quote:Op maandag 4 november 2013 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb echt een ziek plaatje gevonden net. DM voor link
nee, want 1 dag in de week is dus max 8 uur per weekquote:Op maandag 4 november 2013 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga solliciteren op part time functie 16 uur p/w
Ik kan alleen niet overdag, hooguit 1 dag in de week. (op site staat: overdag, avond, weekend beschikbaar zijn)
Zal ik gewoon solliciteren?
wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 november 2013 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kan alleen niet overdag, hooguit 1 dag in de week. (op site staat: overdag, avond, weekend beschikbaar zijn)
probeers anders gwn bij de rabobank - daar zijn er recent nog een stel uitgetrapt dus functies vrij.quote:Op maandag 4 november 2013 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Gewoon doen. Zo'n zelfverzekerde, communicatiefvaardige adonis kunnen ze altijd wel gebruiken denk ik.quote:Op maandag 4 november 2013 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja maar ik kan ook in weekend en eventueel avond.quote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, want 1 dag in de week is dus max 8 uur per week
ooh, dan gewoon solliciterenquote:Op maandag 4 november 2013 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja maar ik kan ook in weekend en eventueel avond.
Racistquote:Op maandag 4 november 2013 23:08 schreef Drinky het volgende:
Hey is ethanolic negroïde? Lijkt wel het feest van Sinterklaas hier met al die pieten.
jonge ik ben buitenlander dus ik kan geen racist zijn. Wetten van de natuur heet dat, Isaac Newton ken je hem? hij heeft de wetten bedacht.quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Racist
luister maar ff goed naar dit liedje dat ik heb gemaakt
Isaac was mijn homey, G. Ook een Jood, net als ik.quote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
jonge ik ben buitenlander dus ik kan geen racist zijn. Wetten van de natuur heet dat, Isaac Newton ken je hem? hij heeft de wetten bedacht.
buitenlanders waren de grootste slavenhandelaren. Zeker in de tijd dat zwarte lieten hun plek nog kendenquote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
jonge ik ben buitenlander dus ik kan geen racist zijn. Wetten van de natuur heet dat, Isaac Newton ken je hem? hij heeft de wetten bedacht.
pfft, pussyquote:Op maandag 4 november 2013 23:25 schreef Ethanolic het volgende:
zucht komt er weer zo'n pieten discussie
i'm out
Straks kunnen we jouw 'shake' drinken?quote:Op maandag 4 november 2013 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word langzamerhand wel een beetje misselijk van de overdreven zoete smaak van die eiwitshakes. Vooral na de training waarna ik echt geen hongergevoel heb; meestal ook door de cafeïne. Hoe ervaren jullie dit?
Nu weet ik dat je een smaakloze hebt, maar dat is ook niet alles. Wellicht moet ik zelf met een shake op de markt komen.
Shitquote:Op maandag 4 november 2013 23:49 schreef no1uknow het volgende:
hahahaha etha ben jij een vrouw? dat heb ik zojuist vernomen
quote:
Alsof ik mijn superieure protons afsta.quote:Op maandag 4 november 2013 23:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Straks kunnen we jouw 'shake' drinken?(no homo)
Verklaard wel direct waarom je 1,78 bent, dat is mijn vriendin ookquote:
lkkr muziekje man vind die harde pokoe wel dopequote:Op maandag 4 november 2013 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik mijn superieure protons afsta.Alleen een speciaal iemand heeft daar recht op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |