Ja max 140 waar ik was , en daar ging een volle vuilbak mee de lucht in.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarbij vergeleken is onze storm van even geleden een mild briesje. (daar waren de winden iets van 150km/u?)
Die James Reynolds vliegt ze echt achterna. Vorig jaar heeft hij drie keer een landfall van een cat 4 meegemaakt. Volgens mij allemaal in de west pacific.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef Perrin het volgende:
2 chasers die live twitteren:
https://twitter.com/typhoonfury
https://twitter.com/ExtremeStorms
Dan sta je niet meer op de pier bij de Waddenzee...quote:Op donderdag 7 november 2013 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik hou van extremen maar dit zou ik niet willen mee maken
Je kunt altijd nog de mergelgrotten in. (miseditquote:Op donderdag 7 november 2013 22:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sterker nog dan wil ik hier niet eens zijn in NL
Zwaarste van de wereld!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Syd het volgende:
Ik begrijpt nu niet helemaal, is dit nu 1 van de grootste tyfoons aller tijden gemeten of is dit voor de Filipijnen 1 van de grootste tyfoons ?
Volgens mij is dit er één die in de boeken gaat als één van de grootste tyfoons aller tijdenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Syd het volgende:
Ik begrijpt nu niet helemaal, is dit nu 1 van de grootste tyfoons aller tijden gemeten of is dit voor de Filipijnen 1 van de grootste tyfoons ?
quote:
Oei! ene kant spannend maar voor de mensen daar totaal niet. Wel vreemd dan dat de media hier weinig over bericht ?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Volgens mij is dit er één die in de boeken gaat als één van de grootste tyfoons aller tijden![]()
Ziet er niet best uit!
Best wel eigenlijk... heel eigenaardig hoe de media (niet) werken..quote:Op donderdag 7 november 2013 22:40 schreef Syd het volgende:
[..]
[..]
Oei! ene kant spannend maar voor de mensen daar totaal niet. Wel vreemd dan dat de media hier weinig over bericht ?
Welke Fillipijnse journalist zit er daar dan ook nog op kantoor? Die zijn al allemaal weggevlucht.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:40 schreef Syd het volgende:
[..]
[..]
Oei! ene kant spannend maar voor de mensen daar totaal niet. Wel vreemd dan dat de media hier weinig over bericht ?
Het is geen Amerika of ander belangrijk land. Niet belangrijk dusquote:Op donderdag 7 november 2013 22:40 schreef Syd het volgende:
[..]
[..]
is dit sarcastisch bedoelt ?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:42 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk... heel eigenaardig hoe de media (niet) werken..
Daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is geen Amerika of ander belangrijk land. Niet belangrijk dus
Super tyfoon Haiyan (Yolanda) dreigt catastrofale verwoestingen aan te richten op de Filippijnenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Syd het volgende:
Ik begrijp het nu niet helemaal, is dit nu 1 van de grootste tyfoons aller tijden gemeten of is dit voor de Filipijnen 1 van de grootste tyfoons ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |