abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132868846
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 21:18 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hij is 18
Dus mag hij wekelijks falen?
pi_132868871
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Clasie hopeloos in de opbouw? Nu weet ik zeker dat je een troll bent.
ja die classie hebben we de afgelopen 2 maanden echt met passes zien strooien die rendement hebben opgeleverd...
  zondag 3 november 2013 @ 21:23:21 #178
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132868876
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:23 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dus mag hij wekelijks falen?
Jonge apies dit dat
  zondag 3 november 2013 @ 21:23:48 #179
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132868922
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:23 schreef Grifte het volgende:

[..]

Jonge apies dit dat
RACISME
Ik ben inmiddels overleden.
pi_132869034
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:23 schreef whizzzerrr het volgende:

[..]

ja die classie hebben we de afgelopen 2 maanden echt met passes zien strooien die rendement hebben opgeleverd...
Clasie is de een van de weinigen die elke wedstrijd een respectabel niveau haalt. Maar zoals ik al eerder zei, kijk eens een wedstrijd of ga desnoods langs bij Pearl.
pi_132869153
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:25 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Clasie is de een van de weinigen die elke wedstrijd een respectabel niveau haalt. Maar zoals ik al eerder zei, kijk eens een wedstrijd of ga desnoods langs bij Pearl.
Classie haalt bij lange na niet meer het nivo van vorig seizoen.
Hij heeft nog nul komma nul assist gegeven.

Ik denk dat je zelf effe bij hans anders moet langsgaan.
  zondag 3 november 2013 @ 21:27:41 #182
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132869220
Toch mooi dat ze het afkeuren.... maar sommige reacties zijn weer zo heerlijk typisch :z
pi_132869228
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:21 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Die lijstjes zeggen geen ene fuck. En waar baseer jij het op dat hij geen vertrouwen krijgt van Koeman? Omdat Koeman zei dat hij eerst maar eens wat aan zijn trap moest gaan doen voordat hij penalty's gaat nemen?

We zien hem toch elke wedstrijd weer de meest verschrikkelijke corners en vrije trappen nemen, of ben ik de enige?
Omdat hij op de verkeerde positie speelt en inderdaad ja, als hij is aangewezen door Koeman als tweede man voor de penalties, moet hij hem nemen. Niet hem bekritiseren daarvoor, Koeman heeft hem zelf aangewezen.

Goed argument trouwens, alsof Immers een bal recht kan trappen.
pi_132869244
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef whizzzerrr het volgende:

[..]

Jij verwacht van een defensieve middenvelder dat hij regelmatig assists geeft? Jij moet echt wat doen aan je standaarden dan. Assists geeft hij trouwens wal, daar hij af en toe nog een fatsoenlijke corner trapt.
  zondag 3 november 2013 @ 21:29:08 #185
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132869382
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef whizzzerrr het volgende:

[..]

Begin dit seizoen nog de assist op Pellè tegen Nac, prachtig steekballetje tussendoor. Verder geeft hij vaak prima passes naar voren om het spel open te leggen of om onder druk uit te spelen.
pi_132869420
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Jij verwacht van een defensieve middenvelder dat hij regelmatig assists geeft? Jij moet echt wat doen aan je standaarden dan. Assists geeft hij trouwens wal, daar hij af en toe nog een fatsoenlijke corner trapt.
De enige die nog wat aan aanvallende opbouw doet is vilhenna op het middenveld.

Classie en Immers kunnen dat niet.
pi_132869445
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef macca728 het volgende:

[..]

Omdat hij op de verkeerde positie speelt en inderdaad ja, als hij is aangewezen door Koeman als tweede man voor de penalties, moet hij hem nemen. Niet hem bekritiseren daarvoor, Koeman heeft hem zelf aangewezen.

Goed argument trouwens, alsof Immers een bal recht kan trappen.
Ik heb het toch niet over Immers? :')

Volgens mij speelt hij niet op de verkeerde positie, aangezien hij een multifunctionele middenvelder was volgens zichzelf.
pi_132869470
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef whizzzerrr het volgende:

[..]

Prima jongen.
  zondag 3 november 2013 @ 21:31:54 #189
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132869594
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef whizzzerrr het volgende:

[..]

"Vilhenna"
"Classie"

Je doet dit expres, hè?
pi_132869628
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik heb het toch niet over Immers? :')

Volgens mij speelt hij niet op de verkeerde positie, aangezien hij zelf een multifunctionele middenvelder was volgens zichzelf.
Heeft Immers dan zo'n goede traptechniek om penalties te nemen ?

Maar je geeft geen antwoord, als de trainer iemand aanwijst om penalties te nemen en degene neemt die verantwoordelijkheid, waarom zit Koeman dan daar over te zeuren.
  zondag 3 november 2013 @ 21:33:12 #191
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_132869688
Alles is voor Classie.
pi_132869698
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:32 schreef macca728 het volgende:

[..]

Heeft Immers dan zo'n goede traptechniek om penalties te nemen ?

Maar je geeft geen antwoord, als de trainer iemand aanwijst om penalties te nemen en degene neemt die verantwoordelijkheid, waarom zit Koeman dan daar over te zeuren.
Koeman wees Pelle aan ja, daarna zei hij dat Vormer hem moest nemen. En nogmaals, ik heb het toch godverdomme niet over de traptechniek van Immers? :')
pi_132869966
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:33 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Koeman wees Pelle aan ja, daarna zei hij dat Vormer hem moest nemen. En nogmaals, ik heb het toch godverdomme niet over de traptechniek van Immers? :')
Nee Pelle was 1, Vilhena was 2, Vormer is bankzitter.

Nee het gaat over gebrek aan vertrouwen, Vilhena moest eerst maar aan zijn traptechniek werken (volgens Koeman), ik denk dat dat beter is dan die van Immers, dus geen argument om geen penalty te nemen.
pi_132870113
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee Pelle was 1, Vilhena was 2, Vormer is bankzitter.

Nee het gaat over gebrek aan vertrouwen, Vilhena moest eerst maar aan zijn traptechniek werken (volgens Koeman), ik denk dat dat beter is dan die van Immers, dus geen argument om geen penalty te nemen.
Wat heeft Immers hier mee te maken? Vilhena was in eerste instantie de volgende achter Pelle, maar Koeman vond het niet verantwoord omdat meneertje elke vrije trap en corner verneukt en daarnaast ook nog geen arbeid verricht omzijn traptechniek te verbeteren.
pi_132870617
Abracadabra, tapate guarra!
  zondag 3 november 2013 @ 21:50:45 #196
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132870889
quote:
Zo, dat beeld had ik nog niet eerder gezien.

Vandaar dat hij meteen naar de kant liep.
pi_132871523
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 21:12 schreef eight het volgende:

[..]

Tegen Heracles vorige week was hij een regelrechte ramp. De paar wedstrijden daarvoor speelde hij wel goed en vandaag was het redelijk.
Ja, hij is net zo wisselvallig als de resultaten.
pi_132872672
quote:
Was te verwachten, ging ontzettend hard.
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 23:43:24 #199
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_132877263
quote:
Koeman geeft Pellè nog een kans op leidersrol

Trainer Ronald Koeman geeft zijn topscorer Graziano Pellè de kans om zijn aanvoerdersband terug te verdienen bij Feyenoord. De geschorste Italiaan zal zich de komende week van zijn goede kant moeten laten zien in De Kuip. Na de topper tegen AZ, zondag in Rotterdam, zou hij dan weer de leidersrol van Feyenoord kunnen gaan vervullen.

'Het zal in elk geval niet aan het spel en het gedrag van Jordy Clasie liggen', doelde Koeman op zijn vice-aanvoerder, die zondag bij SC Cambuur (0-2) het voortouw nam. 'Dat zit altijd wel goed bij hem. Nee, het zal afhangen van de manier waarop Pellè omgaat met zijn huidige situatie. Betekent hij nog iets voor het team nu hij als aanvoerder is geschorst? Op basis daarvan zal ik mijn keuze maken.'

Dat Pellè op eigen gelegenheid naar Friesland was gereisd om zijn ploeg aan te moedigen, deed Koeman in elk geval goed. 'Dat is een positief signaal. Leeuwarden ligt immers niet naast de deur.' (AD)
Verbazingwekkende laatste alinea. Ik dacht dat geschorste of (licht) geblesseerde voetballers altijd met hun team mee reizen. Maar blijkbaar is dat dus niet zo gewoon, aangezien Koeman het 'positief' noemt dat Pelle aanwezig was in het stadion? Bizar. Waar anders moet je als geschorste speler zijn op zo'n moment dan in het stadion waar jouw team voetbalt. :?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_132877309
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Verbazingwekkende laatste alinea. Ik dacht dat geschorste of (licht) geblesseerde voetballers altijd met hun team mee reizen. Maar blijkbaar is dat dus niet zo gewoon, aangezien Koeman het 'positief' noemt dat Pelle aanwezig was in het stadion? Bizar. Waar moet je als geschorste speler anders zijn op zo'n moment dan in het stadion waar jouw team voetbalt. :?
Thuis op de bank kijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')