SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
zelfmoord noemen we dat in 2013quote:Op zondag 3 november 2013 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je gaat eigenmoord plegen? Als je die robotstofzuiger nog hebt wil ik die erven!
eigenmoord.quote:
not even in your wildest dreamsquote:
Alleen morgen een taaltoets en donderdag een presentatie. Verder vrijquote:
Als we dan toch weer spullen gaan verdelen, mag ik je E30 dan hebben, die houd ik wel voor mezelfquote:
eigenmoord en honTquote:
daar sowieso niet. Misschien in een nachtmerrie thoughquote:Op zondag 3 november 2013 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
not even in your wildest dreams
Lekker van het weer genietenquote:Op zondag 3 november 2013 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen morgen een taaltoets en donderdag een presentatie. Verder vrij
een 2.8 M52. Past ook in E46.quote:Op zondag 3 november 2013 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
Niet toevallig een e46 blok liggen, dips op dat
doe maar zo stoer, ik weet dat je me wilt.quote:Op zondag 3 november 2013 23:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar sowieso niet. Misschien in een nachtmerrie though
Neequote:Op zondag 3 november 2013 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als we dan toch weer spullen gaan verdelen, mag ik je E30 dan hebben, die houd ik wel voor mezelf
1900 318iquote:
Wie nietquote:Op zondag 3 november 2013 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe maar zo stoer, ik weet dat je me wilt.
Jullie zouden echt perfect bij elkaar passen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga wel genieten van de goede seks die me te wachten staatquote:
Ja maar, als jij er toch niet meer bent? Dan heb je toch liever dat die naar een liefhebber gaat? Ik zet em dan netjes binnen en laat em af en toe goed uit. Beetje cruisen met t meisje, beetje spelen op een lege weg, en zo.quote:
eigenwijs, ja.quote:
Ligt ook een 1.8 16v in de loods maar die is van een E36.. past wel ook in een E46..quote:Op zondag 3 november 2013 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1900 318i
Maatje heeft een gekantelde zuiger oid.
Laat ik het anders zeggen hij maakt herrie.
preciesquote:Op zondag 3 november 2013 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1900 318i
Maatje heeft een gekantelde zuiger oid.
Laat ik het anders zeggen hij maakt herrie.
[..]
Wie niet
Beter dan van het weer genietenquote:Op zondag 3 november 2013 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga wel genieten van de goede seks die me te wachten staat
Maar van binnen.... oeeee blond hoorquote:Op maandag 4 november 2013 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eigenwijs, ja.
BlonT al jaren niet meer
ik pas bij niemand behalve mn bank. Mijn bank en ik zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op zondag 3 november 2013 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zouden echt perfect bij elkaar passen.
quote:Op zondag 3 november 2013 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uiteraard valt dat niet toe te geven alleen, voor je het weet ben je nl proefkonijn in een of ander experimentquote:
Met iemandquote:Op maandag 4 november 2013 00:01 schreef rival het volgende:
[..]
Maareuh met wie doe je dat dan tegenwoordig?
Dan ken jij Mur nog niet.quote:Op maandag 4 november 2013 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik pas bij niemand behalve mn bank. Mijn bank en ik zijn voor elkaar gemaakt.
Nou, vooral gewoon iemand die jij toch niet kentquote:
toch wel de vent van je dromen he?quote:Op maandag 4 november 2013 00:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, vooral gewoon iemand die jij toch niet kent
Met zo'n verkooppraatje krijg ik zelfs nog interesse manquote:Op maandag 4 november 2013 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ken jij Mur nog niet.
Daar kun je veel beter op zitten en liggen dan op je bank.
Ga je nou GvE aan Mur koppelen?quote:Op maandag 4 november 2013 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 4 november 2013 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nou GvE aan Mur koppelen?
Ja, wanneer was ik nou aan de beurt?quote:Op maandag 4 november 2013 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]Royco
Maar verraad het nou niet. Straks heb ik haar ook al achter me aan.
Wie weetquote:Op maandag 4 november 2013 00:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wordt dat wat serieus? of gewoon voor de lol? of ander onderwerp?
quote:Op maandag 4 november 2013 00:03 schreef rival het volgende:
[..]
Met zo'n verkooppraatje krijg ik zelfs nog interesse man
Nicequote:Op maandag 4 november 2013 00:06 schreef Royco1 het volgende:
Rustig maar Dames en Heren, er is genoeg Mur voor iedereen.
Die jongen heeft genoeg liefde te geven.
godver Roy, moet ik gelijk al die gaatjes in mijn agenda vullenquote:Op maandag 4 november 2013 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, wanneer was ik nou aan de beurt?
neuh hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 00:01 schreef rival het volgende:
[..]
Maar van binnen.... oeeee blond hoor
quote:Op maandag 4 november 2013 00:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver Roy, moet ik gelijk al die gaatjes in mijn agenda vullen
Hij is dik dus? Ik bedoel, hij kan een bank vervangen en er is genoeg van hem...quote:Op maandag 4 november 2013 00:06 schreef Royco1 het volgende:
Rustig maar Dames en Heren, er is genoeg Mur voor iedereen.
Die jongen heeft genoeg liefde te geven.
Iemand moet dat doen.quote:Op maandag 4 november 2013 00:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver Roy, moet ik gelijk al die gaatjes in mijn agenda vullen
Mur is keislank.quote:Op maandag 4 november 2013 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij is dik dus? Ik bedoel, hij kan een bank vervangen en er is genoeg van hem...
mur.rar niet hebbenquote:Op maandag 4 november 2013 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij is dik dus? Ik bedoel, hij kan een bank vervangen en er is genoeg van hem...
Sterktequote:
quote:Op maandag 4 november 2013 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard valt dat niet toe te geven alleen, voor je het weet ben je nl proefkonijn in een of ander experiment
quote:Op maandag 4 november 2013 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand moet dat doen.
En wat je niet aan kunt moet je gewoon outsourcen
is die beter dan de ijsmeis.rar?quote:
dan is ie een vet stuk vreten. Nee laat maarquote:Op maandag 4 november 2013 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is het fijne, na gebruik schuif je hem zo onder je bed of zet je hem in de kastquote:Op maandag 4 november 2013 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij zou mijn "vet" stuk vretenquote:Op maandag 4 november 2013 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan is ie een vet stuk vreten. Nee laat maar
onmogelijk. Ik ben onkoppelbaarquote:Op maandag 4 november 2013 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nou GvE aan Mur koppelen?
Ik heb niet zo de behoefte om mur te gebruikenquote:Op maandag 4 november 2013 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is het fijne, na gebruik schuif je hem zo onder je bed of zet je hem in de kast
quote:Op maandag 4 november 2013 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is het fijne, na gebruik schuif je hem zo onder je bed of zet je hem in de kast
waar?quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb bestwel de behoefte om mur te gebruiken
Homo.quote:Op maandag 4 november 2013 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte om mur te gebruiken
Ben je zo lelijk?quote:Op maandag 4 november 2013 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onmogelijk. Ik ben onkoppelbaar
onnozelen zat hier.quote:Op maandag 4 november 2013 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik betwijfel het
[..]
En anders altijd nog wat onnozelen hier die er wel instinken
Dat zei ik nietquote:
Hij kan ook jou gebruiken, zo flexibel is ie.quote:Op maandag 4 november 2013 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte om mur te gebruiken
denk het niet.quote:
Ook daar voel ik me niet toe geroepenquote:Op maandag 4 november 2013 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij kan ook jou gebruiken, zo flexibel is ie.
Van alle markten thuis.
Die strapon kan gewoon de prullenbak in
nee, gewoon echt niet geïnteresseerd. Ik zou nu denk ik voor een relatie zelfs mijn helden slash en johnny afwijzenquote:
hey. Die kloppen allemaal.quote:
Ook voor jou is er de ware ergens te vindenquote:Op maandag 4 november 2013 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onmogelijk. Ik ben onkoppelbaar
Je mag hem volgens de wet kopen op afstand binnen 8 dagen retour sturen als ie niet bevalt.quote:Op maandag 4 november 2013 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook daar voel ik me niet toe geroepen
nee. Mijn wáre schoonouders konden geen kinderen krijgen.quote:Op maandag 4 november 2013 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook voor jou is er de ware ergens te vinden
wow. Je bent echt stuk he?quote:Op maandag 4 november 2013 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, gewoon echt niet geïnteresseerd. Ik zou nu denk ik voor een relatie zelfs mijn helden slash en johnny afwijzen
Nee maar misschien hebben ze er 1 geadopteerdquote:Op maandag 4 november 2013 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Mijn wáre schoonouders konden geen kinderen krijgen.
ja.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 00:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag hem volgens de wet kopen op afstand binnen 8 dagen retour sturen als ie niet bevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |