SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je. die heb ik ook maar dat wil ze niet.quote:Op maandag 4 november 2013 18:40 schreef Juud-- het volgende:
omg wat een knappe babies!
FR, ik zag in het Prenatalboekje een soort kussen waarmee je baby veilig op haar zij kan liggen. Heb het even opgezocht, merk = Deltababy. Dat is misschien een oplossing alsje dochter niet op haar rug wil slapen. Buik zou ik nog niet aandurven zonder toezicht.
Haha, ik vind het eerlijk gezegd echt heel moeilijk voor te stellen dat ze nu pas woensdagavond om 23.30u geboren wordt, zeg maarquote:Op maandag 4 november 2013 15:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Had je toen geweten dat het nog 2 dagen zou duren..![]()
Wow een overdosis uithalen inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Olf, heb je een plaaaakkkkkkeeeriiig toetsenbord?
Ik slaap ook het liefst op mijn buik. Maar toch ze slaapt niet bij ons op de kamer. En ik heb geen babyfoon met webcamquote:Op maandag 4 november 2013 19:08 schreef L-E het volgende:
Sticker slaapt ook al vanaf het begin op zijn buik. Geen moment wakker van gelegen.
Ik kijk zo even van welk merk ze zijn! Als die baby van mij in slaap is. Maar ze beginnen in maat 20 en jouwes is nog heel klein toch? Of faalt m'n geheugen? Als baby nog niet staat en loopt zou ik zelf meer voor sokslofjes gaan dan voor echt met zool.quote:Op maandag 4 november 2013 19:23 schreef Juud-- het volgende:
Goed dat je gerustgesteld bent Mandy!
Olf, heb je een plaatje van de slofjes? Ik zoek ook slofjes, want ik denk dat kind koude pootjes heeft met alleen sokjes of een maillot aan..
het huiluurtje. waarbij uurtje ruim genomen moet worden.quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef GotC het volgende:
Ik wacht nog steeds op die foto van Coco![]()
Dames, wat is dat tussen 17-20? T. wil niks behalve op ons liggen, anders is het huilenhuilenhuilen. In de box leggen is gelijk aan een lijfstraf als ik T. moet geloven
Dat gaat over!quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef GotC het volgende:
Dames, wat is dat tussen 17-20? T. wil niks behalve op ons liggen, anders is het huilenhuilenhuilen. In de box leggen is gelijk aan een lijfstraf als ik T. moet geloven
Ook de tijden dat er veel geclusterd wordt meestal. Lekker plakken, het is over voordat-ie 18 is!quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef GotC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |