De enige die ik vaak overslaquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Een van de weinige tracks van het album die ik nog draai
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:33 schreef AMDB het volgende:
Ik krijg dit bericht door, live uit Brussel:
"I WANT IT ALL tweede song"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Aisumasen op 10-11-2013 00:28:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, en nu de kroeg in.
* Aisumasen sleept Arn0 mee.
[ Bericht 3% gewijzigd door Aisumasen op 10-11-2013 00:59:58 (username edit) ]
quote:Op zondag 10 november 2013 00:48 schreef Aisumasen het volgende:
Hier is-ie dan:Wauw! Echt heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, en nu de kroeg in.
* Aisumasen sleept Arn0 mee.
Maar wat is dat met Alex die met z'n reet naar achter gebogen op het podium staat? Dat kan echt alleen als je daarna een paar sicke MJ dansmoves maakt. Dit ziet er echt niet uit![]()
Wat ik nog even met jullie wilde delen:
Bij release van AM werd me hier verteld dat 'shoo-wop' dus ook in Fireside zat, ik hoorde dat echt pas twee weken geleden voor het eerst![]()
![]()
Geloof dat er nog wel meer omtrent 'Fireside' is waar jij op terug moet komenquote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat ik nog even met jullie wilde delen:
Bij release van AM werd me hier verteld dat 'shoo-wop' dus ook in Fireside zat, ik hoorde dat echt pas twee weken geleden voor het eerst![]()
Lekker nummer hoor maar blijft voor mij op één a twee na de zwakste van de plaat. Vind de lyrics dan wel weer lekker.quote:Op zondag 10 november 2013 17:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Geloof dat er nog wel meer omtrent 'Fireside' is waar jij op terug moet komen. Iets met dat je het geen fanfavoriet zou kunnen zien worden...
Uitslag AMUS 'AM' tournament, na zorgvuldig uitgevoerde voorrondes:
[ afbeelding ]
Als je er net zo veel waarde aan hecht als de band zelf, die op hun vrije dag tussen Brussel en Düsseldorf niet de moeite namen om naar Amsterdam te komen: niet echt.quote:Op zondag 10 november 2013 21:55 schreef Vatta het volgende:
Moet ik me nou voor 1 van me favo bandjes gaan schamen omdat ze genomineerd zijn voor best alternative op de MTV awards?
Dat ze dan ook nog verliezen van Jared Leto en z'n freaks is natuurlijk helemaal moeilijk weg te slikkenquote:Op zondag 10 november 2013 21:55 schreef Vatta het volgende:
Moet ik me nou voor 1 van me favo bandjes gaan schamen omdat ze genomineerd zijn voor best alternative op de MTV awards?
Haha geef ze groot gelijk. En dan nog verliezen van die andere bagger bands. Lachwekkend.quote:Op zondag 10 november 2013 22:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Als je er net zo veel waarde aan hecht als de band zelf, die op hun vrije dag tussen Brussel en Düsseldorf niet de moeite namen om naar Amsterdam te komen: niet echt.
Misschien was hun enige vrije plek vandaag, zondag 10 november. En dan ga je natuurlijk geen concert geven in de HMH als 200 meter verder de halve muziek-industrie de grootste Europese muziek-awardshow geeft in de Ziggo Dome.quote:Op zondag 10 november 2013 22:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Als je er net zo veel waarde aan hecht als de band zelf, die op hun vrije dag tussen Brussel en Düsseldorf niet de moeite namen om naar Amsterdam te komen: niet echt.
Ehm, ik had het over een opwachting op de MTV EU Awardsquote:Op zondag 10 november 2013 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien was hun enige vrije plek vandaag, zondag 10 november. En dan ga je natuurlijk geen concert geven in de HMH als 200 meter verder de halve muziek-industrie de grootste Europese muziek-awardshow geeft in de Ziggo Dome.
Ik ken hem nu al een paar jaar, en vraag het me ook nog steeds afquote:Op maandag 11 november 2013 17:17 schreef hallo-daar het volgende:
Ik begin me zo onderhand af te vragen waar Aisumasen al het geld/tijd vandaan haalt om naar al die concerten te gaan.
Ik wil een kam.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:41 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De nieuwe merch is vanaf nu te koop in de webwinkel: http://www.arcticmonkeys-store.co.uk
Zucht. Mijn hele trauma van mijn Suck It And See kam die ik ergens tussen een Miles Kane en een Arctic Monkeys concert verloren ben komt weer boven, bedanktquote:
Haha, had je 'em al sinds 2011 kunnen oppikkenquote:
Ik bedacht me net dat we het daar eerder al over hebben gehad, inderdaadquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, had je 'em al sinds 2011 kunnen oppikken.
Kwam er laatst achter dat er een plastic en een hard plastic variant was, collectie incompleet, in alle staten.
die muts is toch echt vreselijk hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:41 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De nieuwe merch is vanaf nu te koop in de webwinkel: http://www.arcticmonkeys-store.co.uk
Zeg dat wel. Al is de 'Old Yellow Bricks'-fout eentje die 6,5 jaar terug ook al gebeurde. Check ook dat intro trouwens: verlengd intro welke ze ook al in Brussel deden, maar deze avond met een bijzonder interlude vooraf. Spoedoverleg? Maar voor de rest, geroep zo ergerlijk, dat ik flink heb lopen knippen in het intro van 'Arabella'. Dit waren totaal onaangepaste Engelsen trouwens. De Duitsers die je hoort riepen vooral "some guitars please" en "now some rock and rollllll".quote:Op woensdag 13 november 2013 11:09 schreef MilanILF het volgende:
Jezus, wat die Duitsers allemaal lopen te gillen. Totaal misplaatste 'Dorothy was right though.'
Mag ik dit nog even benadrukkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:56 schreef Jacobuspower het volgende:
[..] Ze zijn (wéér) 'on top-form' en het is zonde dat ze Nederland niet aandoen met deze show, dat was een regelrecht succes geworden.
Al is het ook zonde dat niet iedereen hier gewoon naar Dusseldorf is gegaan, jullie hebben wat gemist.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:56 schreef Jacobuspower het volgende:
[..] Oja en: 'I Wanna be Dusseldorfed'
Dit!quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:15 schreef Piles het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe ik Brussel en Dusseldorf gemist kan hebben
stadion concert??? wembley ofzo?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:17 schreef Aisumasen het volgende:
XFM zojuist: "mega-aankondiging omtrent Arctic Monkeys morgenochtend, vooral interessant voor degene die in Londen wonen".
Vooralsnog capaciteit voor twee avonden 50,000 man.
Ik weet niet van niets, alleen dat deze volledig willekeurige video wel het posten waard is:quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:59 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
stadion concert??? wembley ofzo?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:30 schreef Leonos het volgende:
http://www.arcticmonkeys.com/news.php?id=628 !
Hoeveel mensen passen er in dat park?
Woensdag pre-sale.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:17 schreef Aisumasen het volgende:
[..] Vooralsnog capaciteit voor twee avonden 50,000 man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |