Het is meer boehoehoe om iets anders te roepen dan je werkelijk zou willen roepen uit angst voor de gevolgen daarvan.quote:
Anders krijg ik een banquote:Op zondag 3 november 2013 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is meer boehoehoe om iets anders te roepen dan je werkelijk zou willen roepen uit angst voor de gevolgen daarvan.
Misschien heeft dat een redenquote:
Ik ben benieuwd waarom je het zo graag wilt gebruiken?quote:
En dan heb je wel betaald voor je pensioenquote:Op zondag 3 november 2013 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
1 op de 4 overlijdt al voor zijn 65e verjaardag
woooooow
Dat begrijp ik wel hoorquote:
Nou, niet aan woordenschat. Maar dat andere ben ik wel met je eens. Of het is om lekker rebels te doen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel hoor
Ik vind het echter meestal (en ik doel niet op jou als persoon hoor) een gebrek aan woordenschat en/of onvermogen om jezelf in andere woorden uit te drukken
Wil je niet schelden met pest aub?quote:Op zondag 3 november 2013 21:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik gebruik heel soms ''kanjer'' alleen maar als mensen me echt pissig maken en 1 zin: Krijg toch lekker de pest kanjer vind ik erg grappig
Oh, als ik mijn teen ergens tegen aan stoot ofzo, dan kan ik wel flink schelden. En soms ook met kanker. Maar niet met alles wat ik post dat het er dan bij moet zegmaar.quote:Op zondag 3 november 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
Ik begrijp nooit waarom je scheldwoorden oid nodig hebt om jezelf uit te drukken. Ook als ik boos ben heb ik dat niet nodig hoor. Hooguit rot op
Wat grappig hihahoquote:
Ik heb het ook niet nodig geloof ikquote:Op zondag 3 november 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
Ik begrijp nooit waarom je scheldwoorden oid nodig hebt om jezelf uit te drukken. Ook als ik boos ben heb ik dat niet nodig hoor. Hooguit rot op
Alsof je tegenwoordig nog overal kanker ziet staan, of kanjer. Was vroeger wel erger.quote:Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, als ik mijn teen ergens tegen aan stoot ofzo, dan kan ik wel flink schelden. En soms ook met kanker. Maar niet met alles wat ik post dat het er dan bij moet zegmaar.
Hij heeft wel gelijk over de selectieve verontwaardiging.quote:
Ik gebruikt het NOOITquote:Op zondag 3 november 2013 21:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik gebruik heel soms ''kanjer'' alleen maar als mensen me echt pissig maken en 1 zin: Krijg toch lekker de pest kanjer vind ik erg grappig
Als je niet midden in een ruzie zit of door zoiets idd al helemaal niet. Als je gewoon zoals hier rustig kunt posten is het al helemaal onzin om te gaan lopen scheldenquote:Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, als ik mijn teen ergens tegen aan stoot ofzo, dan kan ik wel flink schelden. En soms ook met kanker. Maar niet met alles wat ik post dat het er dan bij moet zegmaar.
moest lachenquote:Op zondag 3 november 2013 21:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zeg meestal als ik scheld bobbaBest triest
Ja, en vroeger gingen er mensen dood aan scheurbuik. Wat is daarmee je punt?quote:Op zondag 3 november 2013 21:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alsof je tegenwoordig nog overal kanker ziet staan, of kanjer. Was vroeger wel erger.
Op dit medium toch welquote:Op zondag 3 november 2013 21:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd als je voertaal niet Nederlands is
Tsjah, het is nou eenmaal een maatschapelijk beladen woord (of hoe je dat ook noemt). De pest is er al een paar jaar niet meer.quote:Op zondag 3 november 2013 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over de selectieve verontwaardiging.
Maar ik begrijp ook wel dat er sinds enige tijd streng op wordt gemodereerd omdat het geen goede reclame voor FOK! was dat mensen die iets over kanker opzochten op google hier terecht kwamen.
Ik gebruik het NOOITquote:Op zondag 3 november 2013 21:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd als je voertaal niet Nederlands is
Precies.quote:Op zondag 3 november 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je niet midden in een ruzie zit of door zoiets idd al helemaal niet. Als je gewoon zoals hier rustig kunt posten is het al helemaal onzin om te gaan lopen schelden
ga je lekker cachiequote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja, jij kent geen gezegdes.
Dat je kan stoppen met roken wanneer je wilt.
Leuke tweet.quote:Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Mijn ogen zitten hierboven hoor''
Ja. Maar je tieten daar beneden
Ik ga naar aviciiquote:Op zondag 3 november 2013 21:20 schreef Jhali het volgende:
you make me feel so lalalala
BEN HYPERhoi
ik moet rustig afbouwen toch anders word ik gek en moet ik me zelf vastmaken anders rook ik tochquote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja, jij kent geen gezegdes.
Dat je kan stoppen met roken wanneer je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |