De bouwkwaliteit van m'n (in prijs gelijkwaardige) Slik is toch echt een stuk lager dan de Manfrotto imhoquote:
Dan heb je waarschijnlijk een mindere kwaliteit. Die van mij is echt heel goed afgewerkt en stevig.quote:Op maandag 4 november 2013 11:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
De bouwkwaliteit van m'n (in prijs gelijkwaardige) Slik is toch echt een stuk lager dan de Manfrotto imho
welke gorillapod en wat voor combi wil je er op gaan gebruiken?quote:Op maandag 4 november 2013 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mijn statief meeneem op vakantie. Of dat ik de gorillapod van diezelfde vriend vraag om te lenen. Ga de bergen in dus denk dat dat laatste handiger is.
Geen idee wat het is. Maar hij kan mijn D5100 met 70-300 prima hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke gorillapod en wat voor combi wil je er op gaan gebruiken?
okquote:Op maandag 4 november 2013 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen idee wat het is. Maar hij kan mijn D5100 met 70-300 prima hebben.
Dat is de zwaarste combi die ik heb.
Haha nee ik kijk wel uit haha.quote:Op maandag 4 november 2013 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok
k zag laatst iemand ermee werken waarbij de camera steeds zijn kopje liet hangen door het gewicht van de lens. zou zonde zijn
mijn gewone statief hangt altijd naast mn heup aan het hengsel wat over je schouder gaat zegmaar. en tijdens het vliegen in het koffer bvquote:Op maandag 4 november 2013 11:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha nee ik kijk wel uit haha.
Maar ik werk met die 70-300 eigenlijk nooit op statief.
Maar komt allemaal wel goed. Ben aan het denken hoe alles wat van belang is mee te krijgen in 1 rugzak zo licht mogelijk.
Ja mijn statief kan idd ook aan de zijkant van mijn tas hangen.quote:Op maandag 4 november 2013 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn gewone statief hangt altijd naast mn heup aan het hengsel wat over je schouder gaat zegmaar. en tijdens het vliegen in het koffer bv
Netjesquote:Op maandag 4 november 2013 12:36 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
En de flyers zijn binnen (voor- en achterkant)!
Hoop het ookquote:Op maandag 4 november 2013 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zozo, hopelijk levert het je wat op.
Thx!quote:
Thanks! Nee hoor, 90 all in, zonder btw dus 72 euroquote:Op maandag 4 november 2013 13:32 schreef Uncle het volgende:
Mooie flyers![]()
Ben benieuwd of je er een hoop extra klanten mee kunt werven. Zal een flinke uitgave geweest zijn, 2500 flyers
quote:Op maandag 4 november 2013 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
Jammer alleen van het spelfoutje in het tekstblok onder "best quality"
Ja toch? Zelfs word zou ‘m eruit filteren denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |