Bij mij wel nog steeds...quote:
quote:Monthly subscription (11/09/2013 - 12/08/2013) $4.99
------------------------------------------------------
Sub Total: $4.99
Credit: $0.00
Total: $4.99
OMG, een typo.quote:Op zondag 10 november 2013 13:20 schreef KaBuf het volgende:
Ondertiteling wordt bij oa Chuck steeds slechter...
"Mum" wordt vertaald als "man"![]()
Meer mensen last van?
Nikste typo, vertaalfout. En steeds vakerquote:
Mum » mam/mamaquote:Op zondag 10 november 2013 14:07 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nikste typo, vertaalfout. En steeds vaker
ja, sommige series hebben dat. Zeer vervelendquote:Op zondag 10 november 2013 13:38 schreef Ori het volgende:
Ik keek gisteren iets met scrollende ondertiteling, dat was ook erg irritant. Er stonden constant 3 regels in beeld. Als er een nieuwe regel kwam, verscheen die onderaan. De bovenste regel verdween daarbij en de 2e regel ging naar de eerste plek.
Was dat op de NLse Netflix, want dat klinkt als closed captioning.quote:Op zondag 10 november 2013 13:38 schreef Ori het volgende:
Ik keek gisteren iets met scrollende ondertiteling, dat was ook erg irritant. Er stonden constant 3 regels in beeld. Als er een nieuwe regel kwam, verscheen die onderaan. De bovenste regel verdween daarbij en de 2e regel ging naar de eerste plek.
Ja maar mum wordt altijd vertaald als ma, dus helaasquote:Op zondag 10 november 2013 14:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mum » mam/mama
Man » mam, zit ernaast op het toetsenbord.
US Netflix, de eerste episode van How the Universe Works.quote:Op zondag 10 november 2013 14:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Was dat op de NLse Netflix, want dat klinkt als closed captioning.
Hier ook niet meerquote:
Hier nu ook niet meerquote:
Ik merket het. En nu ligt Netflix er blijkbaar ook uitquote:Op zondag 10 november 2013 16:49 schreef Ori het volgende:
De mediahint website werkt ook niet, ze liggen er dus echt helemaal uit
Bij mij niet. Ik zet net Dexter aanquote:Op zondag 10 november 2013 16:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik merket het. En nu ligt Netflix er blijkbaar ook uit
Vreemd, moest je ondertiteling apart kiezen als "English CC"?quote:Op zondag 10 november 2013 15:38 schreef Ori het volgende:
[..]
US Netflix, de eerste episode van How the Universe Works.
Maar de tweede aflevering had alweer normaal verlopende ondertiteling
Doet het weerquote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik zet net Dexter aan
Ik niet, kijk al de hele dag Parks & Rec op de PS3.quote:Op zondag 10 november 2013 18:23 schreef HuubTuub het volgende:
iemand anders hier nog problemen met Unlocator? Hier blijft die in de Nl'se Netflix hangen.
Ik moest inderdaad los de ondertiteling aanzetten.quote:Op zondag 10 november 2013 17:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Vreemd, moest je ondertiteling apart kiezen als "English CC"?
Zoiets als dit?
het kan ook gewoon gratisquote:Op zondag 10 november 2013 11:46 schreef Copycat het volgende:
Ik kan voor een habbekrats weer een maandje probleemloos switchen via Unblock-Us:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |