twitter:_JADORECHAR twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 20:45:34Mijn oma is zo lauw he, zei ze weetje wat je moet zingen als feyenoord tegen ajax speelt " hamas hamas alle joden aan het gas "HAHAHAH reageer retweet
Hij had al grote problemen met candy crush dus dit nieuws kan mij niet verbazen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, Sjaggy had dus gewoon de verkeerde tweet te pakken.
Ivo is stiekem wel een heldquote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:IroNiehe twitterde op zondag 03-11-2013 om 23:27:09Ik was wederom het enige lichtpuntje op deze avond. #tvshow #studiovoetbal reageer retweet
Jack heeft nu wel tijd om te Candy Crushen trouwens.quote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat bericht van Jack slaat ook echt hélemaal nergens op
quote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jawel maar jij snapt twitter gewoon niet
twitter:
twitter:JeroenPauw1 twitterde op zondag 03-11-2013 om 23:28:17Jolande Sap aangehouden. Beelden van het uit trekken van de stekker reeds on line. Politie zegt alles onder controle.@StroomStoring reageer retweet
#danmaarlidlfruitquote:
Nooit komt die jongen met originele teksten, nooit is hij echt geraakt, het is altijd of ik kijk naar het toneelstuk van een d-acteur.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |