abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133549261
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:53 schreef THEFXR het volgende:
Hoeveel geld zou hij daarvoor krijgen?
ik verwacht binnenkort een exclusief interview van Hein in de Telegraaf
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:04:37 #272
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_133549489
Zou het familie zijn? Ze hebben allebei zon geniepig achterbaks kuthoofd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_133600175
Was gisteren bij The Armstrong Lie op IDFA. thomas dekker was er o.a. voor een q&a. Nam geen blad voor de mond. Hij zei o.a. dat in het wereldje natuurlijk iedereen wist dat armstrong een dopeur was, hoe win je anders zeven keer de tour zonder ook maar een echte slechte dag?

Verder antwoordde hij op de vraag of hij dacht dag verbruggen armstrong had geholpen volmondig 'natuurlijk'. Hij mocht verbruggen duidelijk niet en noemde een ervaring met hein in peking, waarbij hein een of ander chinees hoertje bij zich had dat hem daar in peking zou gaan vermaken....soort van typische corrupte bobo, dus.

Dekker suggereerde ook dat armstrong nog steeds liegt over 2009, omdat het nu eenmaal niet mogelijk is dat je rode bloedlichaampjes omhoog schieten na een bergetappe zonder dat er sprake is van een transfusie.

Het meest interrssante uit de docu was het fragment uit de ploegleiderswagen van astana uit 2009 waarbij bruyneel volledig door het lint ging omdat contador (al in het geel) aanviel en daarmee de schleckjes mee in zijn wiel kreeg waardoor hij de podiumplek van lance in gevaar bracht.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 25 november 2013 @ 10:38:03 #274
66825 Reya
Fier Wallon
pi_133603328
Ach ja Bruyneel, afrekenen met 1 van de grotere pionnen in het dopingwereldje in de wielersport. Tegelijkertijd is de wielersport nog vergeven van zeer besmette figuren. Prima dat Bruyneel uit de wielersport verdwijnt maar de wielersport kan pas echt een nieuw begin maken als de rest van de besmette kliek ook verdwijnt. Ook al blijven er dan natuurlijk wel verdomd weinig ploegleiders, artsen, sponsoren etc over.
  maandag 25 november 2013 @ 11:38:46 #276
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_133603866
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:20 schreef Ericr het volgende:
Ach ja Bruyneel, afrekenen met 1 van de grotere pionnen in het dopingwereldje in de wielersport. Tegelijkertijd is de wielersport nog vergeven van zeer besmette figuren. Prima dat Bruyneel uit de wielersport verdwijnt maar de wielersport kan pas echt een nieuw begin maken als de rest van de besmette kliek ook verdwijnt. Ook al blijven er dan natuurlijk wel verdomd weinig ploegleiders, artsen, sponsoren etc over.
Het probleem is dat iedereen in het wielrennen boter op het hoofd heeft natuurlijk ...

Nu, op zich heb ik er zelf geen probleem mee dat ex-dopeurs als Riis en Dekker en co nu ploegleider zijn, zolang ze maar de praktijken die hun ploegleiders toepasten niet gebruiken natuurlijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 november 2013 @ 23:22:56 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133628921
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_133630300
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het probleem is dat iedereen in het wielrennen boter op het hoofd heeft natuurlijk ...

Nu, op zich heb ik er zelf geen probleem mee dat ex-dopeurs als Riis en Dekker en co nu ploegleider zijn, zolang ze maar de praktijken die hun ploegleiders toepasten niet gebruiken natuurlijk ...
Van Riis kan je dat al niet meer zeggen :)
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_133717227
quote:

Masters racer Richard Meeker suspended 2 years for doping violation

Richard Meeker, the U.S. masters racer that tested positive for a banned substance last year and has since been suspended for two years, claims he is the victim of a tainted supplement.

Meeker says he has the proof.

Meeker’s attorney Howard Jacobs, who represented such athletes as Floyd Landis and Marion Jones in their own doping cases, released a statement to the media that says Meeker discovered which supplement contained 19-norandrostenediol. This is an anabolic steroid prohibited by the World Anti-Doping Agency.

The statement says that Meeker tested numerous supplements he had been taking and kept the U.S. Anti-Doping Agency updated of his progress. He shared with the governing body the final results but was suspended for two years for the doping violation, it was announced on Tuesday.

“I was shocked to learn of the finding of this sanction, as I have always been a proponent of clean sport and have never knowingly taken any prohibited substances,” the 51-year-old said. “Cycling is my hobby, not my career, and it would make no sense for me to use an illegal substance.”

Meeker, who lives in Corona Del Mar, California, provided a urine sample on September 6, 2012 after competing in the masters road championships in Oregon. The sample came back positive for the steroid.

The American Arbitration Association North American Court of Arbitration for Sport reviewed the case and found that, according to USADA, Meeker “had failed to establish the source of the prohibited substance in his sample.”

Meeker was stripped of all results dating back to the masters road championships. He’ll be eligible to return to racing next fall.

“I will return to amateur cycling competition in September 2014, and will prove through my results that I have always raced clean,” Meeker said.
Zeg dan ook welke sups het is, lullo, egoist!
pi_133744633
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_133747438
quote:
Alle gevallen zijn doorgegeven aan wereldantidopingagentschap WADA en de betreffende sportbond.

en daar zit het grote verschil!
pi_133747941
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Alle gevallen zijn doorgegeven aan wereldantidopingagentschap WADA en de betreffende sportbond.

en daar zit het grote verschil!
:')
pi_133761504
quote:
En wie zijn dat dan? Gaan we nooit meer wat van horen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 29 november 2013 @ 23:27:44 #284
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_133761739
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik voorzie een klein blessuregolfje :D
  vrijdag 29 november 2013 @ 23:29:00 #285
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_133761787
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:

[..]

262 keer Bolt, plus twee gewichtheffers en twee worstelaars.
pi_133762951
vreemd, dat het zulke oude middelen zijn.
  zaterdag 30 november 2013 @ 09:26:35 #287
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_133768718
http://nos.nl/artikel/580921-van-dijk-acht-jaar-geschorst.html

quote:
Stefan van Dijk is door de Belgische wielerbond voor acht jaar geschorst vanwege een tweede dopingvergrijp, zo meldt het Algemeen Dagblad.

De 37-jarige Van Dijk, die eerder deze maand een punt zette achter zijn loopbaan, onderging volgens de bond in 2011 de verboden ozontherapie. Van Dijk reed in 2011 voor de Belgische ploeg Veranda's Willems en onderging de therapie, die voor de bond gelijk staat aan bloedtransfusie, naar eigen zeggen vanwege de ziekte van Pfeiffer.

Van Dijk, Nederlands kampioen op de weg in 2002, is van mening geen dopingwetten te hebben overtreden, maar legt zich niettemin neer bij zijn schorsing.

In 2005 werd Van Dijk geschorst omdat hij een onaangekondigde dopingcontrole probeerde te ontwijken. Omdat dit zijn tweede vergrijp is, is de schorsing acht jaar.
Benieuwd wat Marcel hier van vindt en of ie België nog in durft.
pi_133768730
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Zelva het volgende:

[..]

262 keer Bolt, plus twee gewichtheffers en twee worstelaars.
moest lachen :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_133770012
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 09:26 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/artikel/580921-van-dijk-acht-jaar-geschorst.html

[..]

Benieuwd wat Marcel hier van vindt en of ie België nog in durft.
ik heb die Ozontherapie ook gehad, er wordt bloed uitgehaald vermengt met ozon en weer terug gespoten of gewoon een infuus met ozon, dus ik neem aan dat hij op de no needle policy is geschorst.
pi_133770246
Volgens Ram is ozontherapie sinds 1 januari 2011 volgens het WADA doping.

Wel komisch dat alleen zo'n schlemiel als Van Dijk geschorst wordt. De verdenking aan het adres van VDB2, Meeusen of de Belgische selectie van het WK 2012 zullen we wel nooit meer iets over horen.
pi_133770314
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:42 schreef Ereinion het volgende:

Wel komisch dat alleen zo'n schlemiel als Van Dijk geschorst wordt. De verdenking aan het adres van VDB2, Meeusen of de Belgische selectie van het WK 2012 zullen we wel nooit meer iets over horen.
ik kreeg het 15 jaar gelden voor het eerst, dus WADA verbied het pas na 13 jaar.
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:05:08 #292
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_133770665
Van Dijk ging naar eigen zeggen niet naar de Ozontherapie om zich te doperen , maar omdat hij toen last had van de Ziekte van Pfeiffer ... :')
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_133771697
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:42 schreef Ereinion het volgende:

Waar komt die verdenking vandaan?
pi_133772015
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb die Ozontherapie ook gehad, er wordt bloed uitgehaald vermengt met ozon en weer terug gespoten of gewoon een infuus met ozon, dus ik neem aan dat hij op de no needle policy is geschorst.
Ik wist dat jij geen cleane poster bent!
pi_133773714
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waar komt die verdenking vandaan?
Meeusen is ondervraagd, maar ontkent.
VDB2 en Belgische ploeg weet ik niet.
pi_133774086
Meeusen is slechts als getuige verhoord, niet als verdachte. Van den Broeck is verdachte noch getuige geweest.
pi_133774910
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als je gaat klooien met bloed als wielrenner dan zorg je toch dat je weet wat je doet? Dus of zorgen dat het legaal is of zorgen dat je niet gepakt wordt...
  zaterdag 30 november 2013 @ 15:32:26 #298
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_133775172
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:34 schreef wimderon het volgende:
Meeusen is slechts als getuige verhoord, niet als verdachte. Van den Broeck is verdachte noch getuige geweest.
Maar hebben ze beiden niet ooit verklaart een ozon therapie te hebben ondergaan? Meen me dat toch te herinneren, maar dat zul jij beter weten dan ik. En mocht dat zo zijn, dan is het toch van de ratten besnuffeld dat ze niet geschorst worden. Of is het dan soms, en dit is pure speculatie, dat er een andere nog rondrijdende grootheid deze therapie in alle onwetendheid ook heeft ondergaan?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_133939890
quote:
Voormalig middenvelder FC Barcelona accepteert schorsing voor doping niet

Deco gaat bij TAS in beroep tegen zijn schorsing. De Portugese middenvelder werd geschorst wegens het gebruik van doping.

De 36-jarige Deco werd op 30 maart positief getest op dopinggebruik. Daarvoor kreeg hij een schorsing van één jaar opgelegd. De voormalige middenvelder gaat hiermee niet akkoord.

In augustus hing Deco zijn schoenen aan de haak. De speler kwam toen uit voor het Braziliaanse Fluminense. De speler is geboren in Brazilië. Hij maakte zijn profdebuut echter in Portugal. Bij FC Porto toonde hij zich onder José Mourinho aan het grote publiek. Hij won er de Europa League en de Champions League. Nadien vertrok hij naar FC Barcelona, waar hij de Champions League ook won.

Na vier jaar trok hij naar Chelsea maar die overstap werd geen succes.
pi_133941958
Hij is al gestopt maar wil geen schorsing accepteren.

Duidelijk dat hij zich als zondebok voelt in een sport waar iedereen gebruikt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')