Ja max 140 waar ik was , en daar ging een volle vuilbak mee de lucht in.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarbij vergeleken is onze storm van even geleden een mild briesje. (daar waren de winden iets van 150km/u?)
Die James Reynolds vliegt ze echt achterna. Vorig jaar heeft hij drie keer een landfall van een cat 4 meegemaakt. Volgens mij allemaal in de west pacific.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef Perrin het volgende:
2 chasers die live twitteren:
https://twitter.com/typhoonfury
https://twitter.com/ExtremeStorms
Dan sta je niet meer op de pier bij de Waddenzee...quote:Op donderdag 7 november 2013 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik hou van extremen maar dit zou ik niet willen mee maken
Je kunt altijd nog de mergelgrotten in. (miseditquote:Op donderdag 7 november 2013 22:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sterker nog dan wil ik hier niet eens zijn in NL
Zwaarste van de wereld!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Syd het volgende:
Ik begrijpt nu niet helemaal, is dit nu 1 van de grootste tyfoons aller tijden gemeten of is dit voor de Filipijnen 1 van de grootste tyfoons ?
Volgens mij is dit er één die in de boeken gaat als één van de grootste tyfoons aller tijdenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Syd het volgende:
Ik begrijpt nu niet helemaal, is dit nu 1 van de grootste tyfoons aller tijden gemeten of is dit voor de Filipijnen 1 van de grootste tyfoons ?
quote:
Oei! ene kant spannend maar voor de mensen daar totaal niet. Wel vreemd dan dat de media hier weinig over bericht ?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Volgens mij is dit er één die in de boeken gaat als één van de grootste tyfoons aller tijden![]()
Ziet er niet best uit!
Best wel eigenlijk... heel eigenaardig hoe de media (niet) werken..quote:Op donderdag 7 november 2013 22:40 schreef Syd het volgende:
[..]
[..]
Oei! ene kant spannend maar voor de mensen daar totaal niet. Wel vreemd dan dat de media hier weinig over bericht ?
Welke Fillipijnse journalist zit er daar dan ook nog op kantoor? Die zijn al allemaal weggevlucht.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:40 schreef Syd het volgende:
[..]
[..]
Oei! ene kant spannend maar voor de mensen daar totaal niet. Wel vreemd dan dat de media hier weinig over bericht ?
Het is geen Amerika of ander belangrijk land. Niet belangrijk dusquote:Op donderdag 7 november 2013 22:40 schreef Syd het volgende:
[..]
[..]
is dit sarcastisch bedoelt ?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:42 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk... heel eigenaardig hoe de media (niet) werken..
Daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is geen Amerika of ander belangrijk land. Niet belangrijk dus
Super tyfoon Haiyan (Yolanda) dreigt catastrofale verwoestingen aan te richten op de Filippijnenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Syd het volgende:
Ik begrijp het nu niet helemaal, is dit nu 1 van de grootste tyfoons aller tijden gemeten of is dit voor de Filipijnen 1 van de grootste tyfoons ?
Ho-ly shit. Geniale plaat overigens.quote:
twitter:weermanreinier twitterde op donderdag 07-11-2013 om 22:52:10Super typhoon #Haiyan begint nu aan land te komen. Het is te hopen dat men op tijd en massaal wordt geëvacueerd. #Filipijnen reageer retweet
twitter welquote:Op donderdag 7 november 2013 22:42 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk... heel eigenaardig hoe de media (niet) werken..
Wow, dat gaat een flinke worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Super tyfoon Haiyan (Yolanda) dreigt catastrofale verwoestingen aan te richten op de Filippijnen
Het centrale deel van de Filippijnen wordt bijna letterlijk onder de voet gelopen door een van de krachtigste tyfoons van de afgelopen decennia. Het gaat hier om ‘Super Typhoon Haiyan’. Op de Filippijnen gaat Haiynan trouwens als super tyfoon Yolanda door het leven. De monstertyfoon is ‘gezegend’ met gemiddelde windsnelheden tot boven 300 km/uur en uitschieters tot 350 km/uur. De luchtdruk in het oog is gezakt naar 895 hPa. Sinds 1969 hebben slechts drie orkanen/tyfoons vergelijkbare windkrachten bereikt. Dat waren hurricane Camille in 1969, super tyfoon Tip in 1979 en hurricane Allen in 1980.
Was net ook op Nederland 3. Heftig hoor!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
twitter wel
https://twitter.com/searc(...)src=tyah&mode=photos
quote:
Manman wat een beelden, wat een schadequote:
Aangepastquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ziet er nog gezellig uit ook.
Alles is gewoon open.
uhuhquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ziet er nog gezellig uit ook.
Alles is gewoon open.
Mensen maken er gewoon het beste van, al is het wel een puinhoop natuurlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:11 schreef Olga het volgende:
[..]
uhuh
De communicatie met een aantal gebieden is overigens helemaal weg. We kunnen alleen maar hopen dat het meevalt al ben ik bang van niet. De twee stomchasers zijn overigens nu ook al zo'n acht uur stil.
Geen electriciteit. Hopelijk hebben ze wel ergens een kelder ofzo gevonden, want ik denk dat in de buurt van het centrum van de storm (waar zij geloof ik zitten) veel van die huisjes gewoon weg zullen zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:11 schreef Olga het volgende:
[..]
uhuh
De communicatie met een aantal gebieden is overigens helemaal weg. We kunnen alleen maar hopen dat het meevalt al ben ik bang van niet. De twee stormchasers zijn overigens nu ook al zo'n acht uur stil.
Mja ze kunnen niet anders natuurlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:12 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Mensen maken er gewoon het beste van, al is het wel een puinhoop natuurlijk
Maar geen lange gezichten!.. Kunnen we hier nog wat van lerenquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:14 schreef Olga het volgende:
[..]
Mja ze kunnen niet anders natuurlijk
Vooralsnog zijn er twee doden, maar goed, dat zal helaas nog wel oplopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |