Er staat een doos met spullen die wat vreemde meldingen en piepjes geven.quote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
stuur alle pjoeters met hdmi en harde disco maar naar mij
In oude hardware zitten aardig wat waardevolle metalen die prima gerecycled kunnen worden en nu toch vaak de kliko ingaan.quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgen mij zit daar wel business in... Zeker als je er een beetje oog voor hebt.
Ik moet over die opmerking even goed nadenken want die klinkt een beetje vreemd met mijn vunzige gedachten.quote:Op zondag 3 november 2013 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staat een doos met spullen die wat vreemde meldingen en piepjes geven.
Normaal doet een moederbord 1x piep en start dan op, die in de doos niet, ze piepen vaker of er komen van die vage meldingen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik moet over die opmerking even goed nadenken want die klinkt een beetje vreemd met mijn vunzige gedachten.
erase erase erasequote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik moet over die opmerking even goed nadenken want die klinkt een beetje vreemd met mijn vunzige gedachten.
Ik heb me ook rot gezocht naar de knop: any op mijn toetsenbord de 1e keer.quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef Senzune het volgende:
[..]
Die knop zit niet op mijn toetsenbord.
Any zit niet op mijn toetsenbord maar ik heb een mannelijke toetsenbord. nu druk ik maar op esc maar die werkt ook niet.quote:Op zondag 3 november 2013 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb me ook rot gezocht naar de knop: any op mijn toetsenbord de 1e keer.
Gelijk heb je mijn eerste hoer doe ik niet weg want die heeft een ps2 ingang en die werkt nog altijd en overal.quote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toetsenborden zijn net hoeren, ik gebruik ze en gooi ze daarna weg.
Nope, heb nog ouderwets mijn PC aan de TV hangen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef sacha het volgende:
iemand hier ervaring met een een android tv stick?
Nu ben ik ook ouderwets dus.quote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nope, heb nog ouderwets mijn PC aan de TV hangen.
Heb je smartfoon om het te bedienen?quote:
Wat is een smartfoon? Ik heb niet eens kleuren op mijn telefoonschermpje.quote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je smartfoon om het te bedienen?
Ok, je bent ouderwets.quote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef Senzune het volgende:
[..]
Wat is een smartfoon? Ik heb niet eens kleuren op mijn telefoonschermpje.
De batterij van mijn Nokia moet nu wel erg vaak aan de lader.quote:Op zondag 3 november 2013 22:49 schreef drakin het volgende:
Ach ik heb ook pas dit jaar een smartfoon gekocht, wat ik er uiteindelijk mee doe is fokken en boek lezen.
Fokken of een boek lezen doe je toch in bed?quote:Op zondag 3 november 2013 22:49 schreef drakin het volgende:
Ach ik heb ook pas dit jaar een smartfoon gekocht, wat ik er uiteindelijk mee doe is fokken en boek lezen.
Dat hebben alle smartfoons, en het boek lezen moet ik toch maar een andere oplossing voor bedenken, te lang staren krijg ik last van maar ik heb sommige boeken gewoon niet anders dan zo (e reader is stukgegaan)quote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De batterij van mijn Nokia moet nu wel erg vaak aan de lader.
had ik ook maar is overledenquote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nope, heb nog ouderwets mijn PC aan de TV hangen.
Boek lezen vooral in bed of in de trein, fokken vaak tijdens film/tv serie die niet moeilijk te volgen is.quote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Fokken of een boek lezen doe je toch in bed?
Lig je al in bed?quote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Fokken of een boek lezen doe je toch in bed?
Heb geen idee hoe die van mij heet?quote:
Dat weet je wel, bureaustoel.quote:Op zondag 3 november 2013 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe die van mij heet?
speel jij verstoppertje met je aansteker?quote:Op zondag 3 november 2013 23:06 schreef Senzune het volgende:
Mijn dilemma is dat mijn aansteker zich steeds verstopt.
we spelen verstoppertjequote:Op zondag 3 november 2013 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ja, weer thuis, jullie kunnen beginnen...
Neeh mijn aansteker met mij en als ik mijn glas drinken pak dan zie ik waar die zich verstopt heeft.quote:Op zondag 3 november 2013 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
speel jij verstoppertje met je aansteker?
Die burp... komt toch hopelijk wel uit je mond.quote:Op zondag 3 november 2013 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na het etentje vanavond ben ik al een tijdje verstopt.
Burp...
Ik mis FANN nu al, zit al de hele avond te wachten op wat actiequote:Op zondag 3 november 2013 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fann raakt weleens wat op drift maar ach die draait wel weer bij.
De spontane zijn toch het mooist.quote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mis FANN nu al, zit al de hele avond te wachten op wat actie
misschien durft ze zich niet meer te laten zien want ze ging naar de kapperquote:Op zondag 3 november 2013 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mis FANN nu al, zit al de hele avond te wachten op wat actie
OMG, toch niet een kortgeknipt snel kapsel?quote:Op zondag 3 november 2013 23:21 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien durft ze zich niet meer te laten zien want ze ging naar de kapper
Zij zou dat juist doen uit protest tegen de kortkapselhaters op fokquote:Op zondag 3 november 2013 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
OMG, toch niet een kortgeknipt snel kapsel?
En de foto op Facebook.quote:Op zondag 3 november 2013 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Zij zou dat juist doen uit protest tegen de kortkapselhaters op fok
Hele kleine zielige visjes in de SC van 40+quote:
Ga je nou rellen?quote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Hele kleine zielige visjes in de SC van 40+
Dat had ze toen ik dr zag wel ...quote:Op zondag 3 november 2013 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
OMG, toch niet een kortgeknipt snel kapsel?
Dan is er misschien iets mis met jouw beoordelingsvermogenquote:
Met jou ken je ook geen ruzie maken.quote:Op zondag 3 november 2013 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is er misschien iets mis met jouw beoordelingsvermogen
Je doet gewoon ook niet genoeg je best.quote:Op zondag 3 november 2013 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met jou ken je ook geen ruzie maken.![]()
Ik ben er gewoon niet zo goed in, waar is Soury?quote:Op zondag 3 november 2013 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je doet gewoon ook niet genoeg je best.
Kan wel hoor, maar doe het dan een beetje origineel en niet steeds hetzelfde riedeltjequote:Op zondag 3 november 2013 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met jou ken je ook geen ruzie maken.![]()
Dat krijg je boven de 50.quote:Op zondag 3 november 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Kan wel hoor, maar doe het dan een beetje origineel en niet steeds hetzelfde riedeltje
Wie? Ik?quote:
Ik hoop het wel jaquote:
Hebben we hier niet, maar ik zag vandaag nog wel een link naar een piratietie op facebook staanquote:
Kennisje van me heeft daar ooit een interview voor afgegeven aan FoK... Geen idee of ie nog op de lijst staatquote:
Met mijn genen moet ik mijn best doen om niet ergens in de 90 te eindigen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja
Ik wil fucking 80+ hier nog meemaken
Mijn vader viel om op z'n 50ste, dus alles extra is meegenomenquote:Op zondag 3 november 2013 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met mijn genen moet ik mijn best doen om niet ergens in de 90 te eindigen.
Mijn vader leeft nog steeds, inmiddels dik in de 80 en die gaat de 90 ook wel halen.quote:Op zondag 3 november 2013 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn vader viel om op z'n 50ste, dus alles extra is meegenomen
Dat krijg je er wel uit als je een keer 'per ongeluk' de wekelijkse wiet- en bierbezorging vergeetquote:
Hij had zelfs ooit opium in zijn tuin staan voor de pijnbestrijding.quote:Op maandag 4 november 2013 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat krijg je er wel uit als je een keer 'per ongeluk' de wekelijkse wiet- en bierbezorging vergeet
Ik kan nog wel een autootje gebruiken... Iets in de aanbieding?quote:Op maandag 4 november 2013 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kocht ie weer eens een auto die flink in de kreukels lag, mijn moeder overstuur, pa ging dan maand de garage in en tada we hadden weer een op het oog prima vervoersmiddel.
De autohandel ligt me niet zo. Ik ben al blij als ik er 1 heb die het gewoon doet.quote:Op maandag 4 november 2013 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een autootje gebruiken... Iets in de aanbieding?
Ik heb nog nooit een auto gekocht.. Ik had of een oude van mn pa, incl. service, of een leasebak..quote:Op maandag 4 november 2013 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De autohandel ligt me niet zo. Ik ben al blij als ik er 1 heb die het gewoon doet.
Echt wel.quote:Op maandag 4 november 2013 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bazenactie zouden ze nu zeggen.
Je moet het navigatiesysteem geīntegreerd in je auto hebben.. Dat gedoe met kabels en zuignappen op je raam ....quote:Op maandag 4 november 2013 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn schoonzoon is eerst tijd bezig om zijn zooi aan te sluiten, ik zit al op de snelweg wanneer hij eens wegrijdt.
1 van die 2 kan er binnenkort uit ... Oh nee, B woont er nogquote:Op maandag 4 november 2013 02:07 schreef Leandra het volgende:
Bij mij zit het gewoon in de auto.... het ene adres zit onder toets 1, en het andere onder toets 2
Ik leg mijn tomtom altijd op de rechterstoel.quote:Op maandag 4 november 2013 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het navigatiesysteem geīntegreerd in je auto hebben.. Dat gedoe met kabels en zuignappen op je raam ....
Kijkt af en toe wat lastig ...quote:Op maandag 4 november 2013 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik leg mijn tomtom altijd op de rechterstoel.![]()
Er zit een Surinamer in die tegen me praat.quote:
Je bedoelt je verstaat geen Frans?quote:Op maandag 4 november 2013 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
En een Franse auto en dan ingebouwde navigatie lijkt me niet zo'n goed idee.
Neem ik liever een vrouwelijke variant, maar ja die kennen niet kaartlezenquote:Op maandag 4 november 2013 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zit een Surinamer in die tegen me praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |