ja die classie hebben we de afgelopen 2 maanden echt met passes zien strooien die rendement hebben opgeleverd...quote:Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Clasie hopeloos in de opbouw? Nu weet ik zeker dat je een troll bent.
Clasie is de een van de weinigen die elke wedstrijd een respectabel niveau haalt. Maar zoals ik al eerder zei, kijk eens een wedstrijd of ga desnoods langs bij Pearl.quote:Op zondag 3 november 2013 21:23 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
ja die classie hebben we de afgelopen 2 maanden echt met passes zien strooien die rendement hebben opgeleverd...
Classie haalt bij lange na niet meer het nivo van vorig seizoen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Clasie is de een van de weinigen die elke wedstrijd een respectabel niveau haalt. Maar zoals ik al eerder zei, kijk eens een wedstrijd of ga desnoods langs bij Pearl.
Omdat hij op de verkeerde positie speelt en inderdaad ja, als hij is aangewezen door Koeman als tweede man voor de penalties, moet hij hem nemen. Niet hem bekritiseren daarvoor, Koeman heeft hem zelf aangewezen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die lijstjes zeggen geen ene fuck. En waar baseer jij het op dat hij geen vertrouwen krijgt van Koeman? Omdat Koeman zei dat hij eerst maar eens wat aan zijn trap moest gaan doen voordat hij penalty's gaat nemen?
We zien hem toch elke wedstrijd weer de meest verschrikkelijke corners en vrije trappen nemen, of ben ik de enige?
Jij verwacht van een defensieve middenvelder dat hij regelmatig assists geeft? Jij moet echt wat doen aan je standaarden dan. Assists geeft hij trouwens wal, daar hij af en toe nog een fatsoenlijke corner trapt.quote:Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
Classie haalt bij lange na niet meer het nivo van vorig seizoen.
Hij heeft nog nul komma nul assist gegeven.
Ik denk dat je zelf effe bij hans anders moet langsgaan.
Begin dit seizoen nog de assist op Pellè tegen Nac, prachtig steekballetje tussendoor. Verder geeft hij vaak prima passes naar voren om het spel open te leggen of om onder druk uit te spelen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:26 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
Classie haalt bij lange na niet meer het nivo van vorig seizoen.
Hij heeft nog nul komma nul assist gegeven.
Ik denk dat je zelf effe bij hans anders moet langsgaan.
De enige die nog wat aan aanvallende opbouw doet is vilhenna op het middenveld.quote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij verwacht van een defensieve middenvelder dat hij regelmatig assists geeft? Jij moet echt wat doen aan je standaarden dan. Assists geeft hij trouwens wal, daar hij af en toe nog een fatsoenlijke corner trapt.
Ik heb het toch niet over Immers?quote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Omdat hij op de verkeerde positie speelt en inderdaad ja, als hij is aangewezen door Koeman als tweede man voor de penalties, moet hij hem nemen. Niet hem bekritiseren daarvoor, Koeman heeft hem zelf aangewezen.
Goed argument trouwens, alsof Immers een bal recht kan trappen.
Prima jongen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
De enige die nog wat aan aanvallende opbouw doet is vilhenna op het middenveld.
Classie en Immers kunnen dat niet.
"Vilhenna"quote:Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
De enige die nog wat aan aanvallende opbouw doet is vilhenna op het middenveld.
Classie en Immers kunnen dat niet.
Heeft Immers dan zo'n goede traptechniek om penalties te nemen ?quote:Op zondag 3 november 2013 21:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over Immers?
Volgens mij speelt hij niet op de verkeerde positie, aangezien hij zelf een multifunctionele middenvelder was volgens zichzelf.
Koeman wees Pelle aan ja, daarna zei hij dat Vormer hem moest nemen. En nogmaals, ik heb het toch godverdomme niet over de traptechniek van Immers?quote:Op zondag 3 november 2013 21:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heeft Immers dan zo'n goede traptechniek om penalties te nemen ?
Maar je geeft geen antwoord, als de trainer iemand aanwijst om penalties te nemen en degene neemt die verantwoordelijkheid, waarom zit Koeman dan daar over te zeuren.
Nee Pelle was 1, Vilhena was 2, Vormer is bankzitter.quote:Op zondag 3 november 2013 21:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Koeman wees Pelle aan ja, daarna zei hij dat Vormer hem moest nemen. En nogmaals, ik heb het toch godverdomme niet over de traptechniek van Immers?
Wat heeft Immers hier mee te maken? Vilhena was in eerste instantie de volgende achter Pelle, maar Koeman vond het niet verantwoord omdat meneertje elke vrije trap en corner verneukt en daarnaast ook nog geen arbeid verricht omzijn traptechniek te verbeteren.quote:Op zondag 3 november 2013 21:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee Pelle was 1, Vilhena was 2, Vormer is bankzitter.
Nee het gaat over gebrek aan vertrouwen, Vilhena moest eerst maar aan zijn traptechniek werken (volgens Koeman), ik denk dat dat beter is dan die van Immers, dus geen argument om geen penalty te nemen.
Zo, dat beeld had ik nog niet eerder gezien.quote:
Ja, hij is net zo wisselvallig als de resultaten.quote:Op zondag 3 november 2013 21:12 schreef eight het volgende:
[..]
Tegen Heracles vorige week was hij een regelrechte ramp. De paar wedstrijden daarvoor speelde hij wel goed en vandaag was het redelijk.
Verbazingwekkende laatste alinea. Ik dacht dat geschorste of (licht) geblesseerde voetballers altijd met hun team mee reizen. Maar blijkbaar is dat dus niet zo gewoon, aangezien Koeman het 'positief' noemt dat Pelle aanwezig was in het stadion? Bizar. Waar anders moet je als geschorste speler zijn op zo'n moment dan in het stadion waar jouw team voetbalt.quote:Koeman geeft Pellè nog een kans op leidersrol
Trainer Ronald Koeman geeft zijn topscorer Graziano Pellè de kans om zijn aanvoerdersband terug te verdienen bij Feyenoord. De geschorste Italiaan zal zich de komende week van zijn goede kant moeten laten zien in De Kuip. Na de topper tegen AZ, zondag in Rotterdam, zou hij dan weer de leidersrol van Feyenoord kunnen gaan vervullen.
'Het zal in elk geval niet aan het spel en het gedrag van Jordy Clasie liggen', doelde Koeman op zijn vice-aanvoerder, die zondag bij SC Cambuur (0-2) het voortouw nam. 'Dat zit altijd wel goed bij hem. Nee, het zal afhangen van de manier waarop Pellè omgaat met zijn huidige situatie. Betekent hij nog iets voor het team nu hij als aanvoerder is geschorst? Op basis daarvan zal ik mijn keuze maken.'
Dat Pellè op eigen gelegenheid naar Friesland was gereisd om zijn ploeg aan te moedigen, deed Koeman in elk geval goed. 'Dat is een positief signaal. Leeuwarden ligt immers niet naast de deur.' (AD)
Thuis op de bank kijken?quote:Op zondag 3 november 2013 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Verbazingwekkende laatste alinea. Ik dacht dat geschorste of (licht) geblesseerde voetballers altijd met hun team mee reizen. Maar blijkbaar is dat dus niet zo gewoon, aangezien Koeman het 'positief' noemt dat Pelle aanwezig was in het stadion? Bizar. Waar moet je als geschorste speler anders zijn op zo'n moment dan in het stadion waar jouw team voetbalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |