hallon, ik ben saucycock *geeft handt*.quote:Op zondag 3 november 2013 18:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hallo ik ken jou geloof ik niet dus ik zal me even voorstellen klojo120 aagnemanean
Waarom moet ik hier om lachenquote:Op zondag 3 november 2013 18:52 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
hallon, ik ben saucycock *geeft handt*.
Ehh bedankt maar ik weet niet wat ik hiermee moet *Geeft handt netjes terug.*quote:Op zondag 3 november 2013 18:52 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Handtquote:Op zondag 3 november 2013 18:52 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 18:49 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Niet over eten praten in het stoner topic plox.
Haters gaan haten ik geniet van mijn B&Jquote:Op zondag 3 november 2013 19:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
TOPIC KILL. GVD WAT BEN JE OOK EEN GVD
welke smaakquote:Op zondag 3 november 2013 19:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Haters gaan haten ik geniet van mijn B&J
Ik wil ook wel van een BJ genieten kom maar langsquote:Op zondag 3 november 2013 19:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Haters gaan haten ik geniet van mijn B&J
quote:Op zondag 3 november 2013 19:13 schreef krullenbolletje het volgende:
NWS / Mannen maken tramrit met gestolen lama
quote:Op zondag 3 november 2013 19:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel van een BJ genieten kom maar langs
Het voorbeeld dat mannen ook ziek moeilijk kunnen doen over seksquote:Op zondag 3 november 2013 19:22 schreef Moira. het volgende:
R&P / Haar exen zitten me dwars in mijn fantasie
deze gast
überhaupt problemen maken over nietsquote:Op zondag 3 november 2013 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het voorbeeld dat mannen ook ziek moeilijk kunnen doen over seks
Er is ook geen verschil tussen mannen en vrouwen als het gaat om emoties en die shit. Het enige verschil is hoe sommige ermee omgaan.quote:Op zondag 3 november 2013 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het voorbeeld dat mannen ook ziek moeilijk kunnen doen over seks
Heel onwaarquote:Op zondag 3 november 2013 19:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Er is ook geen verschil tussen mannen en vrouwen als het gaat om emoties en die shit. Het enige verschil is hoe sommige ermee omgaan.
Vrouwen zijn bewezen emotioneler dan mannen.quote:Op zondag 3 november 2013 19:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Er is ook geen verschil tussen mannen en vrouwen als het gaat om emoties en die shit. Het enige verschil is hoe sommige ermee omgaan.
Oke. Volgens mij zijn we allemaal mensen met dezelfde breinen.quote:
muah, ik snap wel wat hij bedoelt.quote:
En homo's dan?quote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn bewezen emotioneler dan mannen.
Precies.quote:Op zondag 3 november 2013 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Is vaak wel zo dat mannen emoties onderdrukken want "ik ben een man, ik mag niet laten zien dat ik me hier verdrietig bij voel" zeg maar.
die zijn nog wel het meest gayquote:Op zondag 3 november 2013 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
Is vaak wel zo dat mannen emoties onderdrukken want "ik ben een man, ik mag niet laten zien dat ik me hier verdrietig bij voel" zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |