Relaxed dat er een kast bij zit. Kan nog wel een goede kast gebruiken voor al mijn dvds/blurays.quote:Op maandag 25 november 2013 11:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ik zag voorstukje en gaat over een mafiabaas en ziet er heel erg goed uit, en daarbij zit er een goede kast bij. Ik moet trouwens wel zeggen dat de Netflixseries ook echt goed zijn, wat ik ook wel het leuke aan Netflix vind
Check de OP.quote:Op maandag 25 november 2013 12:02 schreef Adomas het volgende:
Wat is nu precies het aanbod? Hoeveel films?
quote:Op maandag 25 november 2013 12:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Relaxed dat er een kast bij zit. Kan nog wel een goede kast gebruiken voor al mijn dvds/blurays.
haha bedoelde cast was iets te snel met typenquote:Op maandag 25 november 2013 12:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Relaxed dat er een kast bij zit. Kan nog wel een goede kast gebruiken voor al mijn dvds/blurays.
ik zat net even via hola op netflix uk te kijken, klikte de pagina van lilyhammer aan, schakelde terug naar de nederlandse netflix, hola ververst dan automatisch de pagina en bleef op de Lilyhammer pagina en zowaar kon ik het kijken met nederlandse subs. Kortom, het staat er via een omweg wel al opquote:Op maandag 25 november 2013 11:35 schreef formerjellybean het volgende:
Er komt 13 december weer een nieuwe netflix serie , Lilyhammer ziet er wel heel cool uit
oh dat is beter nieuws , ik helemaal dat ik mijn Breaking bad marathon gisteren verslagen heb, gewoon eerst de nederlandse netflix en toen maar naar Uk gegaan om het einde te kijken , dus dat is weer een nieuwe om te beginnenquote:Op maandag 25 november 2013 17:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik zat net even via hola op netflix uk te kijken, klikte de pagina van lilyhammer aan, schakelde terug naar de nederlandse netflix, hola ververst dan automatisch de pagina en bleef op de Lilyhammer pagina en zowaar kon ik het kijken met nederlandse subs. Kortom, het staat er via een omweg wel al op
Volgens het Twitter-account van Netflix NL is Lilyhammer vandaag toegevoegd in Nederland, dus niet heel gek dat je het met NL subs kon kijkenquote:Op maandag 25 november 2013 17:47 schreef planethugo het volgende:
ik zat net even via hola op netflix uk te kijken, klikte de pagina van lilyhammer aan, schakelde terug naar de nederlandse netflix, hola ververst dan automatisch de pagina en bleef op de Lilyhammer pagina en zowaar kon ik het kijken met nederlandse subs. Kortom, het staat er via een omweg wel al op
Ik vind het heel behoorlijk eigenlijk... Valt me 100% mee allemaalquote:Op maandag 25 november 2013 18:04 schreef quirina het volgende:
Wel veel oud spul hoor op netflix.
Ga weer ff HBO nemen voor een tijdje.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef StefanW het volgende:
Twee dagen na de oorspronkelijke uitzending stond vandaag de nieuwste Doctor Who-aflevering al op Netflix. Epic shit
[..]
Volgens het Twitter-account van Netflix NL is Lilyhammer vandaag toegevoegd in Nederland, dus niet heel gek dat je het met NL subs kon kijken
Jawel hoor:quote:
Bij de tweede staat zeker het volledige aanbod.quote:Op zondag 3 november 2013 20:50 schreef cherrycoke het volgende:
Nieuwe films/series
De websites Flixfilms en Netflix Netherlands houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
en dat is anders als het hd icoontje dat je aan kunt klikken?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:27 schreef wonton het volgende:
Voor degene die in hd willen streamen op de pc: ctrl+alt+shift+s
heerlijke komedie maar niet echt onbekendquote:Op donderdag 28 november 2013 11:45 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren een goede film , die ik eigenlijk totaal niet kende gekeken Pineapple express met Seth Rogen en James Franco, die een drugsdealer was in de film.
Een beetje een alto film waar ik het bestaan niet van wist en dat maakt juist Netflix even leuker , soms kom je echt films tegen die je niet kent en juist hierdoor leert kennen
Voor mij dus wel , ik wist dus echt niet dat die bestond. Gone baby Gone is dus ook in het aanraderlijstje gegaan en dus ook naar mijn lijst , ik moet wel zeggen dat ik veel actiefilms in mijn lijstje krijg , of aparte humor, maar ik denk dat ook wel doordat ik veel Sons of Anarchy, prisonbreak, Orange is the new black enzo gekeken heb.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
heerlijke komedie maar niet echt onbekend
ken zelf de meeste films wel maar kom vooral films tegen die ik ooit nog eens wilde zien en daar nooit aan toe kwam of moeite voor wilde doen. Zoals recentelijk Gone Baby Gone (aanrader!) en Sideways (prima dramedy)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |