SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij 18 uur onderweg is naar Berlijn, moet twee uur op de Eurostar naar Brussel toch ook wel lukkenquote:
Is die nog ergens te zien?quote:2006: Scummy Man (DVD)
Korte film, gebaseerd op "When The Sun Goes Down".
Een van de weinige tracks van het album die ik nog draaiquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:33 schreef AMDB het volgende:
Ik krijg dit bericht door, live uit Brussel:
"I WANT IT ALL tweede song"
De enige die ik vaak overslaquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Een van de weinige tracks van het album die ik nog draai
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:33 schreef AMDB het volgende:
Ik krijg dit bericht door, live uit Brussel:
"I WANT IT ALL tweede song"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Aisumasen op 10-11-2013 00:28:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, en nu de kroeg in.
* Aisumasen sleept Arn0 mee.
[ Bericht 3% gewijzigd door Aisumasen op 10-11-2013 00:59:58 (username edit) ]
quote:Op zondag 10 november 2013 00:48 schreef Aisumasen het volgende:
Hier is-ie dan:Wauw! Echt heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, en nu de kroeg in.
* Aisumasen sleept Arn0 mee.
Maar wat is dat met Alex die met z'n reet naar achter gebogen op het podium staat? Dat kan echt alleen als je daarna een paar sicke MJ dansmoves maakt. Dit ziet er echt niet uit![]()
Wat ik nog even met jullie wilde delen:
Bij release van AM werd me hier verteld dat 'shoo-wop' dus ook in Fireside zat, ik hoorde dat echt pas twee weken geleden voor het eerst![]()
![]()
Geloof dat er nog wel meer omtrent 'Fireside' is waar jij op terug moet komenquote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat ik nog even met jullie wilde delen:
Bij release van AM werd me hier verteld dat 'shoo-wop' dus ook in Fireside zat, ik hoorde dat echt pas twee weken geleden voor het eerst![]()
Lekker nummer hoor maar blijft voor mij op één a twee na de zwakste van de plaat. Vind de lyrics dan wel weer lekker.quote:Op zondag 10 november 2013 17:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Geloof dat er nog wel meer omtrent 'Fireside' is waar jij op terug moet komen. Iets met dat je het geen fanfavoriet zou kunnen zien worden...
Uitslag AMUS 'AM' tournament, na zorgvuldig uitgevoerde voorrondes:
[ afbeelding ]
Als je er net zo veel waarde aan hecht als de band zelf, die op hun vrije dag tussen Brussel en Düsseldorf niet de moeite namen om naar Amsterdam te komen: niet echt.quote:Op zondag 10 november 2013 21:55 schreef Vatta het volgende:
Moet ik me nou voor 1 van me favo bandjes gaan schamen omdat ze genomineerd zijn voor best alternative op de MTV awards?
Dat ze dan ook nog verliezen van Jared Leto en z'n freaks is natuurlijk helemaal moeilijk weg te slikkenquote:Op zondag 10 november 2013 21:55 schreef Vatta het volgende:
Moet ik me nou voor 1 van me favo bandjes gaan schamen omdat ze genomineerd zijn voor best alternative op de MTV awards?
Haha geef ze groot gelijk. En dan nog verliezen van die andere bagger bands. Lachwekkend.quote:Op zondag 10 november 2013 22:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Als je er net zo veel waarde aan hecht als de band zelf, die op hun vrije dag tussen Brussel en Düsseldorf niet de moeite namen om naar Amsterdam te komen: niet echt.
Misschien was hun enige vrije plek vandaag, zondag 10 november. En dan ga je natuurlijk geen concert geven in de HMH als 200 meter verder de halve muziek-industrie de grootste Europese muziek-awardshow geeft in de Ziggo Dome.quote:Op zondag 10 november 2013 22:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Als je er net zo veel waarde aan hecht als de band zelf, die op hun vrije dag tussen Brussel en Düsseldorf niet de moeite namen om naar Amsterdam te komen: niet echt.
Ehm, ik had het over een opwachting op de MTV EU Awardsquote:Op zondag 10 november 2013 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien was hun enige vrije plek vandaag, zondag 10 november. En dan ga je natuurlijk geen concert geven in de HMH als 200 meter verder de halve muziek-industrie de grootste Europese muziek-awardshow geeft in de Ziggo Dome.
Ik ken hem nu al een paar jaar, en vraag het me ook nog steeds afquote:Op maandag 11 november 2013 17:17 schreef hallo-daar het volgende:
Ik begin me zo onderhand af te vragen waar Aisumasen al het geld/tijd vandaan haalt om naar al die concerten te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |