Het schijnt dat Joost anders geaard is.quote:Op zondag 3 november 2013 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat heeft geaardheid er nou mee te maken
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat heeft geaardheid er nou mee te maken
Godverquote:Op zondag 3 november 2013 19:32 schreef Klojo120 het volgende:
Een vriend van mij deed altijd 'Huu hajo is anders geaard' maar ik kon het niet terugdoen want hij heette Frans-Christiaan..
Dat is toch al genoeg bewijs dat zijn aard anders is dan die van ons?quote:Op zondag 3 november 2013 19:32 schreef Klojo120 het volgende:
Een vriend van mij deed altijd 'Huu hajo is anders geaard' maar ik kon het niet terugdoen want hij heette Frans-Christiaan..
hee dat is een luekequote:Op zondag 3 november 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
Kon je zeggen "HAHAAJAAA IK BEN ANDERS GEAARD DAN JIJ WANT IK BEN HETERO EN JIJ BENT HOMO HUEHUEHUEHUE"
Netjes.quote:Op zondag 3 november 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
Kon je zeggen "HAHAAJAAA IK BEN ANDERS GEAARD DAN JIJ WANT IK BEN HETERO EN JIJ BENT HOMO HUEHUEHUEHUE"
hehe iddquote:Op zondag 3 november 2013 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind dubbele namen sowieso raar. Echt zo van huuu we kunnen niet kiezen dus dan maar zo.
Nee ik at altijd kebab met hemquote:Op zondag 3 november 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
Frans-Christiaan
Hebben die ouders naderhand nog een welverdiend nekschot gekregen?
Ja preciesquote:Op zondag 3 november 2013 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind dubbele namen sowieso raar. Echt zo van huuu we kunnen niet kiezen dus dan maar zo.
ripquote:Op zondag 3 november 2013 19:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee ze zijn rijk ik kon ze niks doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |