het zal nog even duren, de laptop is even niet tot mijn beschikking. _O-
pi_133015569
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:19 schreef luftersel het volgende:

[..]

Pff het zal nog even duren, de laptop is even niet tot mijn beschikking. _O-
Oh, geeft niet hoor, ik heb de tijd :P
  donderdag 7 november 2013 @ 20:32:28 #94
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133019047
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Hier een paar voorbeelden van de Hollyoaks' Twitter.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:')
Oh ja :D _O- Die eerste en de derde kende ik al via Facebook, maar die tweede nog niet _O-

Grammar Cop _O_
  donderdag 7 november 2013 @ 20:41:54 #96
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133019311
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh ja :D _O- Die eerste en de derde kende ik al via Facebook, maar die tweede nog niet _O-

Grammar Cop _O_
Dat ze ook gewoon zelf nog sarcastischer zijn dan de kijkers. _O- Alsof ze het gras voor de voeten willen wegmaaien. Bij die eerste zetten ze zichzelf nogal voor schut namelijk, aangezien ze zo lovend waren over Later. :') Je kunt wel merken dat het een jongerenserie is. :D
pi_133019603
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat ze ook gewoon zelf nog sarcastischer zijn dan de kijkers. _O- Alsof ze het gras voor de voeten willen wegmaaien. Bij die eerste zetten ze zichzelf nogal voor schut namelijk, aangezien ze zo lovend waren over Later. :') Je kunt wel merken dat het een jongerenserie is. :D
Dát dus, je merkt dat de webredactie er dus een beetje de draak mee steekt. Je ziet het ook bij bijvoorbeeld de kerstfilmpjes of dat filmpje met "Do The 'H'", die zijn gewoonweg geniaal _O_ Dit in tegenstelling tot de webredactie van GTST, dat het ontzettend serieus neemt :')

Ik weet niet of je de officiële Hollyoaks Tumblr kent, maar daar staan nog meer van dat soort geinige afbeeldingen op, vaak voorzien van nog geiniger "commentaar" _O-
  donderdag 7 november 2013 @ 21:00:50 #98
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133020393
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dát dus, je merkt dat de webredactie er dus een beetje de draak mee steekt. Je ziet het ook bij bijvoorbeeld de kerstfilmpjes of dat filmpje met "Do The 'H'", die zijn gewoonweg geniaal _O_ Dit in tegenstelling tot de webredactie van GTST, dat het ontzettend serieus neemt :')

Ik weet niet of je de officiële Hollyoaks Tumblr kent, maar daar staan nog meer van dat soort geinige afbeeldingen op, vaak voorzien van nog geiniger "commentaar" _O-
Die heb ik inderdaad wel eens gezien. :Y Erg leuk ja.
pi_133021093
Van de Hollyoaks Tumblr:

quote:
BEWARE! Will’s coming to creep out your nightmares…

pi_133022281
Ik heb heel, héél slecht nieuws voor je luftersel :'(

quote:
'Hollyoaks' exit for Carli Norris as Martha Kane
Published Thursday, Nov 7 2013, 19:37 GMT

Hollyoaks star Carli Norris has left the soap after two years playing Martha Kane.

The actress's final scenes aired on E4's first look screening this evening (November 7) as Martha departed the village to live with her sister and her daughter Lacey.

After a turbulent time in Hollyoaks, Martha bowed out in high regard, having helped to save Will Savage's hostages and bring the killer to justice in dramatic episodes this week.

Speaking to Digital Spy today, Norris commented: "I absolutely loved working with all the Kanes - every scene was a treat, particularly the emotional ones as they are all such wonderful actors.

"I was originally only meant to be in Hollyoaks for a few episodes, so to be asked to stay for two years was a blessing.

"Hollyoaks is going from strength to strength and I shall be watching the Soap Awards next year to see how many awards we get. I shall now enjoy a little time at home with my daughters baking cakes."

Martha was introduced to Hollyoaks in early 2012 as the mother of Ash and Callum.

Although Martha initially seemed like a laid-back mum, viewers later discovered that she was an alcoholic - which caused plenty of dramas for the Kanes during their time on screen.

More recently, Martha has been left devastated by the shock deaths of Ash and Callum, though her final scenes saw her determined to move forward with her remaining family members.

In real life, Norris has recently set up her own cake business Chocodolly, which will be a second career for the actress.

Hollyoaks airs weeknights at 6.30pm on Channel 4, with first look screenings at 7pm on E4.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')