abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 november 2013 @ 12:54:02 #251
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133214173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:D _O-

Bij het interview met Amanda Clapham staat trouwens ook een reactie die precies hetzelfde aankaart als wat jij net deed met Holly's aankomende verhaallijn :D
Ja dat is gewoon logisch toch. Mensen vergeten dat toch niet zo snel?
Kijk, dat Gtst zoiets doet snap ik, hun publiek zijn 13 jarige en wanhopige huismoeders. Bijv. nu in Gtst (waarschijnlijk heb je het niet gezien, ik heb het een beetje gezien) blijkt Rik de dader te zijn van de moord op Mike; blijkbaar had Nuran de avond voor de sprong al verteld dat Aysen Danny vermoord had en heeft Rik in een opwelling haar parachute willen doorknippen, wat echter die van Mike was. Daarna is hij zich klem gaan zuipen, etc. Maar 2 dagen na de sprong versprak Nuran zich waardoor Rik erachter kwam, en toen kregen we 2 weken problemen tussen die twee voorgeschoteld omdat Rik vond dat ze het eerder had moeten vertellen (dat heb je wel gezien toch?). Het domme is: dat had ze dus al 3 dagen eerder verteld. :') :') Dus dan zou er toch niks van kloppen?

Maar Hollyoaks is te professioneel om zo'n fout te maken. Echter, Hollyoaks Later hebben ze dit jaar ook niet echt goed verwerkt, net zoals voorgaande jaren. Die van 2011 die ik pas gezien heb, waarin Warren een prostituee vermoordt om de waarheid uit Seth te krijgen, was ook echt slecht verwerkt. Eenmaal terug in Hollyoaks leek het alsof er niks aan de hand was, terwijl hij net iemands hoofd met een bijl had ingeslagen en de hele hotelkamer had besmeerd met haar bloed. _O-
pi_133214422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:54 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja dat is gewoon logisch toch. Mensen vergeten dat toch niet zo snel?
Kijk, dat Gtst zoiets doet snap ik, hun publiek zijn 13 jarige en wanhopige huismoeders. Bijv. nu in Gtst (waarschijnlijk heb je het niet gezien, ik heb het een beetje gezien) blijkt Rik de dader te zijn van de moord op Mike; blijkbaar had Nuran de avond voor de sprong al verteld dat Aysen Danny vermoord had en heeft Rik in een opwelling haar parachute willen doorknippen, wat echter die van Mike was. Daarna is hij zich klem gaan zuipen, etc. Maar 2 dagen na de sprong versprak Nuran zich waardoor Rik erachter kwam, en toen kregen we 2 weken problemen tussen die twee voorgeschoteld omdat Rik vond dat ze het eerder had moeten vertellen (dat heb je wel gezien toch?). Het domme is: dat had ze dus al 3 dagen eerder verteld. :') :') Dus dan zou er toch niks van kloppen?
Ik kijk al weken geen GTST meer, maar heb wel meegekregen wat er nu gaande is. Eén smiley geeft al voldoende aan hoe ik er over denk: :')

quote:
Maar Hollyoaks is te professioneel om zo'n fout te maken. Echter, Hollyoaks Later hebben ze dit jaar ook niet echt goed verwerkt, net zoals voorgaande jaren. Die van 2011 die ik pas gezien heb, waarin Warren een prostituee vermoordt om de waarheid uit Seth te krijgen, was ook echt slecht verwerkt. Eenmaal terug in Hollyoaks leek het alsof er niks aan de hand was, terwijl hij net iemands hoofd met een bijl had ingeslagen en de hele hotelkamer had besmeerd met haar bloed. _O-
Sowieso worden de gebeurtenissen uit Later vaak wat slecht verwerkt in de gewone serie. Er is naar mijn weten met geen woord gerept over wat Esther en Tilly hebben meegemaakt met Jade, of Holly met Wes. Ja, Callum is dood, maar daar is ook geen verklaring over gegeven - alsof de makers er gemakshalve van uit gaan dat alle kijkers van de reguliere Hollyoaks ook naar Later hebben gekeken.

Zelfde verhaal met Tony nu. Deze week wordt zijn verhaal uit Later met The White Man weer opgerakeld. Ik durf te wedden dat er kijkers zullen zijn die Later niet gevolgd hebben en dus geen flauw benul hebben waar het over gaat. Oké, het is terug te vinden op internet, maar toch. Iets meer informatie zou prettig zijn :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 13 november 2013 @ 13:14:19 #253
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133219452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:14 schreef luftersel het volgende:
En de scenes van Freddie van gisteren waren trouwens echt te erg. ZO SLECHT geacteerd.
Jezus, inderdaad zeg :{ Nou ja, nu heb ik al eens eerder gezegd de acteur achter Freddie behoorlijk slecht te vinden, maar dit slaat zo'n beetje alles :')

Wel leuk:

- Cindy en Dirk O+ _O_
- Nancy O+ _O-
- De muziek bij de scène waar ze de auto in het ravijn duwen _O_
pi_133225975
Die karakterbeschrijvingen op de Hollyoaks-site zijn ook echt geniaal bij sommigen. Bijvoorbeeld bij Dodger:

quote:
*OH, AND HE LIVES ON A BOAT. SO. COOL.
Als ik dit lees zie ik echt zo'n jongedame die helemaal onder de indruk van hem is en met opengesperde ogen naar hem kijkt _O-
pi_133228594
Grappig feitje: oorspronkelijk zou Nancy (één van mijn favoriete personages, zie de aflevering van gisteren en je snapt waarom) maar 3 afleveringen meedoen :D Gelukkig werd er op haar tweede draaidag al gevraagd of ze langer wilde blijven, waar ze mee instemde, en daarna werd het nogmaals gevraagd. En zo is Nancy vandaag de dag nog steeds van de partij, tot mijn grote vreugde *O* _O_
  woensdag 13 november 2013 @ 20:56:09 #257
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133230880
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
Grappig feitje: oorspronkelijk zou Nancy (één van mijn favoriete personages, zie de aflevering van gisteren en je snapt waarom) maar 3 afleveringen meedoen :D Gelukkig werd er op haar tweede draaidag al gevraagd of ze langer wilde blijven, waar ze mee instemde, en daarna werd het nogmaals gevraagd. En zo is Nancy vandaag de dag nog steeds van de partij, tot mijn grote vreugde *O* _O_
Grappig, dat is bij velen! Bij Ste en Doug was dat volgens mij ook. :) Ik kan me geen Hollyoaks voorstellen zonder die 3. Daarom voelt het zonder Doug echt incompleet, alsof hij nog moet terugkeren. Nu ik 2011 terug aan het kijken ben mis ik Rhys en Jacqui samen ook heel erg in vergelijking met nu. Zelfde geldt voor Amy.
pi_133231224
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:56 schreef luftersel het volgende:

[..]

Grappig, dat is bij velen! Bij Ste en Doug was dat volgens mij ook. :) Ik kan me geen Hollyoaks voorstellen zonder die 3. Daarom voelt het zonder Doug echt incompleet, alsof hij nog moet terugkeren. Nu ik 2011 terug aan het kijken ben mis ik Rhys en Jacqui samen ook heel erg in vergelijking met nu. Zelfde geldt voor Amy.
Op de pagina van Ste op Wikipedia:

quote:
Ste was created by David Hanson and was originally intended to be a short-term character for seven episodes. The following series producer Bryan Kirkwood decided to bring the character back on a permanent basis.
Kirkwood _O_
Sowieso vind ik Ste een tof karakter, de toevoeging van de Lomaxes als zijn familie is ook geweldig _O_

En bij Doug:

quote:
He appeared as Doug in the main series for five episodes and then departed due to his guest role contract.[4] Brennan told Daniel Kilkelly of Digital Spy that he knew Doug would just be a "catalyst for changes" in other characters storylines.

On 14 December 2010, it was announced that Doug would be returning to the series. Series producer Paul Marquess told Kilkelly that his team thought Doug was "great" and "brought a very different flavour".
Marquess _O_
En het blijft jammer dat Doug dood is. Opmerkelijk is ook dat Bryan Kirkwood in een interview van ongeveer een half jaar geleden aangaf dat Doug "weer wat meer naar voren zou komen in de serie", volgens mij vond Kirkwood hem ook een belangrijk karakter. En een halfjaar later wordt-ie uit de serie geschreven :{
  woensdag 13 november 2013 @ 21:20:44 #259
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133232090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef PeterKelder het volgende:

En bij Doug:

[..]

Marquess _O_
En het blijft jammer dat Doug dood is. Opmerkelijk is ook dat Bryan Kirkwood in een interview van ongeveer een half jaar geleden aangaf dat Doug "weer wat meer naar voren zou komen in de serie", volgens mij vond Kirkwood hem ook een belangrijk karakter. En een halfjaar later wordt-ie uit de serie geschreven :{
Doug wilde helaas zelf weg, wat hij bekend maakte na Texas' bruiloft. :( Blijkbaar wilde hij z'n horizon verbreden en terug naar Amerika...
De Kanes werden er wel gewoon uitgeschreven. En volgens mij vond Carli Norris (Martha) het ook zo geweldig niet meer, als je die Twitter van haar leest. :P Blijkbaar was ze wel eens hele dagen op de set, ongebruikt... Tja, dat is niet echt aardig.
pi_133232564
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:20 schreef luftersel het volgende:

[..]

Doug wilde helaas zelf weg, wat hij bekend maakte na Texas' bruiloft. :( Blijkbaar wilde hij z'n horizon verbreden en terug naar Amerika...
Hm, ergens geef ik hem daar groot gelijk in, zeker als hij een langere carrière op wil bouwen. Als je ziet dat sommige oud-castleden nu in bijvoorbeeld Skyfall hebben gespeeld... :D

quote:
De Kanes werden er wel gewoon uitgeschreven. En volgens mij vond Carli Norris (Martha) het ook zo geweldig niet meer, als je die Twitter van haar leest. :P Blijkbaar was ze wel eens hele dagen op de set, ongebruikt... Tja, dat is niet echt aardig.
Da's wel kut ja, het enige fijne eraan zou zijn geweest dat ze werd doorbetaald _O- Maar ja, als je als actrice graag wil spelen en er wordt vervolgens geen gebruik van gemaakt door de makers...

En die smerige Roscoe-bende zo'n beetje de hoofdrol geven :r :r :r
pi_133232714
Deze tweet van Carli geeft haar onvrede wel aardig weer:

carlinorris twitterde op donderdag 12-09-2013 om 23:57:24 “@OliviaRevell: @carlinorris that's ages to wait, we miss Martha :') x”What can I say? The writers obviously think I'm shite at acting... reageer retweet
Zonde, zo zonde...
pi_133232829
Deze tweet van Tamara Wall (Grace) _O-

tammiew twitterde op maandag 11-11-2013 om 21:01:22 Ahh thanks for all the nice comments, and to all the haters sorry bout my face, talk to my mum I guess!? X reageer retweet
Uhm... Bedoelt ze daar niet per ongeluk de plastisch chirurg mee? :')
pi_133233065

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
  woensdag 13 november 2013 @ 21:57:05 #264
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133234013
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:35 schreef PeterKelder het volgende:
Deze tweet van Tamara Wall (Grace) _O-

tammiew twitterde op maandag 11-11-2013 om 21:01:22 Ahh thanks for all the nice comments, and to all the haters sorry bout my face, talk to my mum I guess!? X reageer retweet
Uhm... Bedoelt ze daar niet per ongeluk de plastisch chirurg mee? :')
Ook al was je geen hater, d'r gezicht blijft platgewalst door een vrachtwagen. En oh, als ik wist wie haar moeder was, had ik die ook zeker aangesproken. En als ik wist wie haar plastisch chirurg was: die had ik zijn vergunning afgenomen. :')
  woensdag 13 november 2013 @ 21:58:56 #265
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133234110
quote:
Jezus, kunnen die mensen op de afdeling promotie daar ook geen eigen komedie gaan schrijven? Geniaal. _O-
pi_133234112
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:57 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ook al was je geen hater, d'r gezicht blijft platgewalst door een vrachtwagen. En oh, als ik wist wie haar moeder was, had ik die ook zeker aangesproken. En als ik wist wie haar plastisch chirurg was: die had ik zijn vergunning afgenomen. :')
:D _O_ _O-
pi_133234228
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef luftersel het volgende:

[..]

Jezus, kunnen die mensen op de afdeling promotie daar ook geen eigen komedie gaan schrijven? Geniaal. _O-
Goed idee, zouden ze inderdaad moeten doen :D Met Jessica Fox (Nancy) in de hoofdrol! Die meid is echt geniaal in grappige scènes en heeft een ontzettend leuke mimiek O+ Die zie ik nog weleens in een komedie belanden :Y
  woensdag 13 november 2013 @ 22:06:23 #268
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133234555
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Goed idee, zouden ze inderdaad moeten doen :D Met Jessica Fox (Nancy) in de hoofdrol! Die meid is echt geniaal in grappige scènes en heeft een ontzettend leuke mimiek O+ Die zie ik nog weleens in een komedie belanden :Y
Vergeet Leela en Carmel niet. Oh, en Darren kan er ook wat van. _O- Darren en Nancy samen hebben echt altijd lol in scenes samen, vooral in 2011; daar hebben Nancy en Darren geen eigen verhaallijn lopen, dus zie je ze altijd maar een beetje aanklooien. :') Laatst kocht Darren van hun laatste geld een waterbed. Ik heb me kapot gelachen om die scenes. _O_ Die stemmetjes die ze ook altijd opzetten naar elkaar, geweldig!
pi_133234779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef luftersel het volgende:

[..]

Vergeet Leela en Carmel niet. Oh, en Darren kan er ook wat van. _O- Darren en Nancy samen hebben echt altijd lol in scenes samen, vooral in 2011; daar hebben Nancy en Darren geen eigen verhaallijn lopen, dus zie je ze altijd maar een beetje aanklooien. :') Laatst kocht Darren van hun laatste geld een waterbed. Ik heb me kapot gelachen om die scenes. _O_ Die stemmetjes die ze ook altijd opzetten naar elkaar, geweldig!
_O- _O- _O-

En Dan Tetsell moeten we ook niet vergeten, die heeft ook een komisch talent. Die kop van hem alleen al is priceless _O- En zijn scènes met Carmel zijn vaak wat over de top, maar ik moet er ook vaak genoeg keihard om lachen :D _O-

Ik denk dat een nieuwe spin-off geboren is :D
pi_133248997

- Carmel met baby Matthew :D _O-
- Vincent ( :r :r :r ) en Phoebe ( :') o|O )
- Mel _O- _O- _O-
- Robbie :r :r :r :r :r :r
- Danny en John Paul O+ _O_
- De muziek _O_ _O_ _O_
  donderdag 14 november 2013 @ 14:08:49 #272
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133251452
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef PeterKelder het volgende:

- Carmel met baby Matthew :D _O-
- Vincent ( :r :r :r ) en Phoebe ( :') o|O )
- Mel _O- _O- _O-
- Robbie :r :r :r :r :r :r
- Danny en John Paul O+ _O_
- De muziek _O_ _O_ _O_
Toen ik die aflevering zag vroeg ik me vier dingen af:
WAT IS ER MIS MET DAT ROTKIND VAN EEN ROBBIE
WAT IS ER MIS MET AL DIE OUDERS (die hun kind niet eens straffen of zo?)
WAT IS ER MIS MET PHOEBE _O-

En ten slotte:
WAT IN GODSNAAM IS ER MIS MET DE ACTEUR DIE FREDDIE SPEELT
pi_133251689
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:08 schreef luftersel het volgende:

[..]

Toen ik die aflevering zag vroeg ik me vier dingen af:
WAT IS ER MIS MET DAT ROTKIND VAN EEN ROBBIE
Hij heeft toch last van het Kleine Man-syndroom? :')

quote:
WAT IS ER MIS MET AL DIE OUDERS (die hun kind niet eens straffen of zo?)
Sandy heeft het te druk met haar andere, onvolwassen kinderen, Diane zorgt voor haar tweeling en Tony kreeg een bericht van The White Man :P

quote:
WAT IS ER MIS MET PHOEBE _O-
Ze is verliefd :') _O-

quote:
En ten slotte:
WAT IN GODSNAAM IS ER MIS MET DE ACTEUR DIE FREDDIE SPEELT
Hij kan niet acteren. En het lijkt net alsof-ie constant stoned is :P
  donderdag 14 november 2013 @ 14:21:26 #274
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133251868
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hij heeft toch last van het Kleine Man-syndroom? :')

[..]

Sandy heeft het te druk met haar andere, onvolwassen kinderen, Diane zorgt voor haar tweeling en Tony kreeg een bericht van The White Man :P

[..]

Ze is verliefd :') _O-

[..]

Hij kan niet acteren. En het lijkt net alsof-ie constant stoned is :P
Godsamme, jij moet ook alles letterlijk nemen hè. :') Het was bij wijze van spreken. _O-
pi_133252030
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:21 schreef luftersel het volgende:

[..]

Godsamme, jij moet ook alles letterlijk nemen hè. :') Het was bij wijze van spreken. _O-
Sorry _O- Maar dat eerste over Freddie is sowieso waar :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')