quote:
Alsof ik mijn superieure protons afsta.quote:Op maandag 4 november 2013 23:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Straks kunnen we jouw 'shake' drinken?(no homo)
Verklaard wel direct waarom je 1,78 bent, dat is mijn vriendin ookquote:
lkkr muziekje man vind die harde pokoe wel dopequote:Op maandag 4 november 2013 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik mijn superieure protons afsta.Alleen een speciaal iemand heeft daar recht op.
hee klokov heb jij een vriendin ja?? vertel me meer aubquote:Op maandag 4 november 2013 23:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Verklaard wel direct waarom je 1,78 bent, dat is mijn vriendin ook
Lekker man. Hier word je ook wel hyped up van. Ik heb alleen maar van die hype muziek. Helemaal loesoeeee toggg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lkkr muziekje man vind die harde pokoe wel dope
deze blijft hard:
Mensen met zelfspot.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:04 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die op het internet braggen over hun vriendin
Mensen met een vriendinquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:04 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die op het internet braggen over hun vriendin
met noten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:01 schreef Awesome_ het volgende:
inb4 Yuri's Zure Haring of Bourgondisch Kaasplankje hartige wheyshakes.
Bijna seks hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mensen met een vriendin
Gebonden zijn aan een chickGewoon je dollo overal in steken #SOA'S #YOLO
Je mag DM's wel aan mij DM'en, discretie gegarandeerdquote:
Post het in een spoiler dan mag het.quote:
kan niet, die hebben geen humorquote:Op maandag 4 november 2013 23:49 schreef no1uknow het volgende:
hahahaha etha ben jij een vrouw? dat heb ik zojuist vernomen
Bijna seks is het beste. Als je eigen huis te ver weg is gewoon met een random chick mee naar huis en zodra je kleren uit zijn *pats* *boem* *bam* ogen dicht lekker slapen.quote:
Gek is dat hè. 'what could have been'.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Bijna seks is het beste. Als je eigen huis te ver weg is gewoon met een random chick mee naar huis en zodra je kleren uit zijn *pats* *boem* *bam* ogen dicht lekker slapen.
In de ochtend is het wel een beetje awkward maar hé, je ziet ze toch nooit meer
Je kan er alleen een mening over hebben als je ook daadwerkelijk seks hebt gehad dima, anders is het een ongebalanceerde mening.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gek is dat hè. 'what could have been'.
Werd keer gesandwiched door lekkerste meisje van school op schoolfeest en meisje van het kamp, maar ik wurmde me los. What if...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |