Ho-ly shit. Geniale plaat overigens.quote:
twitter:weermanreinier twitterde op donderdag 07-11-2013 om 22:52:10Super typhoon #Haiyan begint nu aan land te komen. Het is te hopen dat men op tijd en massaal wordt geėvacueerd. #Filipijnen reageer retweet
twitter welquote:Op donderdag 7 november 2013 22:42 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk... heel eigenaardig hoe de media (niet) werken..
Wow, dat gaat een flinke worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Super tyfoon Haiyan (Yolanda) dreigt catastrofale verwoestingen aan te richten op de Filippijnen
Het centrale deel van de Filippijnen wordt bijna letterlijk onder de voet gelopen door een van de krachtigste tyfoons van de afgelopen decennia. Het gaat hier om ‘Super Typhoon Haiyan’. Op de Filippijnen gaat Haiynan trouwens als super tyfoon Yolanda door het leven. De monstertyfoon is ‘gezegend’ met gemiddelde windsnelheden tot boven 300 km/uur en uitschieters tot 350 km/uur. De luchtdruk in het oog is gezakt naar 895 hPa. Sinds 1969 hebben slechts drie orkanen/tyfoons vergelijkbare windkrachten bereikt. Dat waren hurricane Camille in 1969, super tyfoon Tip in 1979 en hurricane Allen in 1980.
Was net ook op Nederland 3. Heftig hoor!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
twitter wel
https://twitter.com/searc(...)src=tyah&mode=photos
quote:
Manman wat een beelden, wat een schadequote:
Aangepastquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ziet er nog gezellig uit ook.
Alles is gewoon open.
uhuhquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ziet er nog gezellig uit ook.
Alles is gewoon open.
Mensen maken er gewoon het beste van, al is het wel een puinhoop natuurlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:11 schreef Olga het volgende:
[..]
uhuh
De communicatie met een aantal gebieden is overigens helemaal weg. We kunnen alleen maar hopen dat het meevalt al ben ik bang van niet. De twee stomchasers zijn overigens nu ook al zo'n acht uur stil.
Geen electriciteit. Hopelijk hebben ze wel ergens een kelder ofzo gevonden, want ik denk dat in de buurt van het centrum van de storm (waar zij geloof ik zitten) veel van die huisjes gewoon weg zullen zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:11 schreef Olga het volgende:
[..]
uhuh
De communicatie met een aantal gebieden is overigens helemaal weg. We kunnen alleen maar hopen dat het meevalt al ben ik bang van niet. De twee stormchasers zijn overigens nu ook al zo'n acht uur stil.
Mja ze kunnen niet anders natuurlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:12 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Mensen maken er gewoon het beste van, al is het wel een puinhoop natuurlijk
Maar geen lange gezichten!.. Kunnen we hier nog wat van lerenquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:14 schreef Olga het volgende:
[..]
Mja ze kunnen niet anders natuurlijk
Vooralsnog zijn er twee doden, maar goed, dat zal helaas nog wel oplopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |