abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_132862040






Land of the free. Home of the brave.
pi_132862050
Maar zo vrij geweest een nieuw topic aan te maken aangezien de vorige al 5 minuten dicht was.
Land of the free. Home of the brave.
pi_132862092
In afwachting van ;(

Maar buiten dat ben ik daar extreem benieuwd daar idd!!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
  Forum Admin zondag 3 november 2013 @ 18:56:48 #4
35723 crew  GGMM
pi_132862094
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:55 schreef Scarface88 het volgende:
Maar zo vrij geweest een nieuw topic aan te maken aangezien de vorige al 5 minuten dicht was.
Bedankt, er valt nog enorm veel te bespreken namelijk.
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
In afwachting [/b]van[/b] ;(
Je tag is mislukt. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132862111
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
In afwachting van ;(

Maar buiten dat ben ik daar extreem benieuwd daar idd!!!!
Ah :{

quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bedankt, er valt nog enorm veel te bespreken namelijk.
Graag gedaan.
Land of the free. Home of the brave.
pi_132862136
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
Je tag is mislukt. :)
Hoax 8-)
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 19:04:35 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_132862302
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:55 schreef Scarface88 het volgende:
Maar zo vrij geweest een nieuw topic aan te maken aangezien de vorige al 5 minuten dicht was.
En ik ben zo vrij geweest de TT aan te passen ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_132862327
quote:
99s.gif Op zondag 3 november 2013 19:04 schreef Karina het volgende:

[..]

En ik ben zo vrij geweest de TT aan te passen ;)
_O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132862408
Ik ben in staat om de serie gewoon weer te kijken. Ben er een maand of 2 geleden voor het eerst mee begonnen en kwam toen op de dag van de finale uit op de finale :P

Mnah toch maar een jaartje wachten, ofzo.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132864484
Ik zit op de mobiele site, het was toch afgelopen of komen er nog nieuwe afleveringen?
pi_132864894
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:03 schreef Stiftjelinks het volgende:
Ik zit op de mobiele site, het was toch afgelopen of komen er nog nieuwe afleveringen?
Breaking Bad is afgelopen ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132865147
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Breaking Bad is afgelopen ja.
Jammer, vandaag de finale aflevering gezien. Nu op zoek naar nieuwe serie :(
pi_132866117
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:47 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Justified is een semi case of the week serie. Wat gewoon heel erg jammer is.
Ooit verder gekeken dan het 1e seizoen?
pi_132880136
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die het wel snapt?
pi_132880159
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 37% gewijzigd door wc-eend op 04-11-2013 08:02:49 ]
pi_132880195
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 05:53 schreef Faazz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die het wel snapt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132880212
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 06:20 schreef wc-eend het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je antwoord gespoilerd voor de mensen die nog niet zover hebben gekeken, ik dacht
dat dat de bedoeling toch wel was, misschien moet je dat ook doen? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit onder de spoiler :+

[ Bericht 12% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 04-11-2013 06:53:07 ]
pi_132880504
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 06:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik heb je antwoord gespoilerd voor de mensen die nog niet zover hebben gekeken, ik dacht
dat dat de bedoeling toch wel was, misschien moet je dat ook doen? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit onder de spoiler :+
Normaal gezien is dit het USA-topic en daar is alles al uitgezonden en mag alles zonder spoilers besproken worden. Maar omdat jij het bent heb ik het in een spoiler gezet :*
pi_132881794
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 08:04 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Normaal gezien is dit het USA-topic en daar is alles al uitgezonden en mag alles zonder spoilers besproken worden. Maar omdat jij het bent heb ik het in een spoiler gezet :*
Ah! Ik heb de gedownloade versie in één keer gezien, nou ja niet on één dag natuurlijk :P
Ik heb toen expres niet gelezen hier en ik dacht misschien lezen er meer mensen mee die
de gedownloade versie aan het bekijken zijn, dus vandaar :@ sorry dan, dan heb ik dat
verkeerd begrepen ;)
pi_132884379
hoe Walt precies Brock vergiftigd heeft is niet duidelijk gemaakt, maar hij komt op het idee aan het begin van die aflevering als hij met het pistool op tafel rond het draaien is en dit na een paar keer draaien naar die plant wijst. Op het eind gooit hij die plant ook weg, samen met de troep waarmee hij de bom gemaakt heeft. Walt weet Jesse op het nippertje ( ten onrechte) te overtuigen dat het een vooropgezet plan van Gus is om een wig tussen Walt en Jesse te drijven terwijl het dus eigenlijk een plan is van Walt om Jesse tegen Gus op te zetten.
pi_132885364
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:01 schreef planethugo het volgende:
hoe Walt precies Brock vergiftigd heeft is niet duidelijk gemaakt, maar hij komt op het idee aan het begin van die aflevering als hij met het pistool op tafel rond het draaien is en dit na een paar keer draaien naar die plant wijst. Op het eind gooit hij die plant ook weg, samen met de troep waarmee hij de bom gemaakt heeft. Walt weet Jesse op het nippertje ( ten onrechte) te overtuigen dat het een vooropgezet plan van Gus is om een wig tussen Walt en Jesse te drijven terwijl het dus eigenlijk een plan is van Walt om Jesse tegen Gus op te zetten.
Dat heb ik niet eens in de gaten gehad :D
pi_132925414
Wat is dat verjaardagsfeest in de aflevering Gray Matter van seizoen 1 toch heerlijk tenenkrommend, legt precies de vinger op de zere plek van Walt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132925555
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:38 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Ooit verder gekeken dan het 1e seizoen?
Nee, want case-of-the-week staat me niet aan. Wordt het beter dan?
pi_132925838

Deze ringtone van Walter had ik helemaal gemist :D
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_132927931
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef Fascination het volgende:
Wat is dat verjaardagsfeest in de aflevering Gray Matter van seizoen 1 toch heerlijk tenenkrommend, legt precies de vinger op de zere plek van Walt.
Ja kansloos, niet om cadeau's vragen maar er wel vanuit gaan dat iedereen allemaal dure shit als cadeau geeft en het dan publiekelijk uitpakken :D
pi_132928753
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:00 schreef turance het volgende:

[..]

Ja kansloos, niet om cadeau's vragen maar er wel vanuit gaan dat iedereen allemaal dure shit als cadeau geeft en het dan publiekelijk uitpakken :D
Nou ja, het begint al als ze daar aankomen en qua kleding behoorlijk uit de toon vallen. Ze proberen er netjes uit te zien, maar je kunt duidelijk zien dat ze "oude" kleding dragen en dat het niet echt stijlvol is. Waarschijnlijk wordt hiermee benadrukt dat Walt als enige daar geen succesvolle baan heeft en daarom daar niet thuishoort tussen alle succesvolle mensen. Dan is er het moment dat Walt door een oude bekende wordt geïntroduceerd bij een groepje mannen waarbij zijn carrière wordt besproken. Hij vertelt over het oprichten van Gray Matter samen met Elliott en dat hij daar later uitgestapt is om het onderwijs in te gaan. Een man vraagt: oh, je geeft dus les aan een universiteit?, waarop Walt beschaamd zwijgt. Later biedt Elliott Walt een baan aan, omdat hij ziek is, zo blijkt. En dan inderdaad die cadeau-scene. _O-
Een en al vernedering voor Walt die dag.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:26:27 #27
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_132928873
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:22 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, het begint al als ze daar aankomen en qua kleding behoorlijk uit de toon vallen. Ze proberen er netjes uit te zien, maar je kunt duidelijk zien dat ze "oude" kleding dragen en dat het niet echt stijlvol is. Waarschijnlijk wordt hiermee benadrukt dat Walt als enige daar geen succesvolle baan heeft en daarom daar niet thuishoort tussen alle succesvolle mensen.
Wat denk je van valet parking voor een Pontiac Aztek?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_132929296
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:22 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, het begint al als ze daar aankomen en qua kleding behoorlijk uit de toon vallen. Ze proberen er netjes uit te zien, maar je kunt duidelijk zien dat ze "oude" kleding dragen en dat het niet echt stijlvol is. Waarschijnlijk wordt hiermee benadrukt dat Walt als enige daar geen succesvolle baan heeft en daarom daar niet thuishoort tussen alle succesvolle mensen. Dan is er het moment dat Walt door een oude bekende wordt geïntroduceerd bij een groepje mannen waarbij zijn carrière wordt besproken. Hij vertelt over het oprichten van Gray Matter samen met Elliott en dat hij daar later uitgestapt is om het onderwijs in te gaan. Een man vraagt: oh, je geeft dus les aan een universiteit?, waarop Walt beschaamd zwijgt. Later biedt Elliott Walt een baan aan, omdat hij ziek is, zo blijkt. En dan inderdaad die cadeau-scene. _O-
Een en al vernedering voor Walt die dag.
Mooie samenvatting van die episode ;)

Laatste keer dat ik die episode terugkeek zat ik ook hoofdschuddend en met schaamte te kijken.

Andere episode waar ik hetzelfde gevoel bij had was dat Ted, de baas van Skyler jarig was, en Skyler happy birthday mr president ging zingen :o
pi_132930180
Zondag begint seizoen 5 op Nederland 3
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:35:56 #30
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132933108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:56 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Nee, want case-of-the-week staat me niet aan. Wordt het beter dan?
Justified begint elk seizoen als case of the week maar gaat al vrij snel over in een groot doorlopend verhaal van 1 seizoen. Schitterende serie. Dat loopje van Bullock.. ;)
Feyenoord!
pi_132933147
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Justified begint elk seizoen als case of the week maar gaat al vrij snel over in een groot doorlopend verhaal van 1 seizoen. Schitterende serie. Dat loopje van Bullock.. ;)
Zo loopt die acteur gewoon. Ook in Deadwood precies zo. :D

// uuh in Deadwood heet ie Bullock.... :+
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:39:14 #32
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132933212
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:37 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Zo loopt die acteur gewoon. Ook in Deadwood precies zo. :D
Klopt. Maar vind het zo onwijs cool! Wou dat ik zo'n loopje had. :)
Feyenoord!
pi_132945928
Ik zie dat bol en FRS inmiddels een foto hebben staan van de Bluray box. Maar er staat deel1 bij :{ . Betekend het dat seizoen 5b er niet bij zit :?
pi_132952134
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:07 schreef FredVleespet het volgende:
Ik zie dat bol en FRS inmiddels een foto hebben staan van de Bluray box. Maar er staat deel1 bij :{ . Betekend het dat seizoen 5b er niet bij zit :?
Dat klopt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_132956792
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:23 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat klopt.
Waar slaat dat op :'). Breng je een box uit met niet alle seizoenen en in Amerika wel
pi_132957125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Waar slaat dat op :'). Breng je een box uit met niet alle seizoenen en in Amerika wel
Daarom:

http://www.amazon.co.uk/g(...)ref_=aw_bottom_links
pi_132961974
quote:
No Half Measures: Creating the Final Season of Breaking Bad - An all-new, exclusive two hour documentary that chronicles the filming of the final eight episodes.
Die moet ik zien :o
pi_132964365
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:44 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Die moet ik zien :o
Omg vet. Die wil ik ook zien ja!
Gewoon normaal doen ja.
pi_132964928
Met onder andere opname van Bryan en Aaron die voor het eerst het script van Felina lezen. Wordt inderdaad heel gaaf :Y
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_132997426
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:07 schreef FredVleespet het volgende:
Ik zie dat bol en FRS inmiddels een foto hebben staan van de Bluray box. Maar er staat deel1 bij :{ . Betekend het dat seizoen 5b er niet bij zit :?
Bedankt voor de info. Had al de box besteld via wehkamp maar nu maar even gemaild om te annuleren. Ik wil gewoon een complete box niet zo'n elf in een dozijn ding :P. Had mij net zo verheugd op die documentaire enzo :(
pi_132999753
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef Maastoren het volgende:
Zondag begint seizoen 5 op Nederland 3
beter laat dan nooit
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133011711
Wat vinden jullie de meeste memorabele scene van Breaking Bad?
pi_133011883
Marie is eigenlijk ook maar een waardeloos karakter. Ze hebben er maar een winkeldievegge van gemaakt om iedereen in die familie slechte trekjes te laten hebben. Die verhaallijn wordt bovendien erg slecht uitgewerkt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133012107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:52 schreef Fascination het volgende:
Marie is eigenlijk ook maar een waardeloos karakter. Ze hebben er maar een winkeldievegge van gemaakt om iedereen in die familie slechte trekjes te laten hebben. Die verhaallijn wordt bovendien erg slecht uitgewerkt.
Buiten dat ze gruwelijk bemoeizuchtig, dom en irritant is had ze nog een slecht trekje nodig?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133012116
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:46 schreef superdrufus het volgende:
Wat vinden jullie de meeste memorabele scene van Breaking Bad?
De "I am the one who knocks" scene waarin Skyler voor het eerst ziet met wat voor psycho ze eigenlijk getrouwd is.
Land of the free. Home of the brave.
pi_133012197
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Buiten dat ze gruwelijk bemoeizuchtig, dom en irritant is had ze nog een slecht trekje nodig?
Ja, maar dat is niet erg genoeg vergeleken bij Skylar, Walt en Hank. Overigens valt me wel op dat alle vrouwen in deze serie als kutwijven worden afgebeeld. :') Inb4 dat zijn vrouwen ook.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133012315
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, maar dat is niet erg genoeg vergeleken bij Skylar, Walt en Hank. Overigens valt me wel op dat alle vrouwen in deze serie als kutwijven worden afgebeeld. :') Inb4 dat zijn vrouwen ook.
Andrea werd best sympathiek afgebeeld, dacht ik.
pi_133012384
Denk dat ik de scene waarin Skyler zegt te wachten tot Walts kanker terugkomt het meest memorabel vind. Erg goed geacteerd en erg intens.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:06 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Andrea werd best sympathiek afgebeeld, dacht ik.
Oh ja, de uitzondering op de regel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133012573
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:08 schreef Fascination het volgende:
Denk dat ik de scene waarin Skyler zegt te wachten tot Walts kanker terugkomt het meest memorabel vind. Erg goed geacteerd en erg intens.

[..]

Oh ja, de uitzondering op de regel.
Bijna niemand in de show wordt sympathiek afgebeeld. Ze hebben allemaal hun fouten, sommige erger dan anderen. Daarmee lijkt de moraliteit van de personen erg op hoe mensen in het echt zijn. Er zijn in het echt ook geen verhalen over goed en kwaad. Alleen over mensen die foute dingen doen omdat ze dachten dat het goed was of omdat ze het goed niet zagen.
pi_133012712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:46 schreef superdrufus het volgende:
Wat vinden jullie de meeste memorabele scene van Breaking Bad?
Ik denk toch deze; dat was zo'n krachtig moment in de serie, zo fabuleus goed geacteerd.

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133012961
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik denk toch deze; dat was zo'n krachtig moment in de serie, zo fabuleus goed geacteerd.

[ afbeelding ]
De manier waarop Walt ligt is ook een forshadowing van de laatste scene van felina en de pilot waarin hij wordt gescand in het ziekenhuis.

pi_133013358
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:14 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Bijna niemand in de show wordt sympathiek afgebeeld. Ze hebben allemaal hun fouten, sommige erger dan anderen. Daarmee lijkt de moraliteit van de personen erg op hoe mensen in het echt zijn. Er zijn in het echt ook geen verhalen over goed en kwaad. Alleen over mensen die foute dingen doen omdat ze dachten dat het goed was of omdat ze het goed niet zagen.
En toch is de haat tegen Skyler en Marie ongekend. De actrice die Skyler speelt, krijgt zelfs doodverwensingen binnen. Ligt dat nou aan hoe de karakters geschreven zijn of omdat het vrouwen zijn en er veelal mannen naar deze serie kijken?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133013631
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

En toch is de haat tegen Skyler en Marie ongekend. De actrice die Skyler speelt, krijgt zelfs doodverwensingen binnen. Ligt dat nou aan hoe de karakters geschreven zijn of omdat het vrouwen zijn en er veelal mannen naar deze serie kijken?
Ik denk dat het ook met de opzet van de show te maken heeft. Walt gaat van een nobel, respectabele protagonist naar een antagonist die alles verliest. In de show beweert Walt dat hij dat voor zijn gezin doen, maar in Felina geeft hij eindelijk toe dat hij het voor zichzelf doet omdat hij eindelijk een doel heeft.
pi_133016523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:24 schreef superdrufus het volgende:

[..]

De manier waarop Walt ligt is ook een forshadowing van de laatste scene van felina en de pilot waarin hij wordt gescand in het ziekenhuis.

Ik zie de connectie niet helemaal. Hetzelfde gefilmd, maar weinig qua foreshadowing.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:42:31 #55
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_133031412


:') :D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_133031722
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

:') :D
_O-
Land of the free. Home of the brave.
  † In Memoriam † vrijdag 8 november 2013 @ 09:27:31 #57
43556 miss_dynastie
pi_133034234
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

En toch is de haat tegen Skyler en Marie ongekend. De actrice die Skyler speelt, krijgt zelfs doodverwensingen binnen. Ligt dat nou aan hoe de karakters geschreven zijn of omdat het vrouwen zijn en er veelal mannen naar deze serie kijken?
Dat ligt aan hoe de karakters geschreven zijn. In dat licht vond ik de brief van Anna Gunn ook wel apart, hoe ze suggereerde dat je moeite hebt met sterke vrouwen als je tegen Skyler bent. Ik zie Skyler niet als sterke vrouw, ik zie Skyler als het toonbeeld van schijnheilig en manipulatief.
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:38:12 #58
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_133034500
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:06 schreef superdrufus het volgende:
Andrea werd best sympathiek afgebeeld, dacht ik.
Aanvankelijk niet toch? Ze wilde meth gaan gebruiken / kopen van Jesse, ondanks dat hij ertegen was toen hij erachter kwam dat ze een zoontje had en haar daardoor een slechte moeder vond. Bij lange na niet het ergste wat er in de serie is gebeurd, maar ze werd wel even in een negatief daglicht gezet en dat was in haar eerste(?) aflevering.
pi_133034623
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat ligt aan hoe de karakters geschreven zijn. In dat licht vond ik de brief van Anna Gunn ook wel apart, hoe ze suggereerde dat je moeite hebt met sterke vrouwen als je tegen Skyler bent. Ik zie Skyler niet als sterke vrouw, ik zie Skyler als het toonbeeld van schijnheilig en manipulatief.
Blergh. :r

Ik vind dat zo kinderachtig, makkelijk en lui. Ik vind je mening niet leuk, dus je bent een vrouwenhater. Dat terwijl ze zelf in een paar woorden precies uitlegt waarom haar karakter gedoemd was om gehaat te worden.

quote:
Because Walter is the show’s protagonist, there is a natural tendency to empathize with and root for him, despite his moral failings. (That viewers can identify with this antihero is also a testament to how deftly his character is written and acted.) As the one character who consistently opposes Walter and calls him on his lies, Skyler is, in a sense, his antagonist. So from the beginning, I was aware that she might not be the show’s most popular character.
En dat Skyler nogal zeurderig overkomt helpt ook niet echt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133034782
En er is weer een 9gag plaatje, past helemaal in de bovenstaande discussie:

  † In Memoriam † vrijdag 8 november 2013 @ 10:25:48 #61
43556 miss_dynastie
pi_133035503
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:42 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Blergh. :r

Ik vind dat zo kinderachtig, makkelijk en lui. Ik vind je mening niet leuk, dus je bent een vrouwenhater. Dat terwijl ze zelf in een paar woorden precies uitlegt waarom haar karakter gedoemd was om gehaat te worden.

[..]

En dat Skyler nogal zeurderig overkomt helpt ook niet echt.
Mijn grootste probleem is dat zij Skyler ziet als antagonist. Skyler is in mijn beleving geheel geen antagonist. Als zij gezegd zou hebben 'wegwezen, ik wil niks meer met jou of je geld te maken hebben', dan ben je een antagonist. Een vrouw die het afkeurt maar vervolgens leugens verzint en de ziekenhuisrekeningen van haar zwager met het 'smerige geld' betaalt, is géén antagonist. En dat is volgens mij waarom Skyler gehaat wordt. Denk ik dat Walt zijn handelswijze had veranderd als zij wél antagonist was geweest? Nee. Hij deed het immers voor zichzelf. Ook niet zo gek, met zo'n rotvrouw én kind. De minachting was nauwelijks verholen, zeg maar...
pi_133037563
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mijn grootste probleem is dat zij Skyler ziet als antagonist. Skyler is in mijn beleving geheel geen antagonist. Als zij gezegd zou hebben 'wegwezen, ik wil niks meer met jou of je geld te maken hebben', dan ben je een antagonist. Een vrouw die het afkeurt maar vervolgens leugens verzint en de ziekenhuisrekeningen van haar zwager met het 'smerige geld' betaalt, is géén antagonist. En dat is volgens mij waarom Skyler gehaat wordt. Denk ik dat Walt zijn handelswijze had veranderd als zij wél antagonist was geweest? Nee. Hij deed het immers voor zichzelf. Ook niet zo gek, met zo'n rotvrouw én kind. De minachting was nauwelijks verholen, zeg maar...
Het is niet de antagonist zoals je die meestal ziet. Ze werkt Walt niet de hele tijd tegen. Maar als je heel letterlijk gaat kijken kan je haar op veel momenten wel zo noemen. Er zijn genoeg momenten waarop ze tegen Walt ingaat, iemand die tegenover de protagonist staat in een discussie kan je al als antagonist bestempelen.

Maar we zijn natuurlijk wat simpelere Team A vs. Team B verhalen gewend. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Forum Admin vrijdag 8 november 2013 @ 11:35:18 #63
232445 crew  Specularium
pi_133037657
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

En toch is de haat tegen Skyler en Marie ongekend. De actrice die Skyler speelt, krijgt zelfs doodverwensingen binnen. Ligt dat nou aan hoe de karakters geschreven zijn of omdat het vrouwen zijn en er veelal mannen naar deze serie kijken?
Kun je ook als compliment zien, dat ze zo goed spelen dat je daadwerkelijk een hekel gaat krijgen aan dat hoofd.
Marie voorop.

Maar het zijn redelijk saaie characters qua belevenissen.
Veel minder dynamiek dan bij de anderen.
  † In Memoriam † vrijdag 8 november 2013 @ 11:53:32 #64
43556 miss_dynastie
pi_133038248
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:32 schreef BaasBanaan het volgende:
Het is niet de antagonist zoals je die meestal ziet. Ze werkt Walt niet de hele tijd tegen. Maar als je heel letterlijk gaat kijken kan je haar op veel momenten wel zo noemen. Er zijn genoeg momenten waarop ze tegen Walt ingaat, iemand die tegenover de protagonist staat in een discussie kan je al als antagonist bestempelen.
Nou ja, ik zie haar als iemand die Walt aanmoedigt, zowel impliciet als expliciet. Voor mij is dat geen antagonist, maar ik zal er nog eens diep over nadenken ;)
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:00:02 #65
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_133038480
Battle Creek is het nieuwe project van Gilligan.
pi_133045871
Gus is dood !!!EINZ1
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:40:53 #67
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_133046249
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:46 schreef superdrufus het volgende:
Wat vinden jullie de meeste memorabele scene van Breaking Bad?
De laatste scène van 'Half measures', dat Walt die twee dealers aanrijdt en die andere afknalt.

Waarom?
1. Het is een briljante scène. Perfect in beeld gebracht, met van die vage muziek. Eerst Jesse, dan Walt die ineens aan komt rijden waarna de muziek stopt. Het geweld is niet overdreven grof, maar wel indrukwekkend realistisch in beeld gebracht.

2. Het is hét omslagpunt van de serie. Vanwege dit akkefietje krijgen ze ruzie met Gus en moeten ze Gale vermoorden, waarna alles onomkeerbaar escaleert.


Er zijn echter veel meer memorabele scènes, zoals A Crazy Handful of Nothin' met 'this is not meth' en Walt die daarna zijn frustaties/geluk van zich af schreeuwt in de auto. Een van de vele briljante scènes in Breaking Bad.

[ Bericht 5% gewijzigd door TC03 op 08-11-2013 15:50:55 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:44:17 #68
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_133046369
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef Fascination het volgende:
Wat is dat verjaardagsfeest in de aflevering Gray Matter van seizoen 1 toch heerlijk tenenkrommend, legt precies de vinger op de zere plek van Walt.
Heerlijk ja. Seizoen 1 is sowieso beter als je hem voor de tweede keer kijkt. De eerste keer denk je nog van 'waar gaat deze serie heen?'. Ik tenminste wel. Maar als je hem terugkijkt is het fantastisch hoe de personages geïntroduceerd worden met al hun eigenaardigheden en rare trekjes. :D
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_133046676
Zo, de laatste 4 afleveringen zo eens bekijken!
Helaas, ik vond het echt een toffe serie!
Iemand nog een vervangende die er veel op lijkt oid?
pi_133046923
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:53 schreef WeCanDoIt het volgende:
Zo, de laatste 4 afleveringen zo eens bekijken!
Helaas, ik vond het echt een toffe serie!
Iemand nog een vervangende die er veel op lijkt oid?
Was het maar zo'n feest. Na Breaking Bad kom je in een groot zwart gat.
pi_133047036
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:59 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest. Na Breaking Bad kom je in een groot zwart gat.
Ik heb opeens een sociaal leven. Moet je nagaan.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:04:06 #72
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_133047115
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:53 schreef WeCanDoIt het volgende:
Zo, de laatste 4 afleveringen zo eens bekijken!
Helaas, ik vond het echt een toffe serie!
Iemand nog een vervangende die er veel op lijkt oid?
Er is niks wat er op lijkt en dat moet je ook niet verwachten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_133047451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:46 schreef superdrufus het volgende:
Wat vinden jullie de meeste memorabele scene van Breaking Bad?
Breaking Bad zit vol met memorabele scenes!

Ik kan echter wel zeggen welke intro ik het meest memorabel vind: De intro van Crazy Handful of Nothin' uit seizoen 1.

De intro bevat een gesprek tussen Walt en Jesse met flash forward scene's.

Een van de eerste scene's van de echte Heisenberg: Kippenvel! :D


Edit: lol, een paar posts hierboven wordt dit al beschreven ;(
pi_133048847
"i just fucked ted"
  Forum Admin vrijdag 8 november 2013 @ 16:54:11 #75
232445 crew  Specularium
pi_133049227
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:00 schreef Armageddon het volgende:
Battle Creek is het nieuwe project van Gilligan.
Waar gaat dat over?
pi_133052377
pi_133052447
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef turance het volgende:

[..]

Breaking Bad zit vol met memorabele scenes!

Ik kan echter wel zeggen welke intro ik het meest memorabel vind: De intro van Crazy Handful of Nothin' uit seizoen 1.

De intro bevat een gesprek tussen Walt en Jesse met flash forward scene's.

Een van de eerste scene's van de echte Heisenberg: Kippenvel! :D


Edit: lol, een paar posts hierboven wordt dit al beschreven ;(
De pizza is ook leuk (zit pas s03e05).
De intervention ook leuk.
I´m back.
pi_133052891
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat ligt aan hoe de karakters geschreven zijn. In dat licht vond ik de brief van Anna Gunn ook wel apart, hoe ze suggereerde dat je moeite hebt met sterke vrouwen als je tegen Skyler bent. Ik zie Skyler niet als sterke vrouw, ik zie Skyler als het toonbeeld van schijnheilig en manipulatief.
Helemaal mee eens. :)

Waren er maar eens vrouwen in series en films die niet zo achterlijk waren. Aan de andere kant, in veel sitcoms zijn de mannen standaard sukkels zonder hersenen en zonder ballen, die zwaar onder de plak zitten. Daar krijg ik nog meer jeuk van dan van die Skyler.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:17:58 #79
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133053994
Net de laatste aflevering gezien. Super serie!

Vrienden van me waren dolenthousiast dus besloot maar eens de pilot te kijken.

Show begint. De locatie: Albuquerque. ALBUQUERQUE?! Waaaaa! Burque! ABQ! O+ O+ O+ Daar heb ik gewoond!! Daar heb ik familie en vrienden!! Nog nooit iets van hun erover gehoord! :o

De stoepen, de straten, de huizen, de tussenscenes met downtown, de woestijn, de cholos! Allemaal erg herkenbaar. De high school van Walt en Flynn is de Rio Ranco high school waar nichtjes en neefje op hebben gezeten.

Die haat tegen Skylar verbaasde me. Kan je beter Walt haten toch als je iemand moet haten? (of nog beter de prohibition - war on drugs)

reset
  vrijdag 8 november 2013 @ 20:51:16 #80
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133058189
..en iedereen in Albuquerque kent ambulance-chasing Ron Bell.. de inspiratie van Saul. :D


Zijn billboards staan overal, al heel lang.
reset
pi_133060566
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:51 schreef Individual het volgende:
..en iedereen in Albuquerque kent ambulance-chasing Ron Bell.. de inspiratie van Saul. :D


Zijn billboards staan overal, al heel lang.
haha _O_
pi_133064590
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

:') :D
Briljant tranen in mijn ogen. :')
  zaterdag 9 november 2013 @ 18:13:17 #83
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133083432
Net te laat voor een Halloween fancy dress party..



:D
reset
pi_133085959
Mijn meest memorabele scéne is waar Gale wordt neergeschoten door Pinkman. Dat acteerwerk, de spanning, de gezichtsuitdrukking, en nog een seizoens finale ook. Ijzersterk
Of, of, of (12 random andere scéne's, op zijn minst)
pi_133115358
Net achter elkaar de laatste 3 afleveringen gezien perfect einde. _O_ O+
pi_133117271
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

:') :D
_O- _O- _O-
Tails tell tales
pi_133117415
BB stond bol van memorabele scènes, maar voor mij was de méést memorabele scène de badkuip-scène (denk ik). :)
Tails tell tales
pi_133117488
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:27 schreef GroenePijl het volgende:
Mijn meest memorabele scéne is waar Gale wordt neergeschoten door Pinkman. Dat acteerwerk, de spanning, de gezichtsuitdrukking, en nog een seizoens finale ook. Ijzersterk
Of, of, of (12 random andere scéne's, op zijn minst)
^O^ Bijna alle emotionele scènes van Jesse vond ik erg sterk. :Y
Tails tell tales
pi_133134630
Nederland 3 nu: "Yeah bitch, magnets!"
pi_133135660
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2013 23:25 schreef Gauner het volgende:
Nederland 3 nu: "Yeah bitch, magnets!"
Geweldige scene ^O^
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133137358
Zit s03e08, Hank gaat toch niet dood?
I´m back.
pi_133137723
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2013 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
Zit s03e08, Hank gaat toch niet dood?
In aflevering 10 wordt hij neergeschoten
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133137735
Huis van Walt,
http://virtualglobetrotti(...)home/view/?service=0
Huis van Jesse,
http://virtualglobetrotti(...)ouse/view/?service=0

Hank en Marie's huis,
http://virtualglobetrotti(...)ouse/view/?service=0

Nog wat locaties,
https://maps.google.com/m(...)004c599eab0a94d0f229

Wil wel echt een keer naar Albuquerque, Breaking Bad gevoel, wie gaat met me mee :9
pi_133139309
:D
pi_133142614
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 12 november 2013 @ 12:45:22 #98
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_133180192
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waar gaat dat over?
Battle Creek (TV Series 2014– ) - IMDb
pi_133201826
A part of me died when I finished Breaking Bad. Wat een serie
pi_133202749
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:13 schreef Individual het volgende:
Net te laat voor een Halloween fancy dress party..

[ afbeelding ]

:D
Ik heb ze hier ook liggen, hoop dat ik ervan af kan blijven want het is een Sinterklaascadeau :P
Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
pi_133203536
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2013 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
Zit s03e08, Hank gaat toch niet dood?
Waarom lees je hier dan ook mee als je nog maar in seizoen 3 zit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133209686
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:59 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest. Na Breaking Bad kom je in een groot zwart gat.
Sopranos
Cuore Sportivo
  woensdag 13 november 2013 @ 10:08:48 #103
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133209995
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom lees je hier dan ook mee als je nog maar in seizoen 3 zit.
Ik wist dat het topic er was, maar wilde hier pas kijken na de laatste aflevering idd.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:53 schreef alki het volgende:

[..]

Sopranos
Ook een geweldige serie en dus al gezien. Ik heb The Wire geprobeerd, maar na de 1e aflevering meteen weer opgegeven.. Andere ideeën zoals Sopranos en Breaking Bad?

reset
  woensdag 13 november 2013 @ 10:21:40 #104
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_133210293
The Wire nog een kans geven. En nog een. En dan misschien nog een, tot je bij seizoen 3 bent.

Ik heb ze een tijd terug allemaal voor de tweede keer gekeken, en dan wordt het nog beter omdat je alle personages al kent, en meer van de verhaallijnen meekrijgt.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 13 november 2013 @ 10:41:57 #105
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_133211062
quote:
was de EMA's t kijken en opeens hoor je: from Breaking Bad actor... dan hoop je op Cranston of Paul maar krijg je hem :D

kansloze poging natuurlijk om muzikant te worden. 'Ik luister veel muziek' als rede opgeven. Doet me denken aan Adriana uit The Sopranos _O-
  † In Memoriam † woensdag 13 november 2013 @ 10:55:10 #107
43556 miss_dynastie
pi_133211094
Hopelijk is 'ie beter in muziek maken dan in acteren, maar in zijn geval is dat niet zo moeilijk :P
pi_133211427
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Hopelijk is 'ie beter in muziek maken dan in acteren, maar in zijn geval is dat niet zo moeilijk :P
Mwoa, ik vond hem helemaal niet zo slecht acteren eig.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_133213606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:08 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik wist dat het topic er was, maar wilde hier pas kijken na de laatste aflevering idd.

[..]

Ook een geweldige serie en dus al gezien. Ik heb The Wire geprobeerd, maar na de 1e aflevering meteen weer opgegeven.. Andere ideeën zoals Sopranos en Breaking Bad?

6 feet under?
The shield?
I´m back.
pi_133213609
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Hopelijk is 'ie beter in muziek maken dan in acteren, maar in zijn geval is dat niet zo moeilijk :P
Waarom is hij volgens jou niet goed in acteren? :) Ben van mening dat ook hij best sterk kan acteren!
Zo niet.. dan toch!
pi_133214652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:32 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Waarom is hij volgens jou niet goed in acteren? :) Ben van mening dat ook hij best sterk kan acteren!
De helft van zijn ziekte is toch ook geacteerd?

Ik bedoel hij heeft het toch wel maar toch lang niet zo erg als in de serie? Moet eerlijk zeggen dat ik nooit interviews met hem kijk ofzo.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133218279
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:08 schreef Individual het volgende:
Andere ideeën zoals Sopranos en Breaking Bad?
Die twee zijn niet bepaald vergelijkbaar. Zoek je niet gewoon naar goede drama's?

En The Wire is top. De beste serie die ooit gemaakt is m.i. Gewoon nog een kans geven dus. Wanneer je slechts één aflevering gekeken hebt, heb je dat duidelijk niet gedaan.

Verder zijn er zat andere goede drama's. Maar ik weet niet wat je allemaal al gezien hebt en of je bijv. open staat voor scifi of actie (wat Soprano's en BB niet zijn). Denk dat je met Boss en Six Feet Under wel twee aardige opties hebt, al kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die Six Feet Under te traag vinden en kwa scenario niet interessant. The West Wing hoort ook wel in dit rijtje thuis. Verder misschien The Newsroom, hoewel dat redelijk platonisch blijft als het om de uitwisselingen tussen de characters gaat.

quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:09 schreef znarch het volgende:

[..]

De helft van zijn ziekte is toch ook geacteerd?

Ik bedoel hij heeft het toch wel maar toch lang niet zo erg als in de serie? Moet eerlijk zeggen dat ik nooit interviews met hem kijk ofzo.
Ik weet het niet. Sowieso niet de helft; Zoveel verschil zit er niet in wanneer je die acteur hoort praten (is o.m. bij The Talking Bad geweest, en Conan). Maar zijn character is sowieso een zwakte in de serie, aangezien hij iets van 14 of 15 moet voorstellen. Hij probeert dat met een aangedikt beperkt spraakvermogen, dat hem kennelijk jonger moet doen lijken, nog steeds te zijn, maar is dat dus duidelijk niet in de latere seizoenen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kenju op 13-11-2013 15:11:30 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 13 november 2013 @ 15:24:18 #113
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_133219277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef Kenju het volgende:

Ik weet het niet. Sowieso niet de helft; Zoveel verschil zit er niet in wanneer je die acteur hoort praten (is o.m. bij The Talking Bad geweest, en Conan).
Hij kan lopen zonder krukken en heeft z'n spraak ook aangedikt, volgens dit artikel. Als ik bekijk is dat ook wel terug te zien, je hoort het inderdaad nog steeds wel maar het is echt een stuk minder dan in de serie, hij spreekt gewoon continue vloeiend, dat is in de serie wel anders.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_133219485
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Die twee zijn niet bepaald vergelijkbaar. Zoek je niet gewoon naar goede drama's?

En The Wire is top. De beste serie die ooit gemaakt is m.i. Gewoon nog een kans geven dus. Wanneer je slechts één aflevering gekeken hebt, heb je dat duidelijk niet gedaan.

Verder zijn er zat andere goede drama's. Maar ik weet niet wat je allemaal al gezien hebt en of je bijv. open staat voor scifi of actie (wat Soprano's en BB niet zijn). Denk dat je met Boss en Six Feet Under wel twee aardige opties hebt, al kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die Six Feet Under te traag vinden en kwa scenario niet interessant. The West Wing hoort ook wel in dit rijtje thuis. Verder misschien The Newsroom, hoewel dat redelijk platonisch blijft als het om de uitwisselingen tussen de characters gaat.

[..]

Ik weet het niet. Sowieso niet de helft; Zoveel verschil zit er niet in wanneer je die acteur hoort praten (is o.m. bij The Talking Bad geweest, en Conan). Maar zijn character is sowieso een zwakte in de serie, aangezien hij iets van 14 of 15 moet voorstellen. Hij probeert dat met een aangedikt beperkt spraakvermogen, dat hem kennelijk jonger moet doen lijken, nog steeds te zijn, maar is dat dus duidelijk niet in de latere seizoenen.
De acteur was 16 toen de serie begon.

In de serie rijdt hij auto.

In de VS mag je vanaf 16 jaar auto rijden.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133219551
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Hij kan lopen zonder krukken en heeft z'n spraak ook aangedikt, volgens dit artikel. Als ik bekijk is dat ook wel terug te zien, je hoort het inderdaad nog steeds wel maar het is echt een stuk minder dan in de serie, hij spreekt gewoon continue vloeiend, dat is in de serie wel anders.
Dat van die krukken was ik inderdaad vergeten. Al had hij toen hij jonger was wel van die beugels om zijn benen (Forrest Gump-stijl). Ik zou niet zeggen dat hij vloeiend spreekt hier. En in de serie varieert het. Als hij boos is, wordt het opeens vloeiender...
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:29 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

De acteur was 16 toen de serie begon.

In de serie rijdt hij auto.

In de VS mag je vanaf 16 jaar auto rijden.
Je hebt gelijk. Maar dan nog, hij ziet er een stuk ouder uit dan 16...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 13 november 2013 @ 15:56:09 #116
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_133220352
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:31 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat van die krukken was ik inderdaad vergeten. Al had hij toen hij jonger was wel van die beugels om zijn benen (Forrest Gump-stijl). Ik zou niet zeggen dat hij vloeiend spreekt hier.
Ik vind het net zo vloeiend als de gemiddelde acteur tijdens een interview eigenlijk, het enige verschil is dat de helft van z'n mond niet meewerkt en daardoor alles zo.. zeurderig klinkt, bij gebrek aan een beter woord. Zit in ieder geval best veel verschil tussen hoe hij hier praat in hoe hij in de serie praat.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_133222142
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:56 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik vind het net zo vloeiend als de gemiddelde acteur tijdens een interview eigenlijk, het enige verschil is dat de helft van z'n mond niet meewerkt en daardoor alles zo.. zeurderig klinkt, bij gebrek aan een beter woord. Zit in ieder geval best veel verschil tussen hoe hij hier praat in hoe hij in de serie praat.
Je hebt gelijk. Heb het filmpje inmiddels gezien. Ik heb hem echter ook wel eens ergens anders gezien, waar hij niet zo vlot was. Maar misschien dat dat andere redenen had. 'Voor de helft aangedikt' is inderdaad wel degelijk wat het ongeveer is...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133261640
Net met seizoen 2 klaar _O_ vrij heftig

Nog 3 seizoenen te gaan 8-) (8>
  † In Memoriam † donderdag 14 november 2013 @ 20:27:09 #120
187254 Giertje
lets all make believe
pi_133263709
ik ben nou net in seizoen 2 ben er nu al verslaafd aan
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_133265988
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:27 schreef Giertje het volgende:
ik ben nou net in seizoen 2 ben er nu al verslaafd aan
Seizoen 2 is nog beter dan 1 en de eerste was al vet
pi_133266187
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:51 schreef Kenju het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Heb het filmpje inmiddels gezien. Ik heb hem echter ook wel eens ergens anders gezien, waar hij niet zo vlot was. Maar misschien dat dat andere redenen had. 'Voor de helft aangedikt' is inderdaad wel degelijk wat het ongeveer is...
+ het feit dat hij bijna alleen ontbijt eet is niet zijn schuld. Ik vind niet zo veel aan te merken op zijn acteerwerk iig.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133272968
Ben nu begonnen met seizoen 3, begint de aflevering hiermee:
De serie was al goed, maar nu kan het helemaal niet meer kapot :D
Zat trouwens ook in GTA SA dat nummer _O_
  vrijdag 15 november 2013 @ 00:10:53 #124
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_133273518
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:54 schreef Tranquilize het volgende:
Ben nu begonnen met seizoen 3, begint de aflevering hiermee:
De serie was al goed, maar nu kan het helemaal niet meer kapot :D
Zat trouwens ook in GTA SA dat nummer _O_
Ken ik hem ook van idd. :D
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_133277267
HELLFIRE RAINED DOWN ON MY HOUSE!!!!!!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 15 november 2013 @ 09:38:20 #126
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133277413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:54 schreef Tranquilize het volgende:
Ben nu begonnen met seizoen 3, begint de aflevering hiermee:
De serie was al goed, maar nu kan het helemaal niet meer kapot :D
Zat trouwens ook in GTA SA dat nummer _O_
Dit is mijn favoriete BB muziek

complete K-Rose
reset
pi_133277583
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133278085
_O_ Die muziek _O_

Kwam ook altijd op geniale/bijpassende momenten.
Feyenoord Rotterdam
pi_133285279
Nu ook op Netflix. Behalve seizoen 5B.
pi_133285859

Finale seizoen 4 met Black _O_
Steeds weer kippenvel.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_133290347
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:02 schreef Maastoren het volgende:
Nu ook op Netflix. Behalve seizoen 5B.
^O^ Nice
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:55:08 #134
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133290386
Ben met een nichtje uit ABQ aan het chatten en mensen daar kijken niet zoveel BB zegt ze..
reset
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:59:23 #135
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_133290499
Ik heb echte moeite om na BB een goeie serie te vinden :(
  Forum Admin vrijdag 15 november 2013 @ 17:59:52 #136
35723 crew  GGMM
pi_133290517
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:59 schreef Danielle83 het volgende:
Ik heb echte moeite om na BB een goeie serie te vinden :(
Dan kijk je niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133290543
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan kijk je niet.
Volgens mij lees je zijn post verkeerd ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  Forum Admin vrijdag 15 november 2013 @ 18:01:20 #138
35723 crew  GGMM
pi_133290559
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:00 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Volgens mij lees je zijn post verkeerd ;)
Inderdaad.

Oeps. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:01:41 #139
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_133290563
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan kijk je niet.
You're so funny!

Ik bedoel dat BB toch echt wel heel één vd betere series is.
  Forum Admin vrijdag 15 november 2013 @ 18:02:13 #141
35723 crew  GGMM
pi_133290579
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:01 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

You're so funny!

Ik bedoel dat BB toch echt wel heel één vd betere series is.
Ja, ik snap het inmiddels..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:03:36 #142
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_133290626
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:00 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Volgens mij lees je zijn post verkeerd ;)
Ben nog altijd een haar ;)
pi_133291583
Wist niet dat deze volledig op youtube stond.

Land of the free. Home of the brave.
  Forum Admin vrijdag 15 november 2013 @ 19:10:49 #144
35723 crew  GGMM
pi_133292559
Vanaf heden op Netflix te zien t/m seizoen 5a trouwens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133293810
Dit is de vetste trailer ooit.

pi_133294528
quote:
Klopt, samen met de kippenvel-preview die getoond werd in aanloop naar Felina:
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_133295697
quote:
Kan niet wachten op die complete docu!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 17 november 2013 @ 12:23:26 #149
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_133339100
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:28 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Kan niet wachten op die complete docu!
Kan niet wachten tot m'n barrel er is!

quote:
:D
pi_133339294
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 12:41:18 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_133339328
Ik heb net de laatste aflevering van S04 gekeken, dat had eigenlijk ook gewoon de laatste aflevering kunnen zijn. Met Walt die zegt 'I have won'.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133340574
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2013 12:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering van S04 gekeken, dat had eigenlijk ook gewoon de laatste aflevering kunnen zijn. Met Walt die zegt 'I have won'.
Dat dacht ik ook.. Ook na de eerste paar afleveringen van S05 dacht ik :') waarom nog een nieuw seizoen :')__!

Boy was i wrong.. :o
pi_133341904
Land of the free. Home of the brave.
pi_133344440
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 november 2013 @ 16:32:42 #156
862 Arcee
Look closer
pi_133345540
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2013 12:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering van S04 gekeken
Had je S01 en S02 nog gekeken eigenlijk? :P
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 17:26:28 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_133347245
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:32 schreef Arcee het volgende:

[..]

Had je S01 en S02 nog gekeken eigenlijk? :P
Ja ik heb alles gekeken. Zit nu in seizoen 5 dus :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133359722
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2013 12:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering van S04 gekeken, dat had eigenlijk ook gewoon de laatste aflevering kunnen zijn. Met Walt die zegt 'I have won'.
Dat stukje van Gus die naar het bejaardenhuis liep, is perfect gefilmd. Het leek net een western met de achtergrondmuziek.
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 22:24:24 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_133359854
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:22 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Dat stukje van Gus die naar het bejaardenhuis liep, is perfect gefilmd. Het leek net een western met de achtergrondmuziek.
En ook zo mooi toen Gus naar buiten liep: even denk je, shit heeft hij het nou overleefd? Maar dan zie je dat zijn gezicht bijna helemaal weg is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 17 november 2013 @ 22:26:56 #160
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_133360005
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2013 22:24 schreef Karina het volgende:

[..]

En ook zo mooi toen Gus naar buiten liep: even denk je, shit heeft hij het nou overleefd? Maar dan zie je dat zijn gezicht bijna helemaal weg is.
En ook wel mooi dat het gore-achtig was, maar ook weer niet te.
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
pi_133372650
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2013 12:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering van S04 gekeken, dat had eigenlijk ook gewoon de laatste aflevering kunnen zijn. Met Walt die zegt 'I have won'.
volgens mij was toen ook nog niet officieel duidelijk of er een 5de seizoen zou komen dus het had zomaar gekund...
pi_133373533
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:22 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Dat stukje van Gus die naar het bejaardenhuis liep, is perfect gefilmd. Het leek net een western met de achtergrondmuziek.
Apparat _O_
  maandag 18 november 2013 @ 15:11:34 #163
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_133376872
quote:
Staat ook gewoon op Netflix.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 16:06:32 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_133378488
Wow. Net het stuk gezien met de treinroof, toch wel het spannendst tot nu toe wat mij betreft. En heftig op het eind met dat joch.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 18 november 2013 @ 17:27:06 #165
319877 BzP
Devildriver_
pi_133380923
mooiste scene vond ik toch "Whats my name?"
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_133382816
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:17 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Apparat _O_
Het valt me ook op dat Breaking Bad goede muziek gebruikt.
Zoals dit nummer aan het eind van Face Off

  maandag 18 november 2013 @ 18:34:05 #167
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_133383077
quote:
Dit is zo geniaal. _O_

Wat lijkt het me toch enorm vet om bij de productie van zo'n fantastische serie betrokken te zijn. *O*
Flesje bier
pi_133383290
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 18:47:38 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_133383358
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 17:27 schreef BzP het volgende:
mooiste scene vond ik toch "Whats my name?"
Die heb ik net gezien ja. Even snel gespiekt naar de volgende aflevering die ik morgen helemaal ga kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133384226
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 17:27 schreef BzP het volgende:
mooiste scene vond ik toch "Whats my name?"
Say my name
pi_133384311
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2013 12:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering van S04 gekeken, dat had eigenlijk ook gewoon de laatste aflevering kunnen zijn. Met Walt die zegt 'I have won'.
Ook een late instapper?
(Ik zit op s04e07)
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 19:15:54 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_133384336
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook een late instapper?
(Ik zit op s04e07)
Ja in de rebound. Toen ik het de eerste keer zag ben ik na aflevering 1 al afgehaakt... toch weer begonnen. Zit nu bij begin S05.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133384430
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 19:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja in de rebound. Toen ik het de eerste keer zag ben ik na aflevering 1 al afgehaakt... toch weer begonnen. Zit nu bij begin S05.
Ik had hetzelfde eerste 3 afleveringen gezien (alweer jaren geleden), maar stuitte me moreel tegen de borst, tijdje geleden toch alles gedld, en nu s04e07, wil niet alles achter elkaar zien, dan ben ik er zo uit... in late diensten donderdag en vrijdag weer 6 afleveringen zien, daarna s05 beginnen...
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 19:20:20 #175
9859 crew  Karina
Woman
pi_133384470
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde eerste 3 afleveringen gezien (alweer jaren geleden), maar stuitte me moreel tegen de borst, tijdje geleden toch alles gedld, en nu s04e07, wil niet alles achter elkaar zien, dan ben ik er zo uit... in late diensten donderdag en vrijdag weer 6 afleveringen zien, daarna s05 beginnen...
In het begin keek ik 1 aflevering per dag maar ik kreeg steeds meer haast. Kijk er nu 3 op een dag soms wel 4 :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133384597
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 19:20 schreef Karina het volgende:

[..]

In het begin keek ik 1 aflevering per dag maar ik kreeg steeds meer haast. Kijk er nu 3 op een dag soms wel 4 :')
Ja, dat is een probleem, alles achter elkaar willen zien en dan na korte tijd... Help, welke serie moet ik nu nog zien?
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 19:24:21 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_133384634
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is een probleem, alles achter elkaar willen zien en dan na korte tijd... Help, welke serie moet ik nu nog zien?
Ik hoor goede dingen over The Walking Dead. Denk dat ik die ga proberen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133384727
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 19:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik hoor goede dingen over The Walking Dead. Denk dat ik die ga proberen.
Die volg ik al, maar die is niet van hetzelfde niveau hoor.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 19:27:28 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_133384770
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die volg ik al, maar die is niet van hetzelfde niveau hoor.
Ik denk dat ik de meeste al gezien heb verder, die ik WIL zien dan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133384838
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 19:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de meeste al gezien heb verder, die ik WIL zien dan.
Boardwalk empire misschien nog, ik heb er 1 seizoen van gezien, an sich wel goed.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 19:34:03 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_133385078
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Boardwalk empire misschien nog, ik heb er 1 seizoen van gezien, an sich wel goed.
Kan het proberen. Ken het verder niet eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133385213
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 19:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Kan het proberen. Ken het verder niet eigenlijk.
Het speelt tijdens de drooglegging in Atlanta, dacht ik. Maar is an sich wel goed, had ook heel wat gedld, maar had toen geen tijd om het te zien. Als BB afgelopen is voor mij begin ik daar aan, denk ik.
Daarna wordt het wel weer moeilijk.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 19:37:31 #183
9859 crew  Karina
Woman
pi_133385264
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het speelt tijdens de drooglegging in Atlanta, dacht ik. Maar is an sich wel goed, had ook heel wat gedld, maar had toen geen tijd om het te zien. Als BB afgelopen is voor mij begin ik daar aan, denk ik.
Daarna wordt het wel weer moeilijk.
Oh dat klinkt wel goed ja. Ach straks begint GoT weer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133385436
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 19:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh dat klinkt wel goed ja. Ach straks begint GoT weer.
Fantasy is niet voor mij weggelegd, tenzij er argumenten zijn om het toch te zien.
Maar Clariske doet mee, toch?, en dat vind ik de beroerdste actrice all time, ever, ooit, of the universe dus ja...
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 19:42:27 #185
9859 crew  Karina
Woman
pi_133385571
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Fantasy is niet voor mij weggelegd, tenzij er argumenten zijn om het toch te zien.
Maar Clariske doet mee, toch?, en dat vind ik de beroerdste actrice all time, ever, ooit, of the universe dus ja...
ja dit is ook de enige serie/film waarin ik haar kan velen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133385661
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 19:42 schreef Karina het volgende:

[..]

ja dit is ook de enige serie/film waarin ik haar kan velen.
Ik kan haar niet eens zien, gaat mijn gezicht meteen in haar plooi zitten, lipjes om laag, oogjes dogstyle...
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 19:45:27 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_133385764
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik kan haar niet eens zien, gaat mijn gezicht meteen in haar plooi zitten, lipjes om laag, oogjes dogstyle...
Ze doet ook haar kleren uit, misschien haalt dat je over :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133385827
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 19:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Ze doet ook haar kleren uit, misschien haalt dat je over :D
Ben geen kleutertje zoals Nielsch hè. :{w .
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 19:48:37 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_133385958
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben geen kleutertje zoals Nielsch hè. :{w .
Alsof alleen jonge kerels van blote wijven houden Ryan ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133386159
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 19:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Alsof alleen jonge kerels van blote wijven houden Ryan ;)
Ja, maar ik denk niet dat dat behoort tot het criterium of een serie echt goed is of niet imo.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 19:52:41 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_133386211
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar ik denk niet dat dat behoort tot het criterium of een serie echt goed is of niet imo.
Nee klopt. Ik vind het wel een goede serie, maar als je niet van Fantasy houdt is het idd minder.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133386276
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 19:52 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee klopt. Ik vind het wel een goede serie, maar als je niet van Fantasy houdt is het idd minder.
Heb je niet een paar argumenten waarom iemand het zou moeten zien, afgezien van Clariske?
Ik bedoel ik hou meer van een goede serie dan van film, toch.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 19:57:44 #193
9859 crew  Karina
Woman
pi_133386469
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb je niet een paar argumenten waarom iemand het zou moeten zien, afgezien van Clariske?
Ik bedoel ik hou meer van een goede serie dan van film, toch.
Mmm ja dat is een lastige vraag. Ik denk dat je gewoon een aflevering moet kijken. Het is wat lastig te volgen soms met al die families.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133386526
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 19:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Mmm ja dat is een lastige vraag. Ik denk dat je gewoon een aflevering moet kijken. Het is wat lastig te volgen soms met al die families.
Misschien zal ik na BB dat een keer doen.
I´m back.
pi_133386582
Maar Clarice verpest gewoon alles voor mij, denk ik, ze heeft toch wel een bijrol, mag ik hopen?
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:01:19 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_133386671
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Misschien zal ik na BB dat een keer doen.
Gewoon proberen en volhouden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:01:34 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_133386687
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
Maar Clarice verpest gewoon alles voor mij, denk ik, ze heeft toch wel een bijrol, mag ik hopen?
Ja een bijrol. Niet vanaf het begin ook.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133386735
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Gewoon proberen en volhouden.
Zal kijken, ben nog wel 2 weken met BB bezig.
I´m back.
pi_133386750
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja een bijrol. Niet vanaf het begin ook.
Gelukkig zeg.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:03:32 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_133386798
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gelukkig zeg.
Maar goed we zitten weer off topic te kletsen he ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133386829
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Maar goed we zitten weer off topic te kletsen he ;)
Het gaat over goede series hè. ;).
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:04:53 #202
9859 crew  Karina
Woman
pi_133386870
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gaat over goede series hè. ;).
Ook minder goede series zijn soms best leuk om te kijken hoor. Under the Dome, niet echt goed, maar kijkt wel lekker weg.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133387025
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Ook minder goede series zijn soms best leuk om te kijken hoor. Under the Dome, niet echt goed, maar kijkt wel lekker weg.
Zit Dennis Norris (Hank in BB) in hè, naar een boek van Stephen King...
Ik weet niet of ik dat doe, of althans als ik het doe ga ik het niet afkijken, denk ik.
Heb het beste wel gezien tot nu toe.... The golden age of serials.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:08:21 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_133387082
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zit Dennis Norris (Hank in BB) in hè, naar een boek van Stephen King...
Ik weet niet of ik dat doe, of althans als ik het doe ga ik het niet afkijken, denk ik.
Heb het beste wel gezien tot nu toe.... The golden age of serials.
Klopt die speelt er ook in. De rest die ik wil opnoemen heb je vast ook gezien. Battlestar Galactica, Spartacus, Vikings? misschien is dat wat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133387091
Kan wel weer The Wire herzien. Of 6feetunder, of the Sopranos inmiddels, denk ik.
Maar dat is herzien hè.
I´m back.
pi_133387153
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:08 schreef Karina het volgende:

[..]

Klopt die speelt er ook in. De rest die ik wil opnoemen heb je vast ook gezien. Battlestar Galactica, Spartacus, Vikings? misschien is dat wat.
Battlestar ga ik niet zien. Spartacus kan nog, die heb ik niet gezien. Vikings? Die ken ik niet.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:10:40 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_133387199
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Battlestar ga ik niet zien. Spartacus kan nog, die heb ik niet gezien. Vikings? Die ken ik niet.
Beetje in de trant van Spartacus maar dan over, uiteraard, Vikingen. Iets minder geweld en bloot dan bij Spartacus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133387287
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Beetje in de trant van Spartacus maar dan over, uiteraard, Vikingen. Iets minder geweld en bloot dan bij Spartacus.
Tja, als historicus kijk je altijd anders naar dat soort drama's toch.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:15:09 #209
9859 crew  Karina
Woman
pi_133387441
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tja, als historicus kijk je altijd anders naar dat soort drama's toch.
Moet je niet bij nadenken. Dan maak je jezelf gek. Bij de meeste series zullen er dingen niet kloppen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133387547
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Moet je niet bij nadenken. Dan maak je jezelf gek. Bij de meeste series zullen er dingen niet kloppen.
Mm, heb je niet met drama's die nu spelen natuurlijk...
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:18:48 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_133387621
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, heb je niet met drama's die nu spelen natuurlijk...
Weet je niet. Ik heb geen idee of bij BB alles 'klopt'.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133387717
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Battlestar ga ik niet zien. Spartacus kan nog, die heb ik niet gezien. Vikings? Die ken ik niet.
Vond het maar een vreemde serie, Vikings. Voelde echt geen enkele sympathie voor de hoofdrolspelers, terwijl dat normaal gesproken toch eigenlijk wel de bedoeling is, al zijn het nog zo'n "foute" personages. (BB, Dexter, SoA)
Komt er überhaupt nog wel een 2e seizoen eigenlijk?
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_133387738
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Weet je niet. Ik heb geen idee of bij BB alles 'klopt'.
De setting klopt, ik zag in s04e06 zelfs een onesie.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:21:53 #214
9859 crew  Karina
Woman
pi_133387819
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 20:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De setting klopt, ik zag in s04e06 zelfs een onesie.
:D Ja inderdaad. Ik bedoel ook hoe ze alles doen, geen idee of dat klopt of kan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:24:16 #215
9859 crew  Karina
Woman
pi_133387964
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Vond het maar een vreemde serie, Vikings. Voelde echt geen enkele sympathie voor de hoofdrolspelers, terwijl dat normaal gesproken toch eigenlijk wel de bedoeling is, al zijn het nog zo'n "foute" personages. (BB, Dexter, SoA)
Komt er überhaupt nog wel een 2e seizoen eigenlijk?
Volgens mij wel. Ik vond het wel spannend. Al begrijp ik wel een beetje wat je bedoelt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133388162
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:21 schreef Karina het volgende:

[..]

:D Ja inderdaad. Ik bedoel ook hoe ze alles doen, geen idee of dat klopt of kan.
Die chemie klopt wel, denk ik, maar een chemicus zal er meer over kunnen vertellen wrs...
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:31:22 #217
9859 crew  Karina
Woman
pi_133388289
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die chemie klopt wel, denk ik, maar een chemicus zal er meer over kunnen vertellen wrs...
Nou ik zit zonder werk nu, misschien moet ik ook maar zoiets op gaan zetten :7
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133388708
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou ik zit zonder werk nu, misschien moet ik ook maar zoiets op gaan zetten :7
Doe ik mee... :D.
Alhoewel, dat is toch de morele kant hè, toch wrs niet.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:40:22 #219
9859 crew  Karina
Woman
pi_133388748
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Doe ik mee... :D.
Alhoewel, dat is toch de morele kant hè, toch wrs niet.
Mjah en ik kan niet koken ;) En gasten in elkaar slaan en zo is ook niets voor mij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133388967
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Mjah en ik kan niet koken ;) En gasten in elkaar slaan en zo is ook niets voor mij.
NASDAQ annonated company, making 100 millions a year.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:46:08 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_133389012
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

NASDAQ annonated company, making 100 millions a year.
Klinkt wel verleidelijk ;) Ik doe wel de administratie dan. Beetje witwassen en zo...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133389318
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:46 schreef Karina het volgende:

[..]

Klinkt wel verleidelijk ;) Ik doe wel de administratie dan. Beetje witwassen en zo...
Better call, Saul then... ;).
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:53:04 #223
9859 crew  Karina
Woman
pi_133389373
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Better call, Saul then... ;).
Vind ik wel een topkarakter trouwens. In het begin dacht ik: meh maar hij is goed.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133389480
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Vind ik wel een topkarakter trouwens. In het begin dacht ik: meh maar hij is goed.
Beetje een slapjanus is het wel. Vraag me af of je er een serie van kunt maken toch...
Mike werkt in feite ook niet voor Saul hè.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 20:55:44 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_133389513
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beetje een slapjanus is het wel. Vraag me af of je er een serie van kunt maken toch...
Mike werkt in feite ook niet voor Saul hè.
Nee maar hij wordt wel steeds beter vond ik.

Klopt. Die werkt voor Gus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133389609
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 20:55 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee maar hij wordt wel steeds beter vond ik.
Tot waar ik het gekeken heb, vind het steeds meer een slapjanus... Mike niet, maar die is in feite een loopjongen...
quote:
Klopt. Die werkt voor Gus.
En die wordt wrs nog vermoord, schat ik in.
Better Call Saul is echter een prequel, wat ik begrepen heb...
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 21:00:13 #227
9859 crew  Karina
Woman
pi_133389721
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tot waar ik het gekeken heb, vind het steeds meer een slapjanus... Mike niet, maar die is in feite een loopjongen...

[..]

En die wordt wrs nog vermoord, schat ik in.
Better Call Saul is echter een prequel, wat ik begrepen heb...
Hij is wel een slapjanus maar ik vind het wel een goed 'karakter' in de serie. En hij regelt wel van alles.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133390046
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 21:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Hij is wel een slapjanus maar ik vind het wel een goed 'karakter' in de serie. En hij regelt wel van alles.
Vraag is of je er een goede serie aan kunt vastkoppelen toch, ben benieuwd als ze echt doorzetten met die spin off...
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 21:06:43 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_133390154
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vraag is of je er een goede serie aan kunt vastkoppelen toch, ben benieuwd als ze echt doorzetten met die spin off...
Dan wordt het meer een komische serie lijkt me. Ik vind hem namelijk ook wel iets grappigs hebben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133390318
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 21:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Dan wordt het meer een komische serie lijkt me. Ik vind hem namelijk ook wel iets grappigs hebben.
BB heeft doorheen de hele serie ook wel veel komische momenten ook, ergens kun je het naast drama ook als zwarte-komedie zien... Net als de theatrale Dexter in zijn monologen tegen de kijker.
Ik moest o.a. erg lachen bij die interventie, en bij de pizza. En nog meer momenten hoor.
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 21:13:40 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_133390546
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

BB heeft doorheen de hele serie ook wel veel komische momenten ook, ergens kun je het naast drama ook als zwarte-komedie zien... Net als de theatrale Dexter in zijn monologen tegen de kijker.
Ik moest o.a. erg lachen bij die interventie, en bij de pizza. En nog meer momenten hoor.
Ja OK maar het merendeel is toch wel serieus. Bij Sal zie ik meer een soort comedy voor me met vreemdsoortige gangsters die zijn hulp zoeken. EN (denk ik) aparte verhalen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 21:17:39 #232
9859 crew  Karina
Woman
pi_133390781
Revolution is nog een goede serie hoor ik net, Ryan. Misschien is dat nog wat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 18 november 2013 @ 21:20:57 #233
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_133390997
Heb nu alles afgekeken, mijn bescheiden mening:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133391167
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Revolution is nog een goede serie hoor ik net, Ryan. Misschien is dat nog wat.
Revolution? Is sf toch?
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 21:24:03 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_133391244
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Revolution? Is sf toch?
ja soort SciFi. Ik denk een beetje zoals Jericho.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133391348
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Revolution is nog een goede serie hoor ik net, Ryan. Misschien is dat nog wat.
Zit nu de eerste aflevering te kijken. Weet nog niet wat ik er van moet vinden.
pi_133391710
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zit nu de eerste aflevering te kijken. Weet nog niet wat ik er van moet vinden.
Keep me posted.
I´m back.
pi_133391772
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 21:24 schreef Karina het volgende:

[..]

ja soort SciFi. Ik denk een beetje zoals Jericho.
En under the dome?
Enfin hoor het later, nu turning in... ;).
I´m back.
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 21:32:35 #239
9859 crew  Karina
Woman
pi_133391829
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En under the dome?
Enfin hoor het later, nu turning in... ;).
Kijk ze :)
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zit nu de eerste aflevering te kijken. Weet nog niet wat ik er van moet vinden.
Is vast een topic van, ga ik wel even checken als ik BB heb afgekeken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133392291
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Keep me posted.
Totaal ander soort serie dan BB. Op zich vind ik het best te pruimen, maar ik ben bang dat dit mij niet lang zal blijven boeien. Beetje teveel heldhaftig gedoe en zo.
  maandag 18 november 2013 @ 23:44:54 #241
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_133399020
'Breaking Bad' stars: See their stunned reaction reading the final script -- EXCLUSIVE VIDEO

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
pi_133415914
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 19 november 2013 @ 20:21:58 #244
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_133422360
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:57 schreef Apostrof het volgende:

[..]

Ben benieuwd of die in NL ook uitgegeven gaat worden.
Er zijn nu wel signalen van een echte complete series in NL, die komt in februari 2013.

9 maanden geleden is wel snel ;)
  woensdag 20 november 2013 @ 09:02:28 #245
319877 BzP
Devildriver_
pi_133437661
quote:
12s.gif Op maandag 18 november 2013 19:12 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Say my name
ah ja, was al een tijd geleden dat ik die gezien heb.
Voor mij de tofste scene, en yeah bitch, MAGNETS!
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_133457985
Zojuist aflevering 4 van seizoen 3 gezien. Dit seizoen zit ongeveer op hetzelfde niveau als seizoen 2. Hopen dat dit zo blijft.

Damn, ik ga er wel snel doorheen haha. Wat een serie!! _O_
  woensdag 20 november 2013 @ 20:13:25 #247
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_133460081
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:32 schreef Skwish het volgende:
Zojuist aflevering 4 van seizoen 3 gezien. Dit seizoen zit ongeveer op hetzelfde niveau als seizoen 2. Hopen dat dit zo blijft.

Damn, ik ga er wel snel doorheen haha. Wat een serie!! _O_
Persoonlijk vond ik seizoen 4 het beste. Jullie?
  woensdag 20 november 2013 @ 20:28:51 #248
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_133460863
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Persoonlijk vond ik seizoen 4 het beste. Jullie?
4 vind ik ook het best, en 2 het minst.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:47:01 #249
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133465365
Vanaf seizoen 1 is het al fantastisch en het wordt steeds beter tot en met seizoen 5. _O_

Net een ander nichtje gesproken die het wel heeft gekeken en zij herkent haar oude school (de high school van Walt) zeker wel.


http://www.krqe.com/news/(...)-a-no-go-at-cemetery
reset
  woensdag 20 november 2013 @ 22:09:12 #250
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_133466482
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beetje een slapjanus is het wel. Vraag me af of je er een serie van kunt maken toch...
Mike werkt in feite ook niet voor Saul hè.
Nee, man Saul is de grootste baas die er is. Echt ongelooflijk slim die gast en ondertussen ook nog eens overal mee weg komen.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_133479834
Net de laatste aflevering gekeken, om de 5 seizoenen maar even samen te vatten:

O+ :Y ^O^ _O_ ^O^ :Y O+
Trotse Twentenaar
  donderdag 21 november 2013 @ 12:37:43 #252
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133480155
De echte Saul
reset
pi_133484642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:23 schreef zlotka het volgende:
Net de laatste aflevering gekeken, om de 5 seizoenen maar even samen te vatten:

O+ :Y ^O^ _O_ ^O^ :Y O+
Eensch, jammer alleen dat je in zo'n groot gat valt als de serie eenmaal afgelopen is.
Eenmaal begonnen met seizoen 1 dacht ik moet dit nou leuk zijn? Gelukkig dat het me vanaf eind seizoen 1 wel echt begon te boeien. Erg toffe serie!
Zo niet.. dan toch!
pi_133545988


[ Bericht 100% gewijzigd door Vatta op 23-11-2013 15:38:29 ]
pi_133546412
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133632630
Oddly enough he seems somewhat goofy, don't he, but Hank is my man, real regular guy... (s04e07)
Except what is Fringe's fingerprints doing in Badekker's appartment. _O_ .

[ Bericht 11% gewijzigd door Ryan3 op 26-11-2013 03:38:01 ]
I´m back.
pi_133638725
Hij is binnen, tofste collector's edition ever:



  dinsdag 26 november 2013 @ 12:34:59 #258
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133639089
quote:
Een vriend van me is een lawyer die in Albuquerque heeft gewoond en kent hem. "Ambulance chasing Ron Bell" :P

De billboards van Ron Bell staan ook al decennia langs de interstates.
reset
pi_133640767
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:22 schreef Gauner het volgende:
Hij is binnen, tofste collector's edition ever:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gaaf hoor!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133641253
Heel gaaf! Inclusief docu? Dan moet ik komende tijd de nieuwsgroepen in de gaten houden ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_133641578
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:22 schreef Gauner het volgende:
Hij is binnen, tofste collector's edition ever:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ O+ O+
Ik wil 'm ook!!!
Hebben alle seizoenen nl. ondertiteling? Ik las nl. ergens alleen de 1e 2 seizoenen.
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 14:17:42 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_133642000
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:22 schreef Gauner het volgende:
Hij is binnen, tofste collector's edition ever:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is echt tof! Niet meer verkrijgbaar zie ik.

Niet dat ik er iets aan zou hebben, ik heb geen blue-ray speler :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133642052
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat is echt tof! Niet meer verkrijgbaar zie ik.

Niet dat ik er iets aan zou hebben, ik heb geen blue-ray speler :')
amazon.de ;)
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 14:24:59 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_133642204
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:19 schreef Eef999 het volgende:


amazon.de ;)
Helaas alleen Blue Ray :{

Dit ding :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133642318
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:22 schreef Gauner het volgende:
Hij is binnen, tofste collector's edition ever:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ Gaaf
pi_133642576
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:49 schreef Me_Wesley het volgende:
Heel gaaf! Inclusief docu? Dan moet ik komende tijd de nieuwsgroepen in de gaten houden ;)
Twee uur durende docu zit erbij ja evenals een Los Pollos Hermanos schort. :P

Kan niet wachten om weer van vooraf aan te beginnen (voor de derde keer :+ ).

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:02 schreef Eef999 het volgende:

[..]

O+ O+ O+
Ik wil 'm ook!!!
Hebben alle seizoenen nl. ondertiteling? Ik las nl. ergens alleen de 1e 2 seizoenen.
Eerste twee seizoenen hebben NL ondertitel meen ik inderdaad. Maar alle vijf de seizoenen hebben Engelse subs dus geen probleem.
pi_133643059
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:38 schreef Gauner het volgende:
een Los Pollos Hermanos schort. :P
_O_
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_133649697
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:22 schreef Gauner het volgende:
Hij is binnen, tofste collector's edition ever:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof zeg!
Hoop dat die docu snel online komt.
pi_133651268
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:22 schreef Gauner het volgende:
Hij is binnen, tofste collector's edition ever:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heel tof!
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_133652944
Niceeee, gezien ik alles al had tot 5.1 uiteindelijk laatste acht maar los gekocht in plaats van hele CE.



S01 uit Duitsland, S02 uit NL en rest elke keer via Amazon.uk gekocht.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  woensdag 27 november 2013 @ 00:04:27 #271
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_133663982
Eindelijk alle afleveringen gezien. Wat een einde _O_. Toen ik er aan begon vond ik het moeilijk op gang komen. Maar dat veranderde snel.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_133667854
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:22 schreef Gauner het volgende:
Hij is binnen, tofste collector's edition ever:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die ziet er heel goed uit!
pi_133669524
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133670327
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Heb ik vorige week hier al neer gezet ;)
zag m gisteren op fb voorbij komen, wel geinig hoe enthousiast hij altijd is.
pi_133672212
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133692852
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:22 schreef Gauner het volgende:
Hij is binnen, tofste collector's edition ever:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Geniaal man!!! Maar niet meer verkrijgbaar dus?
pi_133695582
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef Vatta het volgende:

[..]

Geniaal man!!! Maar niet meer verkrijgbaar dus?
wedden dat je die nog wel kunt krijgen via ebay
<hr>
  woensdag 27 november 2013 @ 23:15:40 #279
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133695878
quote:
_O-
reset
pi_133701053
You'll simply have to love Saul, don't you? (s04e13 at 15:10)
Gus's dead at 40:00 :{.


@ the end of season 4, he did won, didn't he, Walt, Jezus H. So how'll season 5 revolve? What I'm missing?

[ Bericht 14% gewijzigd door Ryan3 op 28-11-2013 05:02:55 ]
I´m back.
pi_133701167
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 04:17 schreef Ryan3 het volgende:
You'll simply have to love Saul, don't you? (s04e13 at 15:10)
Gus's dead at 40:00 :{.

@ the end of season 4, he did won, didn't he, Walt, Jezus H. So how'll season 5 revolve? What I'm missing?
Tijd om te gaan slapen misschien? :')
pi_133701198
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 04:17 schreef Ryan3 het volgende:
he did won, didn't he
Mooie zin.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  donderdag 28 november 2013 @ 08:36:35 #283
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133705889
Kut, teveel spoilers gelezen. :{ Ben nog halverwege seizoen 3. Must... not... come .. here :X

Breaking Bad tot dusver _O_
pi_133706428
http://www.ebay.nl/itm/Br(...)&hash=item565cb8c0f7

Geniaal haha. Heb geen creditcard dus helaas pindakaas.

Woow prijzige shit.

http://www.ebay.nl/itm/BR(...)&hash=item5401754f81
pi_133706821
Waar blijft die documentaire? :P
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  † In Memoriam † donderdag 28 november 2013 @ 12:46:03 #287
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_133707302
Carpe Libertatem
pi_133735868
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:07:59 #289
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133736318
quote:
..en bedankt voor het verdoen van m'n tijd..

de teller loopt aardig door zonder te klikken :P
reset
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:08:33 #290
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133736335
quote:
^O^
reset
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:15:08 #291
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_133736490
quote:
Tof!
  † In Memoriam † vrijdag 29 november 2013 @ 11:23:43 #292
187254 Giertje
lets all make believe
pi_133738000
ben nou in het begin van seizoen 3 het is echt wel een bazenserie
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_133738065
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 10:07 schreef Individual het volgende:

[..]

..en bedankt voor het verdoen van m'n tijd..

de teller loopt aardig door zonder te klikken :P
:D
ik zat hier ook 5 minuten te klikken als een idioot :P
  vrijdag 29 november 2013 @ 11:46:02 #294
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133738592
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:26 schreef planethugo het volgende:

[..]

:D
ik zat hier ook 5 minuten te klikken als een idioot :P
Dag 2: ik klik niet zoveel, maar de teller loopt door op de achtergrond ($1.02T) en wacht tot ik genoeg geld heb om de Meth Star te kopen. :P
reset
pi_133742727
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:46 schreef Individual het volgende:

[..]

Dag 2: ik klik niet zoveel, maar de teller loopt door op de achtergrond ($1.02T) en wacht tot ik genoeg geld heb om de Meth Star te kopen. :P
even weg geweest en dat ding laten lopen. Tis nog verslavend ook haha :D
pi_133743066
Haha die posters zijn geweldig.
  vrijdag 29 november 2013 @ 18:16:26 #297
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_133749183
Land of the free. Home of the brave.
pi_133782126
Ik kan eindelijk eens meepraten in dit topic. Ik ben 3 maanden geleden begonnen. Nu heb ik alle 5 seizoenen gezien. Briljant. Echt de beste serie die ik gezien heb. Einde vond ik niet zo heel bijzonder. Het had af moeten lopen in dezelfde sfeer als de een-na-laatste aflevering. Met dat glas op de bar. En die muziek eronder.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 1 december 2013 @ 13:41:29 #300
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_133801679
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:46 schreef Individual het volgende:

[..]

Dag 2: ik klik niet zoveel, maar de teller loopt door op de achtergrond ($1.02T) en wacht tot ik genoeg geld heb om de Meth Star te kopen. :P
Geniaal spel! Maar ik kan zeker niet op mn werk verder gaan met wat ik thuis " bereikt" heb?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_133802431
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:17 schreef Terreros85 het volgende:
Ik kan eindelijk eens meepraten in dit topic. Ik ben 3 maanden geleden begonnen. Nu heb ik alle 5 seizoenen gezien. Briljant. Echt de beste serie die ik gezien heb. Einde vond ik niet zo heel bijzonder. Het had af moeten lopen in dezelfde sfeer als de een-na-laatste aflevering. Met dat glas op de bar. En die muziek eronder.
Ik vond het einde ook wat afgeraffeld. Had een spectaculairder einde verwacht, deze was niet helemaal bevredigend.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')