SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je. die heb ik ook maar dat wil ze niet.quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef Juud-- het volgende:
omg wat een knappe babies!
FR, ik zag in het Prenatalboekje een soort kussen waarmee je baby veilig op haar zij kan liggen. Heb het even opgezocht, merk = Deltababy. Dat is misschien een oplossing alsje dochter niet op haar rug wil slapen. Buik zou ik nog niet aandurven zonder toezicht.
Haha, ik vind het eerlijk gezegd echt heel moeilijk voor te stellen dat ze nu pas woensdagavond om 23.30u geboren wordt, zeg maarquote:Op maandag 4 november 2013 15:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Had je toen geweten dat het nog 2 dagen zou duren..![]()
Wow een overdosis uithalen inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Olf, heb je een plaaaakkkkkkeeeriiig toetsenbord?
Ik slaap ook het liefst op mijn buik. Maar toch ze slaapt niet bij ons op de kamer. En ik heb geen babyfoon met webcamquote:Op maandag 4 november 2013 19:08 schreef L-E het volgende:
Sticker slaapt ook al vanaf het begin op zijn buik. Geen moment wakker van gelegen.
Ik kijk zo even van welk merk ze zijn! Als die baby van mij in slaap is. Maar ze beginnen in maat 20 en jouwes is nog heel klein toch? Of faalt m'n geheugen? Als baby nog niet staat en loopt zou ik zelf meer voor sokslofjes gaan dan voor echt met zool.quote:Op maandag 4 november 2013 19:23 schreef Juud-- het volgende:
Goed dat je gerustgesteld bent Mandy!
Olf, heb je een plaatje van de slofjes? Ik zoek ook slofjes, want ik denk dat kind koude pootjes heeft met alleen sokjes of een maillot aan..
het huiluurtje. waarbij uurtje ruim genomen moet worden.quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef GotC het volgende:
Ik wacht nog steeds op die foto van Coco![]()
Dames, wat is dat tussen 17-20? T. wil niks behalve op ons liggen, anders is het huilenhuilenhuilen. In de box leggen is gelijk aan een lijfstraf als ik T. moet geloven
Dat gaat over!quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef GotC het volgende:
Dames, wat is dat tussen 17-20? T. wil niks behalve op ons liggen, anders is het huilenhuilenhuilen. In de box leggen is gelijk aan een lijfstraf als ik T. moet geloven
Ook de tijden dat er veel geclusterd wordt meestal. Lekker plakken, het is over voordat-ie 18 is!quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef GotC het volgende:
Ja gek he? Hier zat hij echt enorm lang in 56, terwijl dat bij Kleuter een maat was waar hij idd maar twee weken in zat. Is maar net op welk moment ze een groeispurtje hebben, I guess.quote:Op maandag 4 november 2013 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor zit ook al in 68.. 62 heeft ze echt 2 weken aangehad ofzo.
Nou, dat sowieso iddquote:Op maandag 4 november 2013 20:02 schreef L-E het volgende:
'Lekker' laten huilen bestaat volgens mij niet. Ik ken tenminste geen enkele ouder die ervan geniet.
Dat mag ik hopen!quote:Op maandag 4 november 2013 20:02 schreef L-E het volgende:
'Lekker' laten huilen bestaat volgens mij niet. Ik ken tenminste geen enkele ouder die ervan geniet.
Je bedoelt die douchefoto?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of bedoelde je een andere?
En mijmeren doe ik volop![]()
![]()
Ik heb geen high five fotoquote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef Spees_Eend het volgende:
IK WIL DE HIGH FIVE FOTO COCO!
For memory's sake
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEMORIES!
[ Bericht 7% gewijzigd door Cocotrimonium op 04-11-2013 22:37:38 ]
quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
De doucheopstelling ja
[..]
Je bedoelt die douchefoto?JaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of bedoelde je een andere?
En mijmeren doe ik volop![]()
Éindelijk!
![]()
Mag ik wel even zeggen dat ik verliefd ben op m'n baby? Die geluidjesEn gezichtsuitdrukkingen
En boertjes in m'n gezicht
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef Fieder het volgende:
Haha echt geweldige foto's heb jij coco!! En daar in je buik zit ze gewoon
Dat begrijp jij goed.quote:Op maandag 4 november 2013 20:09 schreef L-E het volgende:
Begrijp ik nu goed dat mijn premature en dysmature kind qua maat niet eens achterloopt tov andere babies uit dezelfde periode?
*trots*
Heel normaal, droomzwangerschap zelfs, en ongecompliceerd en supersnel bevallen bij exact 40 wekenquote:Op maandag 4 november 2013 15:23 schreef Olf het volgende:
LE, klinkt goed! Was de zwangerschap en bevalling van Kleuter eigenlijk ook gecompliceerd of ging het toen 'normaal'?
Lief dat je dat zegt! D'r haren worden mooi donker inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 20:36 schreef GotC het volgende:
Dat bovenlipje Becky! *smelt*
Wat heeft Nin een mooie haarkleur trouwens belle, en zo'n zachte blik![]()
Nextquote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef Hilzillah het volgende:
Potverdorie wat hebben jullie allemaal mooie mini's![]()
Had ik al gezegd dat ik van baby foto's hou!
Meisjes met speldjes zijn de shiiiiit!
En wat een geweldig sterren pakje heeft mini aan GotC!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pffft, wat een contrast dan...Echt heftig joh. Dat verwacht je dan ook niet. Al zei je pas dat je wel een voorgevoel had? Of was jij dat niet? Maar wauw, eventueel misschien wellicht ooit een derde, fijn je dat horen zeggen. Maar dat zei ik al, maar ik vind het echt goed en knap. Ik zit met mn perfecte a terme zwangerschap al te janken over dat ik wellicht een eventuele toekomstige bevalling, haha.quote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef L-E het volgende:
Omdat ik niet aan foto's doe, hier wat tekst
Ik vond in het vorig topic nog een vraag van ons Olfje!
[..]
Heel normaal, droomzwangerschap zelfs, en ongecompliceerd en supersnel bevallen bij exact 40 weken
Nee, ik had weer een droomzwangerschap verwacht.quote:Op maandag 4 november 2013 20:49 schreef Olf het volgende:
[..]
Pffft, wat een contrast dan...Echt heftig joh. Dat verwacht je dan ook niet. Al zei je pas dat je wel een voorgevoel had? Of was jij dat niet? Maar wauw, eventueel misschien wellicht ooit een derde, fijn je dat horen zeggen. Maar dat zei ik al, maar ik vind het echt goed en knap. Ik zit met mn perfecte a terme zwangerschap al te janken over dat ik wellicht een eventuele toekomstige bevalling, haha.
Oeeee waar zijn jullie heen?quote:Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef Kyara het volgende:
Oooh, wat een leuke foto's allemaal
Ben een paar dagen wat minder online. Paar daagjes weg. En ook 2 van de 3 kinderen lekker laten huilen (na eerst tig keer er heen, voeden, troosten, mee naar de kamer, lezen, zingen etc). Alles slaapt nu maar
Ik zou het niet doen wegens te zout denk ik.quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef becky27 het volgende:
Even een eetvraagje, ik ben te lui om het potje op te zoeken op google maar ik hoeverre zijn boontjes uit een potje slecht voor je baby? Te zout of zo misschien?
Isabel vond ze namelijk helemaal de bom en heeft echt half potje van die boontjes op.
Ze bestaan ook zoutloos, in de ah bij alle zonnaturaproducten enzo.quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef becky27 het volgende:
Even een eetvraagje, ik ben te lui om het potje op te zoeken op google maar ik hoeverre zijn boontjes uit een potje slecht voor je baby? Te zout of zo misschien?
Isabel vond ze namelijk helemaal de bom en heeft echt half potje van die boontjes op.
Eenmalig zal het niet zo'n probleem zijn maar zou het niet structureel geven aan een baby. Voor mensen met een natriumbeperkt dieet wordt afgeraden om groenten uit pot te eten (tenzij natriumarme variant). Dus er zit standaard redelijk wat zout in.quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef becky27 het volgende:
Ja, die kunnen wel. Die staan inderdaad in het dieetschap waar je veel natriumarme producten vindt. Effe langer doorkoken kan inderdaad ook, net wat je makkelijker vindtquote:Op maandag 4 november 2013 21:28 schreef becky27 het volgende:
Maar zoutloos zou wel kunnen spees? Als ik zelf boontjes kook zijn ze veel harder dan uit zo'n potje. Of natuurlijk haar boontjes effe verder doorkoken kan natuurlijk ook.
Oh maar lang stomen werkt ook, toch? Althans zo doe ik het altijd. Ik stoom de boontjes net zo lang als de aardappeltjes en dan zijn ze zacht.quote:Op maandag 4 november 2013 21:31 schreef becky27 het volgende:
Nou kook ik de groenten eigenlijk nooit maar stoom ik ze.... hmm ik zal eens gaan zoeken. Vond het namelijk wel gaaf te zien dat het ene boontje na het andere in d'r mik geschoven werd.
Klopt maar maak meestal haar eten niet eerder klaar maar tegelijk met onze. Mot er maar eens wat op verzinnen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh maar lang stomen werkt ook, toch? Althans zo doe ik het altijd. Ik stoom de boontjes net zo lang als de aardappeltjes en dan zijn ze zacht.
oooh goud!!quote:Op maandag 4 november 2013 20:44 schreef GotC het volgende:
[..]
NextSet van 3, zijn alle 3 geweldig:
[ afbeelding ]
Ik lag een meter verderop in het zwembad en we hebben elkaar niet herkend haha, maar nu ik de foto zie weet ik dat het shandaly was! Heb nog vertederd zitten kijken naar Femkequote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Shandaly het volgende:
Ow leuk! Fotodagje! Ik doe ook mee!
Femke heeft aan aandacht niet te klagen in het zwembad:
[ afbeelding ]
En ik denk dat ik volgende week helemaal al niet meer meehoef:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:44 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik lag een meter verderop in het zwembad en we hebben elkaar niet herkend haha, maar nu ik de foto zie weet ik dat het shandaly was! Heb nog vertederd zitten kijken naar Femke
Nope, helpt niet. Als we dat doen freakt ze echt helemaal... Maar bedankt voor de bemoedigende woordenquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef L-E het volgende:
Ik denk echt dat het een fase is Spirit. Hier is het eigenlijk standaard dat we moeten helpen met in slaap vallen. Zou het helpen als je haar eerder neerlegt, voordat je ziet dat ze moe is?
Inderdaad. Soms breken wij ons hoofd over Hoe We Dit Levensgrote Probleem Gaan Oplossen, en dan is het alweer vanzelf over gegaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Jep Spirit, dat is hoogstwaarschijnlijk een fase. Hebben wij ook gehad en nu nog wel eens een paar dagen. En dan ineens, poef, over.
Dat probleem met in slaap vallen hebben wij sinds een week ook. Als ze samen met haar zus in bad was geweest kon ik dr aankleden en in bed leggen dan was ze weg. Gister duurde het tot half 10 toen ging ze eindelijk pas slapenquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
Kan iemand mij even geruststellen? Ik wil gewoon even horen dat dit een fase is namelijk. Isa wordt steeds lastiger met slapen. Ik zie dat ze bekaf is, maar zodra ik haar in bed lig begint ze te huilen. Net half uur liedjes gezongen en daarna nog de was gedaan naast haar bedje en toen sliep ze eindelijk. Ik wil mijn kind terug dat gewoon lief gaat slapen als ik haar in bed leg
Oja, ik lijk misschien even een zeur, maar dat komt omdat ik hier zeur zodat ik verder tegen iedereen kan doen alsof er niks aan de hand is. Dus om even door te zeuren, ze kwam vannacht om half 1 en om half 5 voor een voeding![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
Oh crap, zo'n soort lamp met sterretjes hadden wij ook, maar die hebben we weggegeven omdat Isa altijd zo goed sliepfaal jinx
Die lijkt me super! Zou mijn bijna volwassen baby dat ook nog leuk vinden?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:37 schreef L-E het volgende:
Wij hebben trouwens een projectielampje van Haba voor Sticker gekocht. Dan schijnt er een mooi plaatje van een uil op het plafond als het donker is, zo lief. En wat een succes! Hij wordt instant vrolijk als hij de uil ziet, hele verhalen vertellen, en megahandig: het is een klein bolletje dat je in een stopcontact doet dus het kan overal mee naartoe. Aanrader!
Sticker had/heeft het ook niet echt nodig. Hij slaapt op zijn buik en dat ding is op het plafond dus hij kan het niet zien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:00 schreef Suikertante het volgende:
L-E die vind ik zo lief!! Ik zag ze laatst hier, nu wil ik er ook een, maar hij heeft eigenlijk niks nodig dus het is een beetje oenig om zoiets te introduceren..
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
@kwisted ik wist niet dat je ook in de buurt van e'hoven woont. Mocht ik ooit iemand met een kind met prachtig haar zien lopen weet ik dat jullie het zijn. Ik ben jaloers op jullie haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent ook een brabo?
Spees, ik was niet op die markt, maar ik denk wel dat ik jou en Silvijn zou herkennen.Wat een lekkerding heb je toch ook, leuke foto.
ga je al een 2e maken?![]()
Coco tot snel in t dreumes topic!
[ Bericht 7% gewijzigd door Kwisted op 05-11-2013 18:50:12 ]
Noh, hij is helemaal in de wolkjes!quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:42 schreef bellelena het volgende:
Jesus Spees, je Silverijntje wordt met de dag knapperIk ben nu gewoon openbaar verliefd op hem en ga later ook met hem trouwen, dat je het alvast even weet!
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:08 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik je dan wel echt herkend zou hebben en niet de baby nodig zou hebben gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent ook een brabo?
Spees, ik was niet op die markt, maar ik denk wel dat ik jou en Silvijn zou herkennen.Wat een lekkerding heb je toch ook, leuke foto.
ga je al een 2e maken?![]()
Ik twijfelde namelijk omdat ik jou van fb foto's wel zou herkennen en jij bent iets knapper dan die ik tegenkwam toen
En wat betreft die tweede: nu nog niet
Mooie foto's van F, wat een beauty!
Bij twijfel proeven?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Och met voelen en ruiken kom je ook een heel eind.
Voor de verschoonsessies of andere dingen waar meer licht bij nodig is hebben wij zo'n wakeuplight-achtig ding. Die kun je zo fel of niet fel zetten als je wenselijk vindt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:41 schreef GotC het volgende:
Silvijnwat een hunk!
F. lekker losgooien die haren![]()
FR, lekker weekendje weg, geniet er maar van. 6 weken alweer, tijd gaat snel!
Pessie en Kyara, ik hoop dat het slapen binnenkort beter gaat![]()
Die lampjes zijn leuk! We zoeken nog wel een lamp om 's nachts aan te doen tijdens het verschonen, maar een uil zal niet genoeg zijn gok ik zo
tijd gaat snel idd. het is af en toe wel pittig 2 kindjes maar ean is een schat alleen zo verrekte vroeg wakker. en ik heb nog het "geluk" dat ze 3 dagen naar de opvang gaat, Dit klinkt lullig maar zo bedoel ik het niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef bellelena het volgende:
Kyara, voor het eerst met het hele gezinHet weer is niet optimaal, maar volgens mij wel lekker om er even 'tussenuit' te zijn zo. En wie weet wordt aankomende nacht wel opeens een oase van rust
Kwisted
FR ook een weekendje weg, lekker! En wow, 6 weken alweer! Hoe bevalt het zo met twee kindjes?
PessieMinder dat het slapen nog niet echt van een leien dakje gaat.. Hoop ook dat bij jou snel de tijd gaat aanbreken van nachtrust.
Bijna 2,5 de 8e is ze precies 2,5.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:09 schreef L-E het volgende:
Hoe oud is ean nu? Ik ben altijd zooo blij geweest dat Kleuter al naar school ging toen L. werd geboren, dus ik snap je hoor.
+1 echt precies ditquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef pessie het volgende:
Slapen is nog steeds pet hier. Lauren valt nu in slaap op mijn arm waarna ik haar in bed leg. Ze zal vast zelf kunnen inslapen voordat ze 18 is. En 's nachts is ook vermoeiend. Het is een faaaaaase.
Omen klinkt als n goeie donorquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef Omentielvo het volgende:
Ik heb de donorgegevens gekregen. Riley haar donor is een man van 1,83. Hij is 85 kilo en heeft bruine ogen en bruin steil haar.
En er zijn nog tien rietjes over voor een 100% brusje voor Riley![]()
Ik weet niet precies wat 10 rietjes inhoud. Ik ging uit van 10 kansen. Kan er ook compleet naast zitten trouwens
Mijne heeft er twee in bed (een egel en zo'n 'antroposofisch/vrije schoolpopje (of is dat alleen mijn associatie?) maar het interesseert haar allemaal niets.quote:
een slaapzak!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:27 schreef Solagratia het volgende:
Viktor heeft ook geen knuffel. Amy wilde ook nooit een knuffel. Tot ze bijna 2 jaar was, toen wilde ze ineens een slaapzak als knuffel. Ondertussen heeft ze 1 slaapzak (een oranje) die ze altijd als knuffel gebruik, want ze slaapt er niet meer in.
Even kijken of dit werkt, die van dochter is net wat anders maar wel dit idee. Ik vond het plaatje door te googlen op antroposofie popje dus ik ben niet gek yesquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:34 schreef Kyara het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor popje je bedoelt Olf
Mijn meisjes waren weer zooooooooo schattig vandaag. Tegenover elkaar liggen, kletsen en elkaars handje vasthouden![]()
We kregen zo'n popje in het klein aan een sleutelhanger toen we waren kijken op een antroposofisch kdv. Wat AFSCHUWELIJK was hahaha.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef Kyara het volgende:
Oh zo'n spookpopje. Ja die hebben ze hier ook inderdaad. Had er geen idee van dat dat antroposofisch was.
Ik zie nu dat ik echt een idioot duur exemplaar heb gelinkt, hier is hij veul goedkoper!quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:03 schreef Suikertante het volgende:
Dit zijn ze!
En hij vermaakt zich nu al rustig een half uurtje 's morgens, want we hebben die Egyptische lamp met al die gaatjes erin, dus hij kijkt naar alle lichtjes
Maar ik vind het toch een hele goede reden dus ik ga 'm gewoon kopen, thanx
Zijn even duur op de sites hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:05 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik echt een idioot duur exemplaar heb gelinkt, hier is hij veul goedkoper!
[ Bericht 9% gewijzigd door hilliebillie op 06-11-2013 01:35:24 ]
Even koken of in de magnetron idd. Ik stoomde en pureerde ze. Soort appelmoesquote:Op woensdag 6 november 2013 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben ook weer eens online... niet bijgelezen maar Coco gefeliciteerd!!
LE, het maakt E nog niet zo heel veel uit of ik eet. Ze wordt nog steeds vooral heel erg blij van de Borsten eten is vooral speelgoed. Straks maar eens een hapje peer proberen.
Ohja, en ik heb een shitload appels gekregen van mn moeder. Hoe geven jullie die?
Mijn gastouder raspte ze en gaf ze zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
Soesa, stoomde jij ze in een babycook? Hoe stoom je iets zonder zo'n ding?
God ik voel me echt vreselijk dom nusorry hoor!
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:08 schreef Kyara het volgende:
LB, ik kreeg de tip om het in een bakje water even in de magnetron te doen om zacht te worden. En dan a la rapley geven.
Nogalquote:Op woensdag 6 november 2013 09:42 schreef L-E het volgende:
Worden jullie babies ook boos als jij iets eet en zij niets krijgen? Sticker is echt verontwaardigd nu.
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
Soesa, stoomde jij ze in een babycook? Hoe stoom je iets zonder zo'n ding?
God ik voel me echt vreselijk dom nusorry hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |