SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Zeiknummer tussen allemaal mooie nummers, ja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
is dat de Born Slippy (Nuxx)/vreemde eend in de bijt ja?
Ja, het was ook niet heel serieus bedoeld natuurlijk...quote:Op maandag 11 november 2013 18:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Denk dat bij het kopen van een plaat naar aanleiding van de hoes je meer kans hebt op een miskoop.
Nu heb je toch een hele lijst waar je aan kan zien of iemand zijn smaak ergens met die van jou overeenkomt. Is dat zo heb je toch een stuk meer succeskans dan bij alleen maar artwork.
Bazenlijst man, extra kudo's voor nummer 5quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Rosarium het volgende:
1 - Sigur Rós - Untitled #8 (a.k.a. Popplagiđ)
2 - Kommil Foo - Atlantis
3 - Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
4 - Spinvis - Bagagedrager
5 - Grandaddy - He's Simple, He's Dumb, He's The Pilot
6 - Nick Drake - Northern Sky
7 - Radiohead - Let Down
8 - Iron & Wine - Carousel
9 - Spinvis - Limonadeglazen Wodka
10 - Sigur Rós - Untitled #1 (a.k.a. Vaka)
11 - Sufjan Stevens - Casimir Pulaski Day
12 - Sigur Rós - Svefn-G-Englar
13 - Arcade Fire - Rebellion (Lies)
14 - Iron & Wine - The Trapeze Swinger
15 - Sigur Rós - Viđrar Vel Til Loftárása
16 - Something Corporate - Konstantine
17 - Richard Hawley - Soldier On
18 - Johnny Cash - Hurt
19 - Neil Young - Heart Of Gold
20 - Dodgy - Grassman
21 - Susanne Sundfřr - The Brothel
22 - The National - Available
23 - 16 Horsepower - Black Soul Choir
24 - Radiohead - Exit Music (For A Film)
25 - Sufjan Stevens - The Dress Looks Nice On You
26 - Ryan Adams - The Shadowlands
27 - Spinvis - Astronaut
28 - Kashmir - Melpomene
29 - Sufjan Stevens - Chicago
30 - Radiohead - Lotus Flower
31 - Iron & Wine - Flightless Bird, American Mouth
32 - Sufjan Stevens - John Wayne Gacy Jr.
33 - Maarten van Roozendaal - Red Mij Niet
34 - Angus & Julia Stone - Yellow Brick Road
35 - Godspeed You Black Emperor! - Sleep
36 - Elliott Smith - Between The Bars
37 - Mew - Comforting Sounds
38 - Elbow - Mirrorball
39 - Bill Fay - Never Ending Happening
40 - Air - All I need
41 - Nick Drake - Day Is Done
42 - Spinvis - Kom Terug
43 - Jefferson Airplane - White Rabbit
44 - Sufjan Stevens - To Be Alone With You
45 - Leonard Cohen - Famous Blue Raincoat
46 - Radiohead - Paranoid Android
47 - Elliott Smith - Tomorrow Tomorrow
48 - Bon Iver - Re: Stacks
49 - Neil Young - Like A Hurricane
50 - The National - Think You Can Wait
51 - Damien Rice - I Remember
52 - Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
53 - Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
54 - Elliott Smith - Waltz #2 (XO)
55 - Wilco - I Am Trying To Break Your Heart
56 - Animal Collective - For Reverend Green
57 - The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
58 - Arcade Fire - Wake Up
59 - Underworld - Born Slippy (Nuxx)
60 - Tool - Eulogy
61 - The Beatles - Hey Jude
62 - Midlake - Roscoe
63 - Damien Rice - 9 Crimes
64 - The National - Fake Empire
65 - Iron & Wine - Naked As We Came
66 - Jim Croce - Time In A Bottle
67 - Band Of Horses - The Funeral
68 - A Silver Mt. Zion - 13 Angels Standing Guard 'round The Side Of Your Bed
69 - The Tallest Man On Earth - Burden Of Tomorrow
70 - The Beatles - Here Comes The Sun
71 - William Fitzsimmons - Everything Has Changed
72 - The National - Slow Show
73 - The Smiths - How Soon Is Now?
74 - Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea
75 - Boudewijn De Groot - Verdronken Vlinder
76 - Nick Drake - Time Of No Reply
77 - The Tallest Man On Earth - The Gardener
78 - Kommil Foo - Ik Red Me Wel
79 - Dan Mangan - Basket
80 - Nick Drake - Things Behind The Sun
81 - Sigur Rós - Hoppípolla
82 - The Byrds - My Back Pages
83 - Beirut - A Sunday Smile
84 - Townes Van Zandt - Waitin' Around To Die
85 - Glen Hansard - Bird Of Sorrow
86 - The National - Mr. November
87 - Uncle Tupelo - Still Be Around
88 - Coldplay - The Scientist
89 - The Waterboys - Don't Bang The Drum
90 - Songs: Ohia - The Black Crow
91 - Rufus Wainwright - Dinner At Eight
92 - Nick Drake - Road
93 - Pixies - Here Comes Your Man
94 - David Bowie - Life On Mars?
95 - Archive - Lights
96 - Pulp - Common People
97 - Spinvis - Oostende
98 - Bob Dylan - Like A Rolling Stone
99 - Madrugada - The Kids Are On High Street
100 - Gotye ft. Kimbra - Somebody That I Used To Know
Da's wel zonde ja. Zo gaat hij de eindlijst uiteindelijk niet halen, vermoed ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 07:48 schreef cafca het volgende:
En weer een Chris Chameleon, weer met een ander nummer...
die is dubbel.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:57 schreef Desunoto het volgende:
38. Kate Bush - Strange Phenomena
59. Kate Bush - Strange Phenomena
Foutje met verschuiven. Moest een andere Kate Bush worden nadat ik Stange Phenomena verder naar boven had verplaatst.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:18 schreef ranja het volgende:
[..]
die is dubbel.
verder wel een hoop bijzondere keuzes van bekende bands
Ken je de hoes van de split-7" waar deel 1 op is uitgebracht?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:36 schreef On het volgende:
[...]
89. Mount Eerie - Through The Trees Pt. 2
Lijst ook maar luisterbaar gemaakt. In Grooveshark, omdat die alles beschikbaar hebben.quote:
Daarom! Daaroooom!quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:33 schreef Guanabana het volgende:
Misschien domme vraag, maar waarom mogen er geen nummers van 2013 in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
wat n00bie zegt inderdaadquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:33 schreef Guanabana het volgende:
Misschien domme vraag, maar waarom mogen er geen nummers van 2013 in?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:27 schreef methodmich het volgende:
Maar ja, zelfs zonder zo'n regel kan het voorkomen dat je ineens jaren later ontdekt dat je ooit dat lied van Borsato over die pizza in je lijst hebt gezet. Zonder namen te noemen hoor.
Tuurlijk, kan me alleen voorstellen dat het bij klassieke stukken lastig is een uitvoering te bepalen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij heeft niemand echt klassieke stukken erin staan? Mag toch wel, of niet?
Ja, nou ja, gewoon de originele componist hou ik dan maar aan.quote:Op zondag 17 november 2013 21:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan me alleen voorstellen dat het bij klassieke stukken lastig is een uitvoering te bepalen.
Nog nooit eerder gezien, wel weer typisch Mount Eerie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:08 schreef tim. het volgende:
[..]
Ken je de hoes van de split-7" waar deel 1 op is uitgebracht?
[ afbeelding ]
Verder: mooie lijst (natuurlijk)!
heb ik toen ook een aantal keer geluisterd, en het album van Darren Hanlon gekocht...quote:Op woensdag 6 november 2013 11:58 schreef Norrage het volgende:
Cafca
Ik ken jouw lijstje bijna uit mijn hoofd ondertussen, heb hem als playlist in mijn spotify staanHeb je nog nieuwe noteringen??
quote:Op maandag 18 november 2013 13:00 schreef Beregd het volgende:
[..]
heb ik toen ook een aantal keer geluisterd, en het album van Darren Hanlon gekocht...
Hier word ik blij vanquote:
Ja, maar dat is de trend, hequote:Op maandag 18 november 2013 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier word ik blij van
Verder goede lijst, maar dat zeg ik alleen maar omdat deze het meest overeenkomt met de mijne
Elkaar complimenteren met keuzes die je zelf ook maakt, er is niks lekkerder. Ja, andermans keuzes afzeiken, maar daar is de rest van MUZ al voorquote:Op maandag 18 november 2013 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de trend, he
Ja, jouw lijst viel me al op inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2013 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier word ik blij van
Verder goede lijst, maar dat zeg ik alleen maar omdat deze het meest overeenkomt met de mijne
Het is de waarheid!quote:Op maandag 18 november 2013 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nah, keuzes afzeiken is in de lijstjestopics meestal ver te zoeken.
Of het moet om Supertramp en Marco Borsato gaan, dan is het natuurlijk gerechtvaardigd.
Wel iets van Placebo in de lijst zetten dan hoor! En veel Belgische bands. Heb hoge verwachtingen van je!quote:Op maandag 18 november 2013 12:53 schreef Beregd het volgende:
Ah, lijstjestopic, hier maak ik graag nog eens tijd voor
ja, die. Ik twijfelde over die van langhorne slim, maar het hele album was me toch net iets te folkiequote:Op maandag 18 november 2013 14:12 schreef cafca het volgende:
[..]
I Will Love You At All ?
Fijn album is dat
Ik zal proberen, al maakt placebo het met hun laatste albums wel erg moeilijkquote:Op maandag 18 november 2013 15:32 schreef methodmich het volgende:
Wel iets van Placebo in de lijst zetten dan hoor! En veel Belgische bands. Heb hoge verwachtingen van je!
quote:Op maandag 18 november 2013 20:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
ja, die. Ik twijfelde over die van langhorne slim, maar het hele album was me toch net iets te folkie
[..]
2x25 dus je hebt nu 101quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
24. Big Daddy Kane -- Ain't No Half-Steppin'
25. The B-52's -- Loveshack
25. The Cure -- Lullaby
26. Yes -- Roundabout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 21-11-2013 23:07:37 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |