Ook dat ja!quote:Op zondag 17 november 2013 15:17 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk vervelend dat ik niet meer direct van de lijst dingen aan m'n queue kan toevoegen.
idd, vind ik ook irritant. Zou zo moeten zijn zoals het ook op de pc is, een volledige scherm met één categoriequote:Op zondag 17 november 2013 17:47 schreef Ori het volgende:
Ik vind het vervelend dat je nog steeds niet een complete categorie kunt bekijken of zoeken op PS3. Bijvoorbeeld gewoon een overzicht van alle thrillers of alle komedie. Je moet het nog steeds doen met die stomme smalle horizontale balk waarin zoeken gewoon onmogelijk is.
Daar ben ik ook mee bezig nu! Vette seriequote:Op maandag 18 november 2013 10:02 schreef Kamper86 het volgende:
Ik zit helemaal in Jericho. Wat een leuke serie. Ik zocht naar iets zoals Under the dome.
Heb 17 afleveringen achter elkaar gekeken.
klopt ,quote:Op zondag 17 november 2013 17:47 schreef Ori het volgende:
Ik vind het vervelend dat je nog steeds niet een complete categorie kunt bekijken of zoeken op PS3. Bijvoorbeeld gewoon een overzicht van alle thrillers of alle komedie. Je moet het nog steeds doen met die stomme smalle horizontale balk waarin zoeken gewoon onmogelijk is.
Er is een tweede seizoen met 7 afleveringen. Wat ik heb gehoord wordt het einde een beetje chaotisch.quote:Op maandag 18 november 2013 10:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig nu! Vette serie
Hoorde alleen dat hij gecancelled was.. Dus hopelijk is het einde van t eerste seizoen wel echt een beetje een eind..
Ah oke, nou ik ben benieuwd!quote:Op maandag 18 november 2013 10:22 schreef Kamper86 het volgende:
[..]
Er is een tweede seizoen met 7 afleveringen. Wat ik heb gehoord wordt het einde een beetje chaotisch.
De serie blijft mij verassen tot nu toe.
Yup! Dat kan ik bevestigenquote:Op maandag 18 november 2013 10:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig nu! Vette serie
Hoorde alleen dat hij gecancelled was.. Dus hopelijk is het einde van t eerste seizoen wel echt een beetje een eind..
Werkt als een dolle die Apple TV kan ik je melden. Zelfs via WiFi de dikste kwaliteit. Ook mooi dat die Apple TV geen opstarttijd heeft.quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, apple tv 3 besteld voor 66 euro. Hoef ik niet meer met die schijt xbox te tobben.
alleen de interface is meh. Nogal onoverzichtelijk t.o.v. Pc/ps3 etc.quote:Op maandag 18 november 2013 11:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Werkt als een dolle die Apple TV kan ik je melden. Zelfs via WiFi de dikste kwaliteit. Ook mooi dat die Apple TV geen opstarttijd heeft.
Ik zag ook de 1e Power Rangersquote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef Ori het volgende:
Zat even willekeurig te bladeren, kom ik ineens een nostalgisch goudmijntje tegen zeg.
A-Team, MacGyver, Airwolf, Knight Rider, Xena, Hercules. Echt puur jeugdsentiment!
Goed punt inderdaad.... Maar voor 100euro een prima unit om Netflix af te spelen. Desnoods in je binnenzak meenemen waar dan ook naartoe en los met die handel.quote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
alleen de interface is meh. Nogal onoverzichtelijk t.o.v. Pc/ps3 etc.
Ja wij hebben dat ook, best irritant inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef J83 het volgende:
Moet op de PS3 regelmatig opnieuw mijn accountgegevens invoeren, zeer vervelend. Komt iemand dat bekend voor?
Breaking Badquote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Downstar het volgende:
wat is eigenlijk een aanrader van de mensen die ook dexter hebben gezien qua serie?
netflix komt uiteraard met suggesties, maar dat zijn er dus honderden, ben wel benieuwd naar jullie suggesties?
Nee, is bij mij nog nooit voorgekomen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:06 schreef J83 het volgende:
Moet op de PS3 regelmatig opnieuw mijn accountgegevens invoeren, zeer vervelend. Komt iemand dat bekend voor?
Libraries uit andere landen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:27 schreef LelijKnap het volgende:
honderden suggesties? Er staan niet eens honderd series/films op toch? Of is dat anders voor mensen die een gratis maandje proberen?
http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/quote:Op maandag 25 november 2013 09:28 schreef kawa4 het volgende:
nieuwe updeet
the Rookie
davey crokett en the river pirates
1408![]()
Docter Who
Hoe kom je daar dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Libraries uit andere landen.
bij mij is het vrij simpel,quote:
Zal wel met de VPN van je werk te maken hebbenquote:Op maandag 25 november 2013 11:18 schreef kawa4 het volgende:
[..]
bij mij is het vrij simpel,
als ik via het werk inlog ( wat ik ook thuis kan doen) kom ik op de amerikaanse versie van netflix uit.
heb ook nix geinstalleerd.
het rare is wel dat hij in de adres balk wel NL laat zien
[ afbeelding ]
log ik gewoon thuis ( op thuis netwerk )inlog krijg ik de NL versie
Nou ik zag voorstukje en gaat over een mafiabaas en ziet er heel erg goed uit, en daarbij zit er een goede kast bij. Ik moet trouwens wel zeggen dat de Netflixseries ook echt goed zijn, wat ik ook wel het leuke aan Netflix vindquote:Op maandag 25 november 2013 11:44 schreef LelijKnap het volgende:
Kan niet zo goed als House of Cards zijn.
Ik ga het zeker proberen. Ben alleen een beetje klaar met het maffiagenre.quote:Op maandag 25 november 2013 11:47 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik zag voorstukje en gaat over een mafiabaas en ziet er heel erg goed uit, en daarbij zit er een goede kast bij. Ik moet trouwens wel zeggen dat de Netflixseries ook echt goed zijn, wat ik ook wel het leuke aan Netflix vind
o ja wel hoor,quote:Op maandag 25 november 2013 11:44 schreef LelijKnap het volgende:
Kan niet zo goed als House of Cards zijn.
Is mogelijk ik heb het via Hola , en kan dus op de buitenlandse ook , hier is nog een hoop gedoe met licenties wat ze in andere landen niet hebben . De webseries zoals , Orange is the new black en house of cards is geen probleem daar en tegen.quote:Op maandag 25 november 2013 11:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ga het zeker proberen. Ben alleen een beetje klaar met het maffiagenre.
En daar was ik trouwens ook erg blij verbaasd over. Waar halen ze al dat geld vandaan?
Wát ik trouwens niet snap; waarom heeft niet elk land hetzelfde aanbod? Ik snap dat het een investering is om in elk land een server vol te gooien maar ze hadden op zijn minst de Nederlandse site de optie kunnen geven om via Amerikaanse servers te streamen. (Wat toch al mogelijk is...).
Dat is hier ondertussen al vaak voorbij gekomen: het is een rechtenkwestie. In elk land liggen de rechten bij andere partijen en daarom kan Netflix er niet altijd aankomen. Soms is dat een kwestie van onderhandelen en soms van wachten tot de rechten bij de ander verloopt, maar Netflix is natuurlijk niet de enige partij die die rechten wil hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 11:52 schreef LelijKnap het volgende:
Wát ik trouwens niet snap; waarom heeft niet elk land hetzelfde aanbod? Ik snap dat het een investering is om in elk land een server vol te gooien maar ze hadden op zijn minst de Nederlandse site de optie kunnen geven om via Amerikaanse servers te streamen. (Wat toch al mogelijk is...).
Misschien werd het saai... Wat mij het meest tegenviel was de onkunde van Kevin Spacey. In het begin verkoopt ie zichzelf als een haast alles-wetende geniaal, maar later in de serie wordt ie hard terug gepakt door zijn handelingen... waar die dan nog verbaasd over gaat zitten doen ook.quote:Op maandag 25 november 2013 11:53 schreef kawa4 het volgende:
het trekt me gewoon niet meer, waarom weet ik niet
want is opzicht wel een goede serie met een zeer goede cast
Kevin Spacey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |