Het is net als Sierd een beetje een loose canon op twitterquote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Arno heeft best wel een gevoel voor humor.
Ik dacht juist dat ze net hadden toegeslagen?quote:Op zondag 3 november 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
En een storm van VI Hooligans komt nu binnen razen in het gebouw.
Het is zijn uitlaatklep omdat hij bij moeders de vrouw niks te vertellen heeft.quote:Op zondag 3 november 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is net als Sierd een beetje een loose canon op twitter
Weet je nog welquote:Op zondag 3 november 2013 23:16 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk weleens een verademing savonds geen tv, dat had je vroeger ook dat publieke zender snachts gewoon ermee ophielden
Gesaboteerd ja. Nu kunnen ze in het donker Arno Vermeulen in zijn kantoortje aanpakken.quote:Op zondag 3 november 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze net hadden toegeslagen?
Lekker met die klemmetjes stroom aftappenquote:Op zondag 3 november 2013 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Een grote piekspanning zou leuk zijn.
Zunne bom jonge.
Ik krijg dat elke maandagnacht.quote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik van deze uitzending nachtmerries ga krijgen.
dat kan heul niej want 16 mln nl tegen 11 mln belgenquote:Op zondag 3 november 2013 23:17 schreef Evertjan het volgende:
wat nou als de Belgen het land binnenvallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |