Geen dikke prop meer dus?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nu door het hele relatie stress gebeuren ben ik ook nog eens een paar kilo afgevallen. In de bloei van m'n leven nu.
Nee, beetje zijwieltjes nog om mezelf voort te bewegenquote:
KX Radio (van Stenders) op zaterdagochtend. Zal wel even aangeven wanneerquote:
Mazzel dat je geen krassen op je frontelement had..quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
sheisse! Afgelopen weekend is mijn fototas gevallen toen ik hem in de auto wilde leggen.
Dacht niks aan de hand..
Open ik de tas later, ligt er allemaal glas in!!
Blijkt dat hij net op de rand is gevallen van de 70-200 F4 IS L.
Nu hebben we er gelukkig een filter opzitten. Alleen deze is gebarsten en wat ik zo zie is het glas van de lens zelf onbeschadigd.
Hij zoomt nog gewoon in en uit, De AF focus werkt ook nog prima.
Alleen krijg ik het filter er niet meer af, de ring van de lens waar je het filter IN draait is iets ingedeukt.
Ik kan dus niet draaien aan het filter omdat hij niet over de kromming heen wil.
vanavond geen tijd om naar de locale fotozaak te gaan, morgen hier maar is kijken of ze hem los kunnen krijgen.
Ben zelf te bang dat ik wat beschadig.
Mochten ze het hier niet kunnen/aandurven dan van het weekend maar is naar foto konijneberg.
Flink balen, maar gelukkig werkt de lens nog!
Bewijst maar weer is het nut van een filter
(zal vanavond wel ff foto maken en plaatsen voor de duidelijkheid.)
Yes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Iets anders, jij bent toch de huisfotograaf van Kensington?
Yes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent erbij als ze in lederhosen gaan optreden?
Ben benieuwd waar dit heen gaat...quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent erbij als ze in lederhosen gaan optreden?
Stefan die in zijn boxer Bart fotografeert die een band fotografeert? Die foto's hoef ik niet te zien.quote:
Die nieuwe MacBooks kun je achteraf niet meer upgraden dus moet je het gelijk goed doen. En met surfspot korting bijna 2100 euriesquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
En 4 gig in deze laptop. Mooi ding hoor! Prijzig zeker?
Dat houd mij deels tegen om ooit een macbook tekopen. Aan de andere kant, mijn huidige laptop zou ik ook niet upgraden maar gewoon een nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:29 schreef Uncle het volgende:
[..]
Die nieuwe MacBooks kun je achteraf niet meer upgraden dus moet je het gelijk goed doen. En met surfspot korting bijna 2100 euriesMaar dan kunnen we voorlopig weer vooruit zegmaar
Nicequote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
16 gig? Beginner. Ik heb 24 op mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |