Rasmussenquote:Op maandag 11 november 2013 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Rasmussen
Vieze huichelachtige grafbek. 100x erger dan Armstrong. Met z'n stickerloze fietsen. Homo.
is dit nog ergens terug te kijken?quote:Op maandag 11 november 2013 22:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nederlands, deens, engels, apart gesprek op rtl.
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)af-a062-574a6e88e5d7quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dit nog ergens terug te kijken?
tnxquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)af-a062-574a6e88e5d7
quote:Op maandag 11 november 2013 21:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoewel ik een groot Horner-sympathisant ben kan ik dit interview toch niet helemaal serieus nemen: http://www.cyclingnews.com/news/chris-horner-im-not-rider-15.
Oftewel, hij vraagt zelf al om hem niet serieus te nemenquote:And look, any rider that you ask, 'Did you do any drugs in your career?’ Any rider that didn’t is going to tell you 'no', and any rider that did is going to tell you 'no'. You’re going to get that same answer
Wat probeert ie te zeggen dan?quote:Riders are getting caught. So I dont know if its an ethical question that I ever came up against more than, if you get caught youre going to lose your job. And riders are getting caught. A lot arent, but some are. So youre going to lose your job.
Waarom wordt die man steeds overal uitgenodigd?quote:Op maandag 11 november 2013 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Rasmussen
Vieze huichelachtige grafbek. 100x erger dan Armstrong. Met z'n stickerloze fietsen. Homo.
Sensatie!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:34 schreef danos het volgende:
[..]
Waarom wordt die man steeds overal uitgenodigd?
En 'verkoudheidjes'?quote:Op zondag 10 november 2013 00:17 schreef Dr.Maart het volgende:
Nu het schaatsen weer begonnen is, is het wachten op vreemde come-backs, onverklaarbare blessures en 'snelle pakken'...
Of allebei.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:38 schreef Wombcat het volgende:
Klassieke denkfout. De straf moet niet omhoog, maar de pakkans.
Nee, 2 jaar schorsing voor een overtreding vind ik wel voldoende.quote:
Dat laatste lijkt mij een van de belangrijkste punten, geen dopingzondaar zou financieel beter mogen worden van zijn dopinggebruik.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, 2 jaar schorsing voor een overtreding vind ik wel voldoende.
Wel alle winstpremies, sponsorgelden etc. terugbetalen, want anders hebben ze nog voordeel gehad aan hun overtreding.
Idd. En Armstrong, Hamilton, Ullrich, Basso etc. zijn er uiteindelijk allemaal beter van geworden.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij een van de belangrijkste punten, geen dopingzondaar zou financieel beter mogen worden van zijn dopinggebruik.
belachelijk, voor een misdrijf krijg je minder.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:33 schreef franklop het volgende:
IOC-baas wil dopingzondaars vier jaar schorsen
Dopingzondaars gaan niet de gevangenis is. Ze mogen alleen niet meer competitief sporten. Dus misdrijven worden wel degelijk zwaarder bestraft.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
belachelijk, voor een misdrijf krijg je minder.
Doping is maar een overtreding van de sportregels, vroeger kreeg je 10 min aan je broek in de TDF, maar we zijn nu al zover dat ze 4 jaar moeten krijgen, nee, daar ben ik echt tegen. Het zal de omerta alleen maar versterken.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dopingzondaars gaan niet de gevangenis is. Ze mogen alleen niet meer competitief sporten. Dus misdrijven worden wel degelijk zwaarder bestraft.
Niet nu, dat was al begin jaren 90 zo maar het IOC was het er toen niet mee eens. Meerdere grote sportbonden hadden toen al 4 jaar schorsing ingevoerd. Michelle Smith weet er alles van, kreeg 4 jaar schorsing en kon gezellig met haar man Erik de Bruin afbouwen omdat hij ook een 4 jaar schorsing aan de broek had gekregen van de IAAF. Een carrierekiller is het dus wel, de vraag is of het erg is.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Doping is maar een overtreding van de sportregels, vroeger kreeg je 10 min aan je broek in de TDF, maar we zijn nu al zover dat ze 4 jaar moeten krijgen, nee, daar ben ik echt tegen. Het zal de omerta alleen maar versterken.
Idd. Net als bij tennis interesseert het de meeste fans en journalisten geen ene moer.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:18 schreef Stansfield het volgende:
Kan ja, maar in het voetbal wordt het toch nooit zo'n rel als in het wielrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |