Er staat een doos met spullen die wat vreemde meldingen en piepjes geven.quote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
stuur alle pjoeters met hdmi en harde disco maar naar mij
In oude hardware zitten aardig wat waardevolle metalen die prima gerecycled kunnen worden en nu toch vaak de kliko ingaan.quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgen mij zit daar wel business in... Zeker als je er een beetje oog voor hebt.
Ik moet over die opmerking even goed nadenken want die klinkt een beetje vreemd met mijn vunzige gedachten.quote:Op zondag 3 november 2013 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staat een doos met spullen die wat vreemde meldingen en piepjes geven.
Normaal doet een moederbord 1x piep en start dan op, die in de doos niet, ze piepen vaker of er komen van die vage meldingen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik moet over die opmerking even goed nadenken want die klinkt een beetje vreemd met mijn vunzige gedachten.
erase erase erasequote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik moet over die opmerking even goed nadenken want die klinkt een beetje vreemd met mijn vunzige gedachten.
Ik heb me ook rot gezocht naar de knop: any op mijn toetsenbord de 1e keer.quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef Senzune het volgende:
[..]
Die knop zit niet op mijn toetsenbord.
Any zit niet op mijn toetsenbord maar ik heb een mannelijke toetsenbord. nu druk ik maar op esc maar die werkt ook niet.quote:Op zondag 3 november 2013 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb me ook rot gezocht naar de knop: any op mijn toetsenbord de 1e keer.
Gelijk heb je mijn eerste hoer doe ik niet weg want die heeft een ps2 ingang en die werkt nog altijd en overal.quote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toetsenborden zijn net hoeren, ik gebruik ze en gooi ze daarna weg.
Nope, heb nog ouderwets mijn PC aan de TV hangen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef sacha het volgende:
iemand hier ervaring met een een android tv stick?
Nu ben ik ook ouderwets dus.quote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nope, heb nog ouderwets mijn PC aan de TV hangen.
Heb je smartfoon om het te bedienen?quote:
Wat is een smartfoon? Ik heb niet eens kleuren op mijn telefoonschermpje.quote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je smartfoon om het te bedienen?
Ok, je bent ouderwets.quote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Senzune het volgende:
[..]
Wat is een smartfoon? Ik heb niet eens kleuren op mijn telefoonschermpje.
De batterij van mijn Nokia moet nu wel erg vaak aan de lader.quote:Op zondag 3 november 2013 22:49 schreef drakin het volgende:
Ach ik heb ook pas dit jaar een smartfoon gekocht, wat ik er uiteindelijk mee doe is fokken en boek lezen.
Fokken of een boek lezen doe je toch in bed?quote:Op zondag 3 november 2013 22:49 schreef drakin het volgende:
Ach ik heb ook pas dit jaar een smartfoon gekocht, wat ik er uiteindelijk mee doe is fokken en boek lezen.
Dat hebben alle smartfoons, en het boek lezen moet ik toch maar een andere oplossing voor bedenken, te lang staren krijg ik last van maar ik heb sommige boeken gewoon niet anders dan zo (e reader is stukgegaan)quote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De batterij van mijn Nokia moet nu wel erg vaak aan de lader.
had ik ook maar is overledenquote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nope, heb nog ouderwets mijn PC aan de TV hangen.
Boek lezen vooral in bed of in de trein, fokken vaak tijdens film/tv serie die niet moeilijk te volgen is.quote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Fokken of een boek lezen doe je toch in bed?
Lig je al in bed?quote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Fokken of een boek lezen doe je toch in bed?
Heb geen idee hoe die van mij heet?quote:
Dat weet je wel, bureaustoel.quote:Op zondag 3 november 2013 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe die van mij heet?
speel jij verstoppertje met je aansteker?quote:Op zondag 3 november 2013 23:06 schreef Senzune het volgende:
Mijn dilemma is dat mijn aansteker zich steeds verstopt.
we spelen verstoppertjequote:Op zondag 3 november 2013 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ja, weer thuis, jullie kunnen beginnen...
Neeh mijn aansteker met mij en als ik mijn glas drinken pak dan zie ik waar die zich verstopt heeft.quote:Op zondag 3 november 2013 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
speel jij verstoppertje met je aansteker?
Die burp... komt toch hopelijk wel uit je mond.quote:Op zondag 3 november 2013 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na het etentje vanavond ben ik al een tijdje verstopt.
Burp...
Ik mis FANN nu al, zit al de hele avond te wachten op wat actiequote:Op zondag 3 november 2013 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fann raakt weleens wat op drift maar ach die draait wel weer bij.
De spontane zijn toch het mooist.quote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mis FANN nu al, zit al de hele avond te wachten op wat actie
misschien durft ze zich niet meer te laten zien want ze ging naar de kapperquote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mis FANN nu al, zit al de hele avond te wachten op wat actie
OMG, toch niet een kortgeknipt snel kapsel?quote:Op zondag 3 november 2013 23:21 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien durft ze zich niet meer te laten zien want ze ging naar de kapper
Zij zou dat juist doen uit protest tegen de kortkapselhaters op fokquote:Op zondag 3 november 2013 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
OMG, toch niet een kortgeknipt snel kapsel?
En de foto op Facebook.quote:Op zondag 3 november 2013 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Zij zou dat juist doen uit protest tegen de kortkapselhaters op fok
Hele kleine zielige visjes in de SC van 40+quote:
Ga je nou rellen?quote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Hele kleine zielige visjes in de SC van 40+
Dat had ze toen ik dr zag wel ...quote:Op zondag 3 november 2013 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
OMG, toch niet een kortgeknipt snel kapsel?
Dan is er misschien iets mis met jouw beoordelingsvermogenquote:
Met jou ken je ook geen ruzie maken.quote:Op zondag 3 november 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is er misschien iets mis met jouw beoordelingsvermogen
Je doet gewoon ook niet genoeg je best.quote:Op zondag 3 november 2013 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met jou ken je ook geen ruzie maken.![]()
Ik ben er gewoon niet zo goed in, waar is Soury?quote:Op zondag 3 november 2013 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je doet gewoon ook niet genoeg je best.
Kan wel hoor, maar doe het dan een beetje origineel en niet steeds hetzelfde riedeltjequote:Op zondag 3 november 2013 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met jou ken je ook geen ruzie maken.![]()
Dat krijg je boven de 50.quote:Op zondag 3 november 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Kan wel hoor, maar doe het dan een beetje origineel en niet steeds hetzelfde riedeltje
Wie? Ik?quote:
Ik hoop het wel jaquote:
Hebben we hier niet, maar ik zag vandaag nog wel een link naar een piratietie op facebook staanquote:
Kennisje van me heeft daar ooit een interview voor afgegeven aan FoK... Geen idee of ie nog op de lijst staatquote:
Met mijn genen moet ik mijn best doen om niet ergens in de 90 te eindigen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja
Ik wil fucking 80+ hier nog meemaken
Mijn vader viel om op z'n 50ste, dus alles extra is meegenomenquote:Op zondag 3 november 2013 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met mijn genen moet ik mijn best doen om niet ergens in de 90 te eindigen.
Mijn vader leeft nog steeds, inmiddels dik in de 80 en die gaat de 90 ook wel halen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn vader viel om op z'n 50ste, dus alles extra is meegenomen
Dat krijg je er wel uit als je een keer 'per ongeluk' de wekelijkse wiet- en bierbezorging vergeetquote:
Hij had zelfs ooit opium in zijn tuin staan voor de pijnbestrijding.quote:Op maandag 4 november 2013 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat krijg je er wel uit als je een keer 'per ongeluk' de wekelijkse wiet- en bierbezorging vergeet
Ik kan nog wel een autootje gebruiken... Iets in de aanbieding?quote:Op maandag 4 november 2013 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kocht ie weer eens een auto die flink in de kreukels lag, mijn moeder overstuur, pa ging dan maand de garage in en tada we hadden weer een op het oog prima vervoersmiddel.
De autohandel ligt me niet zo. Ik ben al blij als ik er 1 heb die het gewoon doet.quote:Op maandag 4 november 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een autootje gebruiken... Iets in de aanbieding?
Ik heb nog nooit een auto gekocht.. Ik had of een oude van mn pa, incl. service, of een leasebak..quote:Op maandag 4 november 2013 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De autohandel ligt me niet zo. Ik ben al blij als ik er 1 heb die het gewoon doet.
Echt wel.quote:Op maandag 4 november 2013 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bazenactie zouden ze nu zeggen.
Je moet het navigatiesysteem geīntegreerd in je auto hebben.. Dat gedoe met kabels en zuignappen op je raam ....quote:Op maandag 4 november 2013 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn schoonzoon is eerst tijd bezig om zijn zooi aan te sluiten, ik zit al op de snelweg wanneer hij eens wegrijdt.
1 van die 2 kan er binnenkort uit ... Oh nee, B woont er nogquote:Op maandag 4 november 2013 02:07 schreef Leandra het volgende:
Bij mij zit het gewoon in de auto.... het ene adres zit onder toets 1, en het andere onder toets 2
Ik leg mijn tomtom altijd op de rechterstoel.quote:Op maandag 4 november 2013 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het navigatiesysteem geīntegreerd in je auto hebben.. Dat gedoe met kabels en zuignappen op je raam ....
Kijkt af en toe wat lastig ...quote:Op maandag 4 november 2013 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik leg mijn tomtom altijd op de rechterstoel.![]()
Er zit een Surinamer in die tegen me praat.quote:
Je bedoelt je verstaat geen Frans?quote:Op maandag 4 november 2013 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
En een Franse auto en dan ingebouwde navigatie lijkt me niet zo'n goed idee.
Neem ik liever een vrouwelijke variant, maar ja die kennen niet kaartlezenquote:Op maandag 4 november 2013 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zit een Surinamer in die tegen me praat.
Dat nog wel maar heb niet zoveel vertrouwen in de Franse kennis van navigatie buiten hun eigen land.quote:
OK als je het zo ziet...quote:Op maandag 4 november 2013 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat nog wel maar heb niet zoveel vertrouwen in de Franse kennis van navigatie buiten hun eigen land.
Ik vertrouw niets meer tegenwoordig.quote:Op maandag 4 november 2013 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
OK als je het zo ziet...Maar meestal zijn het algemene inbouwsystemen die pver de grens zouden moeten werken...
Maar je rijdt blind op je TomTom Suri maatquote:Op maandag 4 november 2013 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vertrouw niets meer tegenwoordig.
Alleen het laatste stukje.quote:Op maandag 4 november 2013 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je rijdt blind op je TomTom Suri maat
Ik was er altijd goed toen er alleen nog kaarten waren.quote:Op maandag 4 november 2013 02:39 schreef chufi het volgende:
Alsof je de weg zelf niet zou vinden ...
Ja dat heb ik meestal ook.. Vroeger had je dan het stratenboek en keek ik altijd hoe ik moest rijden.. De groten wegen was nooit het probleem of ik checkte het op Google, zelfs toen ik al navigatie hadquote:Op maandag 4 november 2013 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was er altijd goed toen er alleen nog kaarten waren.
Wanneer ik er 1 keer ben geweest zit de route opgeslagen in mijn hoofd.
Vroeger deden we er nog even wat moeite voor om de route uit te vinden.. Tegenwoordig vaart iedereen blind op n navigatie systeem ... Met soms alle gevolgen van dienquote:Op maandag 4 november 2013 02:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
De NL snelwegen ken ik uit mijn hoofd en heleboel Duitse en Belgische ook.
Het kanaal in rijden omdat de brug al een jaar er niet meer is.quote:Op maandag 4 november 2013 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger deden we er nog even wat moeite voor om de route uit te vinden.. Tegenwoordig vaart iedereen blind op n navigatie systeem ... Met soms alle gevolgen van dien
Vergeten je kaart te updaten voor X euro/jaarquote:Op maandag 4 november 2013 03:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het kanaal in rijden omdat de brug al een jaar er niet meer is.![]()
Die van mij klopt ook niet zo goed meer.quote:Op maandag 4 november 2013 03:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Vergeten je kaart te updaten voor X euro/jaar
Maar goed hoe snel veranderen de straten ...quote:Op maandag 4 november 2013 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij klopt ook niet zo goed meer.
Ja dan gaat het meestal alleen om het laatste stukje .... Maar er zijn zat mensen die met bv de live file info rijden en dan ook de omleidingen volgen ... Soms misschien handig, maar vaak vlt het wel mee,,quote:Op maandag 4 november 2013 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uit gewoonte zoek ik het toch altijd eerst even op zodat ik in mijn hoofd een indruk heb waar ik heen rijd.
Ik kan gelukkig de tijden zelf kiezen zodat ik files meestal wel kan omzeilen.quote:Op maandag 4 november 2013 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan gaat het meestal alleen om het laatste stukje .... Maar er zijn zat mensen die met bv de live file info rijden en dan ook de omleidingen volgen ... Soms misschien handig, maar vaak vlt het wel mee,,
Meer thuiswerken zou een stuk helpen, maar dat bestond niet bij mn werkgever in DH ...quote:Op maandag 4 november 2013 03:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb lang in in ploegen gewerkt, het werd wel steeds drukker op vroege tijdstippen zo tussen 5 en 6.
Ik heb de luxe om te bepalen wanneer ik ga werken. Doe wat theater techniek nog erbij als soort van hobby en kan wanneer ik zelf geen zin heb een vervanger sturen.quote:Op maandag 4 november 2013 03:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer thuiswerken zou een stuk helpen, maar dat bestond niet bij mn werkgever in DH ...
Ja geloof ik best ...quote:Op maandag 4 november 2013 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, vergis je niet, wanneer ik ga werken is het flink aanpoten, altijd tijdsdruk, podiumdelen sjouwen en bouwen, alle zware lampen op de goede plek.
Deze vind PP vast ook wel aardig:quote:
Ik hoop dat het pastquote:Op maandag 4 november 2013 17:06 schreef Senzune het volgende:
En mij wordt door de gemeente weer verteld dat ik de klere kan krijgen met mijn inschrijving.
Mooi is dat .... En nu ? Uit laten zetten naar het land van herkomst?quote:Op maandag 4 november 2013 17:06 schreef Senzune het volgende:
En mij wordt door de gemeente weer verteld dat ik de klere kan krijgen met mijn inschrijving.
Daar kan ik wel om vragen maar dan sturen zij mij waarschijnlijk naar een plek waar ik niet wil wonen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi is dat .... En nu ? Uit laten zetten naar het land van herkomst?
Volgens mij is Senzune niet dakloos, maar kan hij zich niet inschrijven in zijn gemeente omdat de vorige gemeente waar hij woonde hem als immigrant heeft uitgeschreven.quote:Op maandag 4 november 2013 17:09 schreef chufi het volgende:
Er staat nog iets leeg in KWB, misschien willen ze je daar wel?
Misschien wel voor de wintermaandenquote:Op maandag 4 november 2013 17:11 schreef Senzune het volgende:
[..]
Daar kan ik wel om vragen maar dan sturen zij mij waarschijnlijk naar een plek waar ik niet wil wonen.
Ombudsman?quote:Op maandag 4 november 2013 17:33 schreef Senzune het volgende:
[..]
Rechtshulp kan mij in dit geval alleen maar bij een klacht bijstaan.
Dat zou ook nog kunnen maar mijn situatie blijkt een apart geval te zijn. Ik weet op dit moment even niet wat te doen, verstandig zijn en wachten op mijn gesprek over 4 weken bij het immigratiekantoor. Naar de politie stappen om aangifte te doen tegen weigering van inschrijven of maar even de boel in elkaar dreunen om aandacht te krijgen.quote:
Het immigratiekantoor? Ben je überhaupt het land uitgeweest?!quote:Op maandag 4 november 2013 17:41 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen maar mijn situatie blijkt een apart geval te zijn. Ik weet op dit moment even niet wat te doen, verstandig zijn en wachten op mijn gesprek over 4 weken bij het immigratiekantoor. Naar de politie stappen om aangifte te doen tegen weigering van inschrijven of maar even de boel in elkaar dreunen om aandacht te krijgen.
Dat niet, ik ben woonachtig en werkzaam in Nederland geweest.quote:Op maandag 4 november 2013 17:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het immigratiekantoor? Ben je überhaupt het land uitgeweest?!
Dat snap ik wel. Het is makkelijker om de werkelijkheid in overeenstemming te krijgen met het systeem, dan het systeem in overeenstemming met de werkelijkheid.quote:Op maandag 4 november 2013 17:06 schreef Senzune het volgende:
Dat ben ik wel met je eens maar ik kan pas over 4 weken bij de immigratiedienst terecht.quote:Op maandag 4 november 2013 17:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Het is makkelijker om de werkelijkheid in overeenstemming te krijgen met het systeem, dan het systeem in overeenstemming met de werkelijkheid.
Dus voor de gemeente is het het gemakkelijkst dat je je via de normale weg (de immigratiedienst) weer laat inschrijven, omdat zij denken dat je niet in Nederland woonachtig bent.
Heb je een 'gewone' Nederlandse naam?quote:Op maandag 4 november 2013 18:32 schreef Senzune het volgende:
Ik ben niet getrouwt en ik heb geen kinderen, rijbewijs ook niet. Huurcontract en salarisstoken heb ik genoeg. Maar dat is allemaal niet voldoende.
Dat zegt inderdaad weinig... Maar hoe lang ben je al Nederlander? Of gewoon altijd geweest?quote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef Senzune het volgende:
[..]
Oorspronkelijk is het een Duitse naam maar die is Nederlands genoeg.
Ah, daar ligt het dus niet aanquote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef Senzune het volgende:
Oorspronkelijk is het een Duitse naam maar die is Nederlands genoeg.
Juliana was nagenoeg mijn buurvrouw toen ik geboren werd.quote:Op maandag 4 november 2013 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad weinig... Maar hoe lang ben je al Nederlander? Of gewoon altijd geweest?
Door een ander laten uitschrijven kon mijn inziens niet maar toch is het gebeurt.quote:Op maandag 4 november 2013 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, daar ligt het dus niet aan
Wat een drama, ik heb overigens even gemist hoe het komt dat jij uitgeschreven bent door iemand anders.
Op een vorig adres bleven aanmaningen en brieven van dit soort mensen binnenkomen terwijl de betreffende persoon reeds lang vertrokken was, maar we mochten die persoon niet zelf uitschrijven.
Maar dan ligt de fout toch bij de gemeente waar je eerst woonde? En nu kan jij hemel en aarde bewegen om het op te lossen. Lekker dan.quote:Op maandag 4 november 2013 19:15 schreef Senzune het volgende:
[..]
Door een ander laten uitschrijven kon mijn inziens niet maar toch is het gebeurt.
Als kinderloze alleenstaande krijg je volgens mij weinig toeslagen...quote:Op maandag 4 november 2013 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Maar als ik bijgaande link lees heeft het wel hele verstrekkende gevolgen.
http://www.nujij.nl/algem(...)n-bij.25462939.lynkx
Probeer anders een topic over deze zaak in Werk, Geldzaken & Recht te openen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:15 schreef Senzune het volgende:
[..]
Door een ander laten uitschrijven kon mijn inziens niet maar toch is het gebeurt.
Maar wel een zorgverzekering, die ze dus ook stop kunnen zetten.quote:Op maandag 4 november 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Als kinderloze alleenstaande krijg je volgens mij weinig toeslagen...
Misschien krijgt Senzune wel zorgtoeslag en belangrijker, er staat ook iets over stopzetten van zorgverzekering.quote:Op maandag 4 november 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Als kinderloze alleenstaande krijg je volgens mij weinig toeslagen...
Was het maar zo makkelijk.quote:Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef sasquatsch het volgende:
Een advocaat in de arm nemen en een rechtszaak beginnen tegen de gemeente?
ik begrijp dat je alles al weet maar voor mijn beeld zou ik toch wel antwoord op mijn vraag willen en anders inderdaad even naar WGRquote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef Senzune het volgende:
Bedankt voor de goede adviezen maar die weet ik ook, ik kan alleeen niets doen tegen de onwil van de gemeente behalve dat ik naar de immigratiedienst mag hobbelen.
Welke vraag was dat? Ik moet alles nagaan sinds mijn verhuizing.quote:Op maandag 4 november 2013 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik begrijp dat je alles al weet maar voor mijn beeld zou ik toch wel antwoord op mijn vraag willen en anders inderdaad even naar WGR
rechtsbijstand verzekering of je die hebtquote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef Senzune het volgende:
[..]
Welke vraag was dat? Ik moet alles nagaan sinds mijn verhuizing.
Ik moet dat allemaal uitzoeken wat ik wel of niet heb. Doordat ik op stel en sprong heb moeten verhuizen zijn dat soort dingen mis gegaan.quote:Op maandag 4 november 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
rechtsbijstand verzekering of je die hebt
OK sterkte iig ..quote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik moet dat allemaal uitzoeken wat ik wel of niet heb. Doordat ik op stel en sprong heb moeten verhuizen zijn dat soort dingen mis gegaan.
Ik moest verhuizen omdat de verhuurder zijn schulden niet kon betalen en dat daardoor zijn huis werd onteigend.
Maar laten we het niet meer over mijn problemen hebben.
oké, het enige wat ik mij nog afvraag is of je een DiGiD hebt?quote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik moet dat allemaal uitzoeken wat ik wel of niet heb. Doordat ik op stel en sprong heb moeten verhuizen zijn dat soort dingen mis gegaan.
Ik moest verhuizen omdat de verhuurder zijn schulden niet kon betalen en dat daardoor zijn huis werd onteigend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Voor zover ik weet heb je als huurder bepaalde rechten, als jouw verhuurder failliet is of overgenomen wordt blijft jouw contract bestaan. Maar het kwaad is al geschied begrijp ik.quote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef Senzune het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2013 21:44 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foutje, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gevaarlijk eiland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
en mijn oude adres in een straal van 2,5 km 33 dodelijke verkeersongevallenquote:Op maandag 4 november 2013 22:00 schreef sacha het volgende:
http://www.nu.nl/files/da(...)keersongevallen.html
0
Oef....quote:Op maandag 4 november 2013 22:04 schreef sacha het volgende:
[..]
en mijn oude adres in een straal van 2,5 km 33 dodelijke verkeersongevallen
Vooral als je op de motor stapt.quote:Op maandag 4 november 2013 22:36 schreef Leandra het volgende:
Nieuwe huis:
8 dodelijke verkeersongevallen:
2 fietsers van 40 en 78, 2 motorrijders van 47 en 51, 3 automobilisten van 65, 70 en 87 en 1 scootmobielbestuurster van 87.
Het zijn er meer, het is dezelfde straal, maar op een of andere manier hoort het veel minder bij m'n eigen woonomgeving.
Maar goed, dat laatste was bij het oude huis natuurlijk ook heel anders, nu wonen we in een stad van 150.000 inwoners, toen in een dorp van nog geen 5000 inwoners.....
Eigenlijk is de conclusie dat de nieuwe omgeving veiliger is voor Soneal en gevaarlijker is voor ons.
Zeker in de 2,5 straalquote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Geen verkeersdoden hier in de buurt.
Gelukkig wordt dat wel gecompenseerd door de doden door schietpartijen en ander geweld...
Wat een brede leeftijdsverdeling.quote:Op maandag 4 november 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral als je op de motor stapt.
Hier zijn het er 7 in een straal van 2,5 km. Een voetganger van 85 en één van 81, een fietser van 56, een automobilist van 21 en 18, een brommerrijder van 21 en een voetganger 16.
War anders mag je zeggen daar binnen die Bijbelbelt ...quote:Op maandag 4 november 2013 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een brede leeftijdsverdeling.
Het is behoorlijk ernstig eigenlijk, 6 in een gebied met nog geen 5000 inwoners, en 1 kende ik in ieder geval, en een paar andere ongelukken heb ik behoorlijk wat van meegekregen.
Aan de andere kant lijkt de jeugd op een of andere manier veel meer "gewend" te zijn aan dat soort dingen, je hele leven hoor je wel dat de broer van die of de neef van die een ongeluk gehad heeft, en dan zal het ook nog meespelen dat dat soort dingen schijnbaar geaccepteerd en verwerkt worden met het rotsvaste geloof dat het de wil van God moet zijn geweest....
1quote:Op maandag 4 november 2013 22:00 schreef sacha het volgende:
http://www.nu.nl/files/da(...)keersongevallen.html
0
Nou, ik vind de score wel heel fors hoor.... 6 bij 5000 vs 8 bij 150.000, en dan wil ik die 150.000 nog wel halveren omdat ik hier niet in het midden van de stad woon, en er dus geen 150.000 mensen in die straal van 2,5 km wonen, terwijl er bij het oude huis wel zo'n 5000 in die straal van 2,5 km wonen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
War anders mag je zeggen daar binnen die Bijbelbelt ...
Als ze geen fiets/brommer of auto op de parkeerplaats hebben gevonden ....quote:Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:
Dit is echt debiel, de man uit dit verhaal staat op de kaart als overleden voetganger![]()
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aad-wordt-man-fataal
Hij stond in de auto voor de overweg te wachten, met z'n vriendin en kindje in de auto, en toen is hij uitgestapt om die mensen te redden.quote:Op maandag 4 november 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze geen fiets/brommer of auto op de parkeerplaats hebben gevonden ....
Oops niet goed gelezenquote:Op maandag 4 november 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij stond in de auto voor de overweg te wachten, met z'n vriendin en kindje in de auto, en toen is hij uitgestapt om die mensen te redden.
De overleden persoon was dus een voetganger.quote:Op maandag 4 november 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij stond in de auto voor de overweg te wachten, met z'n vriendin en kindje in de auto, en toen is hij uitgestapt om die mensen te redden.
Nee, hij was een held.quote:Op maandag 4 november 2013 23:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De overleden persoon was dus een voetganger.
Dat ook.quote:
overigquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen gekleurd puntje voor in dat overzicht
Zou kunnen, maar daar klopt een hoop niet van .... Onder geel kom ik motor, fiets, bestelauto tegen ... Maar goed het lost niets op, allen zijn dood.quote:
Ja echt lekkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:48 schreef sacha het volgende:
ook goedemorgen, wat een heerlijk kutweer
Het is toch geen weer om te juichen?quote:
ach f*ck it, je trekt gewoon een regenpak aanquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is toch geen weer om te juichen?
net terug met eigen honten en Aap, heerlijk!quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:52 schreef Deisyy het volgende:
Straks lekker een stuk wandelen met mijn pleeghond
Paraplu ook goed?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ach f*ck it, je trekt gewoon een regenpak aan
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Paraplu ook goed?
Maar zit nu binnen en heb er dus geen last van, totdat ik vanavond weer naar huis ga.
Wie zegt dat het mijn eerste is?quote:
CWI heeft de GBA mutatie nog niet verwerkt, en Den Haag wel?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:55 schreef Senzune het volgende:
[..]
Wie zegt dat het mijn eerste is?![]()
Ik heb net het CWI gebeld om mij in te schrijven als werkzoekende maar daar sta ik wel geregistreerd als woonachtig te Utrecht. De gemeente Den Haag wil mij niet inschrijven omdat ik nergens geregistreerd sta en stuurt mij dus maar naar het immigratiebureau.
Ik woon hier al een jaar en dat vind ik een verdomd lange tijd om mijn registratie te verwerken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
CWI heeft de GBA mutatie nog niet verwerkt, en Den Haag wel?
Of Den Haag raadpleegt direct het GBA?
Misschien dat ze bij het CWI een emigratie niet verwerken, omdat ze niet weten waar de persoon heen gaat en de laatste bekende stand laten staan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:18 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik woon hier al een jaar en dat vind ik een verdomd lange tijd om mijn registratie te verwerken.
Ik ben absoluut niet geweldadig maar ik zit er nu echt an te denken om zo'n baliesnol die mij weer wegstuurd over de balie te trekken.
Mischien dit, mischien dat, mischien zus, mischien zo. Het maakt mij niet uit. Ik ben gewoon de lul omdat er iemand moeilijk doet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Misschien dat ze bij het CWI een emigratie niet verwerken, omdat ze niet weten waar de persoon heen gaat en de laatste bekende stand laten staan.
misschien mag ik nog een vraag stellen, nu we het toch niet meer over je problemen zouden hebben?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:32 schreef Senzune het volgende:
[..]
Mischien dit, mischien dat, mischien zus, mischien zo. Het maakt mij niet uit. Ik ben gewoon de lul omdat er iemand moeilijk doet.
dat vroeg ik mij dus af, welke info is online met je digid nog te achterhalen...quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:34 schreef chufi het volgende:
Voor een uitkering heb je die (digid) volgens mij wel nodig wil je online alles kunnen afhandelen
mijn.overheid.nl/persoonlijkegegevensquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:14 schreef sacha het volgende:
[..]
dat vroeg ik mij dus af, welke info is online met je digid nog te achterhalen...
ja dat weet ėk wel, ik vroeg het mij af voor Senzunequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn.overheid.nl/persoonlijkegegevens
Was ook slechts een reminderquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat weet ėk wel, ik vroeg het mij af voor Senzune
behalve Zwitserland en dominee ben je nu ook al onze hoeder?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet alleen voor jou, maar voor ons allen hier
raadgever misschien ... ik ben te veelzijdigquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:14 schreef sacha het volgende:
[..]
behalve Zwitserland en dominee ben je nu ook al onze hoeder?
gekkiequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Om te stangen zou ik me overal gaan inschrijven, lukt vast wel in een aantal gemeentes.
En dan keer 10 overschrijven naar Den Haag, het hele systeem overstuur daar.quote:
en dan telkens je naam anders spellenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan keer 10 overschrijven naar Den Haag, het hele systeem overstuur daar.![]()
Als jij en ik dat zouden doen worden misschien zelfs ooit .....quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan telkens je naam anders spellen
ssssssstquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij en ik dat zouden doen worden misschien zelfs ooit familie
Genoeg gemeentes waar je vrij simpel digitaal kan inschrijven, even leegstaand adres zoeken en klaar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan telkens je naam anders spellen
Ik heb dan nog een huurkontrakt of een verhuurders verklaring nodig. Ik ga straks het juridischloket bellen met de hoop dat zij mijn zaak kunnen versnellen. Maar ik heb er ook al aan zitten denken om de boel maar te besodemieteren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Genoeg gemeentes waar je vrij simpel digitaal kan inschrijven, even leegstaand adres zoeken en klaar.
gezellig! en fijn voor ze, we gaan een feestje bouwenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:49 schreef Deisyy het volgende:
Dat wordt druk op Duinrell komende kerst.
http://nos.nl/artikel/571512-duinrell-vangt-asielzoekers-op.html
Misschien zit ik er tegen die tijd ook wel bij.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:49 schreef Deisyy het volgende:
Dat wordt druk op Duinrell komende kerst.
http://nos.nl/artikel/571512-duinrell-vangt-asielzoekers-op.html
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:30 schreef Senzune het volgende:
[..]
Misschien zit ik er tegen die tijd ook wel bij.
quote:Op woensdag 6 november 2013 06:57 schreef Senzune het volgende:
[..]
Maar ik heb er ook al aan zitten denken om de boel maar te besodemieteren.![]()
quote:Op een terras ergens in Frankrijk in de zon
Zit een man die het tot gisteren nooit won
Maar zijn auto vloog hier vlakbij uit de bocht
Zonder hem, zonder Herman,
Want die had hem net verkocht
Herman in de zon op het terras
Leest in 't AD dat 'ie niet meer in leven was
Zijn auto was volledig afgebrand
En die man die hem gekocht had,
Stond onder zijn naam in de krantO, o, o, even rustig ademhalen
O, o, het lijkt of het regent als altijd
Maar het regent en het regent zonnestralen
Een week geleden, in een park in Amsterdam
Had hij zijn leven overzien en schrok zich lam
Hij was een man wiens leven nu al was bepaald
En van al zijn jongensdromen
Was alleen het oud worden gehaald
O, o, o, even rustig ademhalen
O, o, het lijkt of het regent als altijd
Op een bankje in het park kwam het besluit
Noem het dapper, noem het vluchten maar ik knijp er tussen uit
Nu een week geleden en hier zat hij dan maar weer
Met meer vrijheid dan hem lief was en nou wist hij het niet meer
Herman leest wel honderd keer de krant
Het staat er echt, pagina achttien, zwartomrand
Hield 'ie vroeger al zijn meningen
En al zijn dromen stil
Nu was 'ie niks niet niemand nergens meer
Kan dus gaan waar 'ie maar wil
Herman rekent af en staat dan op
Hij heeft eindelijk de wind weer in zijn kop
Ik heb een tweede kans gekregen
En da's meer dan ik verdien
Maar als dit het is, is dit het
Als dit het is, is het dit
Als dit het is, is het dit
En we zullen het wel zien'
O, o, o, het lijkt of het regent als altijd
O, o, o, het lijkt of het regent als altijd
En het regent zonnestralen
quote:
Ik ga liever op de wip dan kunnen we wippen.quote:
Sorry, ik vond deze wel een beetje toepasselijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:37 schreef Senzune het volgende:
[..]![]()
Gelukkig kan ik er nog een beetje om lachen.
Zo is dat ...quote:Op woensdag 6 november 2013 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik vond deze wel een beetje toepasselijk.
En soms kan je maar beter een beetje om dingen lachen, dan er de hele tijd in zak en as over gaan zitten...
Precies ik kan wel in een hoekje gaan zitten huilen maar daar schiet ik ook niets meeop. Dus ik lach er maar een beetje om.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik vond deze wel een beetje toepasselijk.
En soms kan je maar beter een beetje om dingen lachen, dan er de hele tijd in zak en as over gaan zitten...
Maar je hebt ook nog een gewone computer ? Of laptop?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:49 schreef Senzune het volgende:
Ik had nog wat pc onderdelen liggen om een simpel computertje in elkaar te zetten. Het heeft een 1 gig proccessor dus kwa snelheid moet ik daar maar niet al te veel van verwachten. Maar het ging beter dan ik dacht, windowsxp en andere software gingen toch vlotter dan ik dacht. Alleen heb ik ook framework daarop nodig (50 mb bestand) en daar is die al een paar uur mee bezig.
Ik heb idd een een pc en ook een aardig krachtige ook. Maar omdat die ook aardig wat stroom verbruikt wil ik een extra downloud/fun pc die ik aan kan laten staan.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt ook nog een gewone computer ? Of laptop?
Een aap met een gouden ring maakt hem geen lekker ding.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef chufi het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)orringen-dragen.html
Dat schiet op .....
Ouwe versie ....quote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef Senzune het volgende:
Stik nu gaat mijn pc weer updaten update 2 van 71.
Patser.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ouwe versie ....![]()
Ik heb hier 2 desktops staan, 1 met W7 de andere met Ubuntu. En ik gebruik ze nooit. Want ik zit meestal in de woonkamer met mn laptop![]()
Al mijn data bewaar ik wel weer centraal op een NAS, die ik dan ook nog backup op een 2e NAS
Zonde misschien had je er iemand blij mee kunnen maken.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En heb ik vanochtend 2 ouwe gestripte laptops bij de vuilnis gedaan...
Dan ben ik een grotere.quote:
Ze waren beide overleden .... Heb nog geprobeerd 1 te reanimeren maar dat ging helaas niet ...quote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Senzune het volgende:
[..]
Zonde misschien had je er iemand blij mee kunnen maken.
[..]
Dan ben ik een grotere.
Dan houdt het idd op.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren beide overleden .... Heb nog geprobeerd 1 te reanimeren maar dat ging helaas niet ...
Ik heb net een external case besteld om toch de HDD's te redden. Memory kan ik gebruiken om mn huidige laptop uit te breiden ..quote:Op woensdag 6 november 2013 17:06 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dan houdt het idd op.
Ik zag laatst iemand wat pc kasten bij het grofvuil plaatsen en die heb ik weggehaald en een leuke kinder pc van kunnen maken.
schieten op Pietenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef chufi het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)orringen-dragen.html
Dat schiet op .....
OK ik kijk wel. Gebruik hem nog steeds op de wifi .... Zo heb ik van alle markten wat in huis...quote:Op woensdag 6 november 2013 17:12 schreef sacha het volgende:
oh en sjoef, die Iphone mag je aan iemand anders verpatsen
Oh ja wifi, het is erg garpig dat ik er achter kom dat mijn printer werkt terwijl er geen netwerk kabel is aangesloten.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik kijk wel. Gebruik hem nog steeds op de wifi .... Zo heb ik van alle markten wat in huis...
Dat heb ik ook... En kan zelfs via de wifi van mn mobiel/tablet printen , doe het alleen bijna nooit maar toch het kanquote:Op woensdag 6 november 2013 17:17 schreef Senzune het volgende:
[..]
Oh ja wifi, het is erg garpig dat ik er achter kom dat mijn printer werkt terwijl er geen netwerk kabel is aangesloten.
Je hebt wifi in huis, neem ik aan... Waarom niet een NAS, met 2 HDD's. Kun je vaak ook direct naar downloaden en heb je gelijk media-server etc en alles centraal opgeslagen..quote:
even tweaken, ben op zoek naar een praktische en vooral kleine en geluidloze oplossingquote:Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt wifi in huis, neem ik aan... Waarom niet een NAS, met 2 HDD's. Kun je vaak ook direct naar downloaden en heb je gelijk media-server etc en alles centraal opgeslagen..
Die 2 van mij zijn niet veel groter dan 2 HDD's naast elkaar dat is het ... Daarnaast heb je Apps (voor de Synology) om remote (buiten je eigen netwerk) toegang tot je bestanden, video's, fotos etc te hebben en bestaat er een download app waarmee je dus ook een download op kunt starten... .quote:Op woensdag 6 november 2013 17:38 schreef sacha het volgende:
[..]
even tweaken, ben op zoek naar een praktische en vooral kleine en geluidloze oplossing
Der staat hier ook sinds vandaag een doos in de gang met gebrachte spullen, zoonlief is er ook mee bezig, alleen de raid moet nog binnenkomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die 2 van mij zijn niet veel groter dan 2 HDD's naast elkaar dat is het ... Daarnaast heb je Apps (voor de Synology) om remote (buiten je eigen netwerk) toegang tot je bestanden, video's, fotos etc te hebben en bestaat er een download app waarmee je dus ook een download op kunt starten... .
Maar goed, de HD-schijven moet je wel apart kopen..
De harde schijvenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Der staat hier ook sinds vandaag een doos in de gang met gebrachte spullen, zoonlief is er ook mee bezig, alleen de raid moet nog binnenkomen.
Ja, 2 harde schijven heeft tie besteldquote:Op woensdag 6 november 2013 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
De harde schijven, want voor raid configuratie heb je minimaal 2 disken nodig ...
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn er ook meisjesachtige Piets...yes,girls dressed as men!quote:
neeeeeeeeeeeee! Piet is sekseloos...quote:Op woensdag 6 november 2013 18:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn er ook meisjesachtige Piets...yes,girls dressed as men!
Attractive in a peculiar way....
Kijk dan zit jij thuis niet zonder opslagcapaciteitquote:Op woensdag 6 november 2013 18:00 schreef Margo37 het volgende:
Hij prutst die dingen trouwens voor anderen in elkaar, is een beetje zijn hobby geworden, zelf heeft tie ook een server.
Had ik ook niet echt gebrek aanquote:Op woensdag 6 november 2013 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dan zit jij thuis niet zonder opslagcapaciteit
Ja top voor je zoonquote:Op woensdag 6 november 2013 18:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had ik ook niet echt gebrek aanMaar tis wel handig dat je overal waar je bent bij de bestanden kan qua muziek of films. de licenties krijgt hij bij zijn opleiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ja inderdaad heb je gewoon je eigen cloud ipv een publieke bij welke cloud-provider dan ook en veel meer opslag ruimte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |