Het is een salontafelquote:Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind die poten echt spuuglelijkmaar met andere poten denk ik ook
kan je het ding niet zonder poten tegen de muur bevestigen?
idd maar daar is de prijs ook na.quote:
dat houdt het koken wel spannendquote:Op woensdag 6 november 2013 18:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
idd maar daar is de prijs ook na.
hiervoor wel een ikea oven en kookplaat gehad. binnen een jaar kon ik niet meer lezen welke knop bij welke pit hoorde.
Ik dacht zoiegs eronderquote:Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef lady-wrb het volgende:
fineer
als het echt houtfineer is kan je het licht opschuren, ontvetten, gronden en schilderen
is het kunststof moet je licht opschuren, ontvetten primer en dan schilderen
ik vind die poten echt spuuglelijkmaar met andere poten denk ik ook
kan je het ding niet zonder poten tegen de muur bevestigen?
zou kunnen. maar heb je hem nou in het bruin of het wit?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik dacht zoiegs eronder
[ afbeelding ]
Heb hem nog niet. Twijfel er ook nog aan. Kan nergens een handleiding vinden, en weet dus niet of die lelijke poten er wat makkelijk af kunnen, en dacht dat hier te vragen...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou kunnen. maar heb je hem nou in het bruin of het wit?
en wordt het niet een heel duur tafeltje als je het over moet schilderen en er ook nog eens nieuwe poten onder moet zetten?
het is ikea he, natuurlijk kan dat uit elkaarquote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heb hem nog niet. Twijfel er ook nog aan. Kan nergens een handleiding vinden, en weet dus niet of die lelijke poten er wat makkelijk af kunnen, en dacht dat hier te vragen...
Dan vraag je het toch aan een van de aanbieders op Marktplaats? Die hoeven alleen even eronder te kijkenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heb hem nog niet. Twijfel er ook nog aan. Kan nergens een handleiding vinden, en weet dus niet of die lelijke poten er wat makkelijk af kunnen, en dacht dat hier te vragen...
Ja dat ding kan uit elkaar. No way dat IKEA een meubel als dat zo zou gaan verkopenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Is een nieuwe voor gekomen, die zonder trekkoord werkt. Waren in Breda tijdelijk op. Heb nog twee witte in 80 breed liggen, nieuw in de doos. Als je die zoekt, wil ik ze best aan je doorverkopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:33 schreef Probability het volgende:
Klopt het dat de TUPPLUR rolgordijnen niet meer verkocht worden?
Heb je een linkje naar die nieuwe?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is een nieuwe voor gekomen, die zonder trekkoord werkt. Waren in Breda tijdelijk op. Heb nog twee witte in 80 breed liggen, nieuw in de doos. Als je die zoekt, wil ik ze best aan je doorverkopen.
Nee, want ik zie dat ze niet op de website staan. Ze heten gewoon hetzelfde, namelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die nieuwe?
2x80 is helaas te klein..
dat is mooi meegenomen! letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:42 schreef singha het volgende:
Vandaag 20% korting op het laminaat bij Ikea Hengelo. Het leek wel alsof het gratis was zo'n gedrang.
Maar wel mooi 36 pakken Golv en 8 pakken tundra gescoord. Toch maar mooi EUR 220 minder uit gegeven.
Na wat gepruts heb ik nu een voorkeur voor de nieuwe, zonder trekkoord. Geen gepiep meer als je aan het koord trekt, en met een kleine rukbeweging alles makkelijk naar beneden en naar boven te krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is een nieuwe voor gekomen, die zonder trekkoord werkt. Waren in Breda tijdelijk op. Heb nog twee witte in 80 breed liggen, nieuw in de doos. Als je die zoekt, wil ik ze best aan je doorverkopen.
Hengelo had de afgelopen dagen sowieso goede aanbiedingen ivm de heropeningquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:42 schreef singha het volgende:
Vandaag 20% korting op het laminaat bij Ikea Hengelo. Het leek wel alsof het gratis was zo'n gedrang.
Maar wel mooi 36 pakken Golv en 8 pakken tundra gescoord. Toch maar mooi EUR 220 minder uit gegeven.
Ik heb zelf uitstekende ervaringen met de matrassen, bedbodems en bed-ombouwen van IKEA, maar ik ben dan ook iemand van nauwelijks 50 kilo zonder enige rugklachten en dergelijke. Mijn vriend is wat steviger, maar we hebben twee losse matrassen, en als die van hem begint door te liggen, dan wordt-ie gewoon vervangen door een nieuwe. Kost je de kop niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:56 schreef Rogan het volgende:
Vanaf volgende maand eindelijk weer mijn eigen plekje![]()
Hoe is de kwaliteit / prijs verhouding qua bedden bij Ikea? Aangezien het niet extreem duur is en er redelijk veel keuze is.
Voor 400 euro heb je al een 2 persoonsbed, maar ben benieuwd naar de kwaliteit. Iemand ervaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |