OMG HOE DOE JE DAT MIJN BEELD IS GROENquote:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 03-11-2013 om 22:51:04Mij had je niet meer gezien....
#NOS reageer retweet
Spuit 11quote:Op zondag 3 november 2013 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 03-11-2013 om 22:51:04Mij had je niet meer gezien....
#NOS reageer retweet
Komen ze terug met een breekijzer.quote:Op zondag 3 november 2013 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker met die klemmetjes stroom aftappen
groen beeld hebbenquote:Op zondag 3 november 2013 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
OMG HOE DOE JE DAT MIJN BEELD IS GROEN
Ik had groen beeld, na 5 minuten maar afgezet.quote:Op zondag 3 november 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Co in beeld en nu al tien minuten geen Jack, zo zie ik SV het liefst.
#NOS reageer retweet
Als ze hun betrappen zijn ze natquote:Op zondag 3 november 2013 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komen ze terug met een breekijzer.
Vallen ze koud neer.quote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ze hun betrappen zijn ze nat
Het zou me niks verbazen als ze dat morgen weer doen.quote:
Saind bracht deze grap toch leuker.quote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Straks komt Lucile Werner in beeld en schreeuwt ze GROEN GROEN GROEN. Ja het loopt niet lekker mensen.
#HarryTwerkOnLouis krijgt het zwaarquote:Op zondag 3 november 2013 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Wereldwijde trends
#HarryTwerkOnLouis #TBvsSEA #AKPolmasaydı Mike James #CineNoDomingoEspetacular #studiovoetbal Orion Riley Cooper Nick Foles Little Me
Spanning is om te snijden.
?quote:Op zondag 3 november 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saind bracht deze grap toch leuker.
Heb je dat gifje van Genee met het licht uit ook nog?quote:
bakkes jijquote:Op zondag 3 november 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wil ik ook eens zienquote:Op zondag 3 november 2013 23:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb je dat gifje van Genee met het licht uit ook nog?
"Wie is deze pokémon?"
quote:Op zondag 3 november 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
googlen op johan derksen bert van marwijk compliment, dan krijg je op sigaarsnor de datum, dan die datum opzoeken in de VI topicchain en dan control+f op knurft.quote:
gifje met geluid?quote:Op zondag 3 november 2013 23:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb je dat gifje van Genee met het licht uit ook nog?
"Wie is deze pokémon?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |