Nou ik zag voorstukje en gaat over een mafiabaas en ziet er heel erg goed uit, en daarbij zit er een goede kast bij. Ik moet trouwens wel zeggen dat de Netflixseries ook echt goed zijn, wat ik ook wel het leuke aan Netflix vindquote:Op maandag 25 november 2013 11:44 schreef LelijKnap het volgende:
Kan niet zo goed als House of Cards zijn.
Ik ga het zeker proberen. Ben alleen een beetje klaar met het maffiagenre.quote:Op maandag 25 november 2013 11:47 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik zag voorstukje en gaat over een mafiabaas en ziet er heel erg goed uit, en daarbij zit er een goede kast bij. Ik moet trouwens wel zeggen dat de Netflixseries ook echt goed zijn, wat ik ook wel het leuke aan Netflix vind
o ja wel hoor,quote:Op maandag 25 november 2013 11:44 schreef LelijKnap het volgende:
Kan niet zo goed als House of Cards zijn.
Is mogelijk ik heb het via Hola , en kan dus op de buitenlandse ook , hier is nog een hoop gedoe met licenties wat ze in andere landen niet hebben . De webseries zoals , Orange is the new black en house of cards is geen probleem daar en tegen.quote:Op maandag 25 november 2013 11:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ga het zeker proberen. Ben alleen een beetje klaar met het maffiagenre.
En daar was ik trouwens ook erg blij verbaasd over. Waar halen ze al dat geld vandaan?
Wát ik trouwens niet snap; waarom heeft niet elk land hetzelfde aanbod? Ik snap dat het een investering is om in elk land een server vol te gooien maar ze hadden op zijn minst de Nederlandse site de optie kunnen geven om via Amerikaanse servers te streamen. (Wat toch al mogelijk is...).
Dat is hier ondertussen al vaak voorbij gekomen: het is een rechtenkwestie. In elk land liggen de rechten bij andere partijen en daarom kan Netflix er niet altijd aankomen. Soms is dat een kwestie van onderhandelen en soms van wachten tot de rechten bij de ander verloopt, maar Netflix is natuurlijk niet de enige partij die die rechten wil hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 11:52 schreef LelijKnap het volgende:
Wát ik trouwens niet snap; waarom heeft niet elk land hetzelfde aanbod? Ik snap dat het een investering is om in elk land een server vol te gooien maar ze hadden op zijn minst de Nederlandse site de optie kunnen geven om via Amerikaanse servers te streamen. (Wat toch al mogelijk is...).
Misschien werd het saai... Wat mij het meest tegenviel was de onkunde van Kevin Spacey. In het begin verkoopt ie zichzelf als een haast alles-wetende geniaal, maar later in de serie wordt ie hard terug gepakt door zijn handelingen... waar die dan nog verbaasd over gaat zitten doen ook.quote:Op maandag 25 november 2013 11:53 schreef kawa4 het volgende:
het trekt me gewoon niet meer, waarom weet ik niet
want is opzicht wel een goede serie met een zeer goede cast
Kevin Spacey
Relaxed dat er een kast bij zit. Kan nog wel een goede kast gebruiken voor al mijn dvds/blurays.quote:Op maandag 25 november 2013 11:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ik zag voorstukje en gaat over een mafiabaas en ziet er heel erg goed uit, en daarbij zit er een goede kast bij. Ik moet trouwens wel zeggen dat de Netflixseries ook echt goed zijn, wat ik ook wel het leuke aan Netflix vind
Check de OP.quote:Op maandag 25 november 2013 12:02 schreef Adomas het volgende:
Wat is nu precies het aanbod? Hoeveel films?
quote:Op maandag 25 november 2013 12:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Relaxed dat er een kast bij zit. Kan nog wel een goede kast gebruiken voor al mijn dvds/blurays.
haha bedoelde cast was iets te snel met typenquote:Op maandag 25 november 2013 12:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Relaxed dat er een kast bij zit. Kan nog wel een goede kast gebruiken voor al mijn dvds/blurays.
ik zat net even via hola op netflix uk te kijken, klikte de pagina van lilyhammer aan, schakelde terug naar de nederlandse netflix, hola ververst dan automatisch de pagina en bleef op de Lilyhammer pagina en zowaar kon ik het kijken met nederlandse subs. Kortom, het staat er via een omweg wel al opquote:Op maandag 25 november 2013 11:35 schreef formerjellybean het volgende:
Er komt 13 december weer een nieuwe netflix serie , Lilyhammer ziet er wel heel cool uit
oh dat is beter nieuws , ik helemaal dat ik mijn Breaking bad marathon gisteren verslagen heb, gewoon eerst de nederlandse netflix en toen maar naar Uk gegaan om het einde te kijken , dus dat is weer een nieuwe om te beginnenquote:Op maandag 25 november 2013 17:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik zat net even via hola op netflix uk te kijken, klikte de pagina van lilyhammer aan, schakelde terug naar de nederlandse netflix, hola ververst dan automatisch de pagina en bleef op de Lilyhammer pagina en zowaar kon ik het kijken met nederlandse subs. Kortom, het staat er via een omweg wel al op
Volgens het Twitter-account van Netflix NL is Lilyhammer vandaag toegevoegd in Nederland, dus niet heel gek dat je het met NL subs kon kijkenquote:Op maandag 25 november 2013 17:47 schreef planethugo het volgende:
ik zat net even via hola op netflix uk te kijken, klikte de pagina van lilyhammer aan, schakelde terug naar de nederlandse netflix, hola ververst dan automatisch de pagina en bleef op de Lilyhammer pagina en zowaar kon ik het kijken met nederlandse subs. Kortom, het staat er via een omweg wel al op
Ik vind het heel behoorlijk eigenlijk... Valt me 100% mee allemaalquote:Op maandag 25 november 2013 18:04 schreef quirina het volgende:
Wel veel oud spul hoor op netflix.
Ga weer ff HBO nemen voor een tijdje.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef StefanW het volgende:
Twee dagen na de oorspronkelijke uitzending stond vandaag de nieuwste Doctor Who-aflevering al op Netflix. Epic shit
[..]
Volgens het Twitter-account van Netflix NL is Lilyhammer vandaag toegevoegd in Nederland, dus niet heel gek dat je het met NL subs kon kijken
Jawel hoor:quote:
Bij de tweede staat zeker het volledige aanbod.quote:Op zondag 3 november 2013 20:50 schreef cherrycoke het volgende:
Nieuwe films/series
De websites Flixfilms en Netflix Netherlands houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |