Sky?quote:Op maandag 4 november 2013 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
hey soul sist0r ain't that mistor mistor
wat andersquote:
Nee, immersky.quote:
Helaasch.quote:Op maandag 4 november 2013 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
is er al een dj-free adoratie topic?
quote:
dat zeker broederquote:
Monnie bitsjes!quote:
hotspotshield!!quote:Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef Pino112 het volgende:
Het wifi van het ziekenhuis heeft FOK! geblokkeerd.
FOK!sport niet overigens.
Je zou er bijna ziek van worden hihahoquote:Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef Pino112 het volgende:
Nee gewoon laptop.quote:Op maandag 4 november 2013 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hotspotshield!!
http://www.hotspotshield.com/
Of zit je met je iPhone
FOK! en FOK!forum maar FOK!Sport niet?quote:Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef Pino112 het volgende:
Is zeker de beltoon als je chick belt.quote:Op maandag 4 november 2013 14:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Don't you want me![]()
Mijn ringtone....
FP niet geprobeerd, forum wel.quote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FOK! en FOK!forum maar FOK!Sport niet?
Dat rondzingen van die gitaar op het eindquote:
Leuk als je als Fok!ker in het ziekenhuis ligt.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
KutIk heb zojuist mijn theepot laten vallen.
Hoe moet dat nu verder met mijn theeveslaving?
Ironische is dat ik net van de Action weer kwam en voorlopig niet terug mag van mezelf, maar dat het wel de plek is om een nieuwe theepot te scoren.quote:
dit is toch een logische reden om dan van jezelf terug te mogenquote:Op maandag 4 november 2013 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ironische is dat ik net van de Action weer kwam en voorlopig niet terug mag van mezelf, maar dat het wel de plek is om een nieuwe theepot te scoren.
Zet hem op je verlanglijstje voor sinterklaasquote:Op maandag 4 november 2013 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ironische is dat ik net van de Action weer kwam en voorlopig niet terug mag van mezelf, maar dat het wel de plek is om een nieuwe theepot te scoren.
Zo lang wachtenquote:Op maandag 4 november 2013 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zet hem op je verlanglijstje voor sinterklaas
Je kunt zo'n zakje ook gewoon eventjes in je glas hangen he.quote:Op maandag 4 november 2013 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan toch maar een extra keer naar de Actionquote:Op maandag 4 november 2013 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo lang wachten
Theepot=1e levenbehoefte.
quote:Op maandag 4 november 2013 15:28 schreef Pino112 het volgende:
Paul draait Krystl.
Immers mist een kans.
quote:
Vier.quote:
daarom zoek het zelf ook altijd nog even na, ik vertrouw een routeplanner nooit volledigquote:Op maandag 4 november 2013 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
routeplanners. Laten me een uur extra reizen terwijl het niet hoeft!
Precies. Scheelt me morgen weer 20 minuten op een tochtige pont te staanquote:Op maandag 4 november 2013 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom zoek het zelf ook altijd nog even na, ik vertrouw een routeplanner nooit volledig
Ah 9292 is echt soms kut.quote:Op maandag 4 november 2013 15:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Scheelt me morgen weer 20 minuten op een tochtige pont te staan
9292 is wel de grootste faalsite qua routeplanning moet ik zeggen.quote:
Normaal zou ik me daar ook niet zo druk over maken, maar morgen heb ik een sollicitatie, dus dan is het wel belangrijk dat ik weet waar ik moet zijn én dat ik op tijd ben.quote:Op maandag 4 november 2013 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg gebruik of je verstand of laat je verrassen met het ov.
9292 doet soms de vreemde dingen.
Dan is het idd wel handig ja.quote:Op maandag 4 november 2013 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Normaal zou ik me daar ook niet zo druk over maken, maar morgen heb ik een sollicitatie, dus dan is het wel belangrijk dat ik weet waar ik moet zijn én dat ik op tijd ben.
weet ik niet.quote:Op maandag 4 november 2013 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen idee, ben al thuis.quote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je heb mijn hotspotshield tip al geprobeerd?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Best_of_Nickelback_Volume_1quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 15:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Best_of_Nickelback_Volume_1
'Volume 1', dat impliceert dat er nog meer komen
Daughter, Paulgodquote:
Mijn moeder vind het een leuk liedjequote:
Dan moet ze eerst leren zingen.quote:Op maandag 4 november 2013 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou Katy Perry ook iets anders kunnen zingen?
Iddquote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef alors het volgende:
[..]
Sprak de man die Kane wél waardeert.
quote:
Jupquote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef alors het volgende:
[..]
Sprak de man die Kane wél waardeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |