Ook dat ja!quote:Op zondag 17 november 2013 15:17 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk vervelend dat ik niet meer direct van de lijst dingen aan m'n queue kan toevoegen.
idd, vind ik ook irritant. Zou zo moeten zijn zoals het ook op de pc is, een volledige scherm met één categoriequote:Op zondag 17 november 2013 17:47 schreef Ori het volgende:
Ik vind het vervelend dat je nog steeds niet een complete categorie kunt bekijken of zoeken op PS3. Bijvoorbeeld gewoon een overzicht van alle thrillers of alle komedie. Je moet het nog steeds doen met die stomme smalle horizontale balk waarin zoeken gewoon onmogelijk is.
Daar ben ik ook mee bezig nu! Vette seriequote:Op maandag 18 november 2013 10:02 schreef Kamper86 het volgende:
Ik zit helemaal in Jericho. Wat een leuke serie. Ik zocht naar iets zoals Under the dome.
Heb 17 afleveringen achter elkaar gekeken.
klopt ,quote:Op zondag 17 november 2013 17:47 schreef Ori het volgende:
Ik vind het vervelend dat je nog steeds niet een complete categorie kunt bekijken of zoeken op PS3. Bijvoorbeeld gewoon een overzicht van alle thrillers of alle komedie. Je moet het nog steeds doen met die stomme smalle horizontale balk waarin zoeken gewoon onmogelijk is.
Er is een tweede seizoen met 7 afleveringen. Wat ik heb gehoord wordt het einde een beetje chaotisch.quote:Op maandag 18 november 2013 10:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig nu! Vette serie
Hoorde alleen dat hij gecancelled was.. Dus hopelijk is het einde van t eerste seizoen wel echt een beetje een eind..
Ah oke, nou ik ben benieuwd!quote:Op maandag 18 november 2013 10:22 schreef Kamper86 het volgende:
[..]
Er is een tweede seizoen met 7 afleveringen. Wat ik heb gehoord wordt het einde een beetje chaotisch.
De serie blijft mij verassen tot nu toe.
Yup! Dat kan ik bevestigenquote:Op maandag 18 november 2013 10:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig nu! Vette serie
Hoorde alleen dat hij gecancelled was.. Dus hopelijk is het einde van t eerste seizoen wel echt een beetje een eind..
Werkt als een dolle die Apple TV kan ik je melden. Zelfs via WiFi de dikste kwaliteit. Ook mooi dat die Apple TV geen opstarttijd heeft.quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, apple tv 3 besteld voor 66 euro. Hoef ik niet meer met die schijt xbox te tobben.
alleen de interface is meh. Nogal onoverzichtelijk t.o.v. Pc/ps3 etc.quote:Op maandag 18 november 2013 11:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Werkt als een dolle die Apple TV kan ik je melden. Zelfs via WiFi de dikste kwaliteit. Ook mooi dat die Apple TV geen opstarttijd heeft.
Ik zag ook de 1e Power Rangersquote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef Ori het volgende:
Zat even willekeurig te bladeren, kom ik ineens een nostalgisch goudmijntje tegen zeg.
A-Team, MacGyver, Airwolf, Knight Rider, Xena, Hercules. Echt puur jeugdsentiment!
Goed punt inderdaad.... Maar voor 100euro een prima unit om Netflix af te spelen. Desnoods in je binnenzak meenemen waar dan ook naartoe en los met die handel.quote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
alleen de interface is meh. Nogal onoverzichtelijk t.o.v. Pc/ps3 etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |