Er is ook geen verschil tussen mannen en vrouwen als het gaat om emoties en die shit. Het enige verschil is hoe sommige ermee omgaan.quote:Op zondag 3 november 2013 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het voorbeeld dat mannen ook ziek moeilijk kunnen doen over seks
Heel onwaarquote:Op zondag 3 november 2013 19:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Er is ook geen verschil tussen mannen en vrouwen als het gaat om emoties en die shit. Het enige verschil is hoe sommige ermee omgaan.
Vrouwen zijn bewezen emotioneler dan mannen.quote:Op zondag 3 november 2013 19:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Er is ook geen verschil tussen mannen en vrouwen als het gaat om emoties en die shit. Het enige verschil is hoe sommige ermee omgaan.
Oke. Volgens mij zijn we allemaal mensen met dezelfde breinen.quote:
muah, ik snap wel wat hij bedoelt.quote:
En homo's dan?quote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn bewezen emotioneler dan mannen.
Precies.quote:Op zondag 3 november 2013 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Is vaak wel zo dat mannen emoties onderdrukken want "ik ben een man, ik mag niet laten zien dat ik me hier verdrietig bij voel" zeg maar.
die zijn nog wel het meest gayquote:Op zondag 3 november 2013 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Is vaak wel zo dat mannen emoties onderdrukken want "ik ben een man, ik mag niet laten zien dat ik me hier verdrietig bij voel" zeg maar.
Het schijnt dat Joost anders geaard is.quote:Op zondag 3 november 2013 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat heeft geaardheid er nou mee te maken
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat heeft geaardheid er nou mee te maken
Godverquote:Op zondag 3 november 2013 19:32 schreef Klojo120 het volgende:
Een vriend van mij deed altijd 'Huu hajo is anders geaard' maar ik kon het niet terugdoen want hij heette Frans-Christiaan..
Dat is toch al genoeg bewijs dat zijn aard anders is dan die van ons?quote:Op zondag 3 november 2013 19:32 schreef Klojo120 het volgende:
Een vriend van mij deed altijd 'Huu hajo is anders geaard' maar ik kon het niet terugdoen want hij heette Frans-Christiaan..
hee dat is een luekequote:Op zondag 3 november 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
Kon je zeggen "HAHAAJAAA IK BEN ANDERS GEAARD DAN JIJ WANT IK BEN HETERO EN JIJ BENT HOMO HUEHUEHUEHUE"
Netjes.quote:Op zondag 3 november 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
Kon je zeggen "HAHAAJAAA IK BEN ANDERS GEAARD DAN JIJ WANT IK BEN HETERO EN JIJ BENT HOMO HUEHUEHUEHUE"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |