abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132866733
Ik vind Immers de laatste weken wel beter spelen. Alleen die kansen....
pi_132866740
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

:'). Alsof hij alleen kracht tekort komt...
Hij speelt sowieso al op een andere manier als hij in de altijd jeugd deed. Hij wordt door Koeman gebruikt als een defensieve speler terwijl het een offensieve speler is die op de plek van Immers hoort te staan.

Koeman heeft bij andere clubs al bewezen dat hij spelers vaak op de verkeerde posities zet. Ook bij Feyenoord heeft hij aar een handje van.
pi_132866760
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:51 schreef Maastoren het volgende:
Heeft een paar prima wedstrijden gespeeld inderdaad.
  zondag 3 november 2013 @ 20:52:00 #144
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_132866765
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:47 schreef whizzzerrr het volgende:Immers is een soort prestige project voor Koeman persoonlijk geworden.
Kan niet anders inderdaad. Alhoewel hoe vaker hij Immers opstelt, des te duidelijker het wordt dat hij niets te zoeken heeft bij Feyenoord.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_132866789
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:50 schreef Vasion het volgende:
Immers erger ik me alleen als hij kansen mist. Maar sommige zien toch echt niet hoe bruikbaar hij is.
Eens. Wint veel (kop)duels, pakt veel ballen af. Alleen zie ik bij een nummer 10 liever dat hij steekpasses geeft en goals maakt. Misschien zou Immers wel een hele goede defensieve middenvelder zijn?
pi_132866877
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:51 schreef Maastoren het volgende:
Volgens mij heeft Koeman hem verteld meer rust te nemen bij situaties zoals Immers had toen hij 1m voor de doellijn stond. _O- want in de laatste wedstrijden schoot hij blindelings richting goal.
pi_132866937
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:53 schreef Vasion het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Koeman hem verteld meer rust te nemen bij situaties zoals Immers had toen hij 1m voor de doellijn stond. _O- want in de laatste wedstrijd schoot hij blindelings richting goal.
En dit was nou net zo'n situatie waarbij hij gewoon op doel moest knallen. Ach ja, die 0-1 maakt hij wel knap hoor.
pi_132867015
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Eens. Wint veel (kop)duels, pakt veel ballen af. Alleen zie ik bij een nummer 10 liever dat hij steekpasses geeft en goals maakt. Misschien zou Immers wel een hele goede defensieve middenvelder zijn?
Nee, defensief is niets voor hem. Daar bakt hij niets van. En hij is toch iemand die naar goaltjes jaagt. Voor zover dat lukt.
pi_132867017
quote:

[..]

Het woord goed moet je gauw weghalen

Immers is nergens goed in

Defensieve spelers die goed op die positie waren zijn spelers als Bosvelt.
Op de positie van Immers nu hebben we Tomasson en de guzman gehad. Die waren 100 keer beter als Immers.
pi_132867159
Laten we anders ons hele team reflecteren aan vroegere spelers. Van Hooijdonk zou er 60 inschieten in deze competitie :')
  zondag 3 november 2013 @ 20:59:13 #151
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_132867256
quote:

[..]

Eens. Wint veel (kop)duels, pakt veel ballen af.
Hoe kom je hierbij? Hooguit 3 per wedstrijd ofzo. Daarbij ligt ie na elk stevig duel zich aan te stellen op het gras.
pi_132867379
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 20:59 schreef PIETR het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij? Hooguit 3 per wedstrijd ofzo. Daarbij ligt ie na elk stevig duel zich aan te stellen op het gras.
Nee serieus. Vergeleken met de andere spelers is hij nog een beetje een vent in de duels. Die anderen worden zo makkelijk aan de kant geduwd. Dat aanstellen van hem is wel typisch ja. Immers is zonder bal beter dan met bal.
pi_132867393
De enige reden waarom Koeman Immers misschien opstelt is zijn grote loopvermogen op het middenveld. Hij loopt overal. Misschien is dat de reden.

Voetballend iets aan een elftal toevoegen doet hij totaal niet, het zegt genoeg over het niveau van het huidige voetbal dat een speler als Immers bij een club als Feyenoord mag voetballen. Triest.
pi_132867492
Ik vind het verrassender dat Vilhena nog speelt.
pi_132867557
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 21:02 schreef Vasion het volgende:
Dit dus, die speelt ontzettend kut.
pi_132867598
Ik begrijp het gezeik over immers ook niet zo.
Feyenoord heeft momenteel geen geld en je kunt verwachten dat er een Messi staat. Hoewel hij veel kansen laat liggen, vind ik m best een goede werker met de juiste mentaliteit. Zolang Bakkal niets waarmaakt, mag wat mij betreft Immers even blijven staan.
pi_132867705
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:03 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dit dus, die speelt ontzettend kut.
En toch was Vilhenna de afgelopen weken vaak beslissend door de aanval op te zetten waaruit uiteindelijk gescoord wordt. Vanmiddag ook weer samen met Boetius.
pi_132867759
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:05 schreef whizzzerrr het volgende:

[..]

En toch was Vilhenna de afgelopen weken vaak beslissend door de aanval op te zetten waaruit uiteindelijk gescoord wordt. Vanmiddag ook weer samen met Boetius.
Beetje jammer dat hij geen duel wint.
  zondag 3 november 2013 @ 21:07:04 #159
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_132867774
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:00 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Nee serieus. Vergeleken met de andere spelers is hij nog een beetje een vent in de duels. Die anderen worden zo makkelijk aan de kant geduwd. Dat aanstellen van hem is wel typisch ja. Immers is zonder bal beter dan met bal.
We missen inderdaad wat fysieke kracht op het middenveld. Hopenlijk gaat Kongolo daar volgend seizoen verandering in brengen.

quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 21:02 schreef Vasion het volgende:
Vertrouwen geven die jongen. Want heeft potentie en vertegenwoordigt een kapitaal.
  zondag 3 november 2013 @ 21:07:48 #160
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132867828
Immers speelt niet zo heel slecht maar als hij een fout maakt ziet het er altijd heel knullig uit, waardoor zijn fouten worden uitvergroot. Ik zou wel willen zien hoe Bakkal het nu doet op die plek.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_132867879
Bakkal en Armenteros.. een stel luie voetballers binnengehaald, terwijl Feyenoord het juist moet hebben van mentaliteit en werklust.
pi_132867899
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:06 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Beetje jammer dat hij geen duel wint.
We hebben teveel spelers die alleen maar kunnen duelleren en geen creativiteit hebben. Vilhenna is 1 van de weinige die een opening kan creëren.
pi_132867935
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:09 schreef whizzzerrr het volgende:

[..]

We hebben teveel spelers die alleen maar kunnen duelleren en geen creativiteit hebben. Vilhenna is 1 van de weinige die een opening kan creëren.
Oke man. Beetje vreemd dat hij dat nooit doet dan.
pi_132868070
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:50 schreef Vasion het volgende:
Immers erger ik me alleen als hij kansen mist. Maar sommige zien toch echt niet hoe bruikbaar hij is.
Tegen Heracles vorige week was hij een regelrechte ramp. De paar wedstrijden daarvoor speelde hij wel goed en vandaag was het redelijk.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_132868190
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 21:09 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Oke man. Beetje vreemd dat hij dat nooit doet dan.
Wat wil je nou zeggen?

ik zeg dat Vilhenna de speler is die op dit moment misschien wel in heel de Nederlandse competitie de enige is die geschikt is voor een Europese topclub over 2/3 jaar.
pi_132868297
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef whizzzerrr het volgende:

[..]

Wat wil je nou zeggen?

ik zeg dat Vilhenna de speler is die op dit moment misschien wel in heel de Nederlandse competitie de enige is die geschikt is voor een Europese topclub over 2/3 jaar.
Dat is jouw mening ja. Ik denk dat Vilhena nog heel erg veel beter moet gaan spelen om ook maar aanspraak te maken op een stap hogerop. Wint geen duels, scoort amper, vaak de verkeerde keuzes, slechte spelhervattingen enzovoorts.
  zondag 3 november 2013 @ 21:16:23 #167
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_132868357
Bizar dat sommige hier een beetje draven over het veld voldoende vinden om bij Feyenoord op 10 te spelen. Want dat is het enige dat hij kan. Een beetje draven.
pi_132868393
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:15 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dat is jouw mening ja. Ik denk dat Vilhena nog heel erg veel beter moet gaan spelen om ook maar aanspraak te maken op een stap hogerop. Wint geen duels, scoort amper, vaak de verkeerde keuzes, slechte spelhervattingen enzovoorts.
Je overdrijft man, Vilhenna haalt wekelijks een voldoende.
pi_132868470
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:16 schreef whizzzerrr het volgende:

[..]

Je overdrijft man, Vilhenna haalt wekelijks een voldoende.
Kijk eens een wedstrijd zou ik zeggen. Ik denk dat 'Vilhenna' gewoon niet het toptalent is dat wij allemaal dachten en vooral hoopten.
pi_132868497
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:15 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Vandaar dat hij ook is gekozen tot 1 van de 40 beste talenten in Europa.
Die speelt over 2/3 jaar voor een absolute topclub, alleen nu krijgt hij geen vertrouwen van de trainer.
  zondag 3 november 2013 @ 21:18:42 #171
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_132868508
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Kijk eens een wedstrijd zou ik zeggen. Ik denk dat 'Vilhenna' gewoon niet het toptalent is dat wij allemaal dachten en vooral hoopten.
Hij is 18
  zondag 3 november 2013 @ 21:18:45 #172
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132868512
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:16 schreef PIETR het volgende:
Bizar dat sommige hier een beetje draven over het veld voldoende vinden om bij Feyenoord op 10 te spelen. Want dat is het enige dat hij kan. Een beetje draven.
Hij maakt ook wel eens een kool!

Per ongeluk.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_132868715
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Jij draaft wel heel erg door op een spelertje van 18. Ik denk dat er weinig eredivisie spelers zijn geweest die op hun 18 al zoveel competitie wedstrijden op het hoogste niveau hebben gespeeld.

Als je clasie hebt die in de opbouw hopeloos is
Als je Immers heb die nog geen pass over 2 meter kan geven
Dan is Vilhenna de speler op het middenveld die een hoop moet doen wat die eigenlijk nog niet kan.

Vilhenna zou bij een ploeg met spelers om zich heen met meer kwaliteiten pas echt kunnen renderen. Nu moet hij teveel doen en teveel rotzooi van andere opknappen voor zo een jonge speler.
pi_132868728
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

Vandaar dat hij ook is gekozen tot 1 van de 40 beste talenten in Europa.
Die speelt over 2/3 jaar voor een absolute topclub, alleen nu krijgt hij geen vertrouwen van de trainer.
Die lijstjes zeggen geen ene fuck. En waar baseer jij het op dat hij geen vertrouwen krijgt van Koeman? Omdat Koeman zei dat hij eerst maar eens wat aan zijn trap moest gaan doen voordat hij penalty's gaat nemen?

We zien hem toch elke wedstrijd weer de meest verschrikkelijke corners en vrije trappen nemen, of ben ik de enige?
pi_132868805
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:21 schreef whizzzerrr het volgende:

[..]

Jij draaft wel heel erg door op een spelertje van 18. Ik denk dat er weinig eredivisie spelers zijn geweest die op hun 18 al zo competitie wedstrijden op het hoogste nivo.

Als je clasie hebt die in de opbouw hopeloos is
Als je Immers heb die nog geen pass over 2 meter kan geven
Dan is Vilhenna de speler op het middenveld die een hoop moet doen wat die eigenlijk nog niet kan.

Vilhenna zou bij een ploeg met spelers om zich heen met meer kwaliteiten pas echt kunnen renderen. Nu moet hij teveel doen en teveel rotzooi van andere opknappen voor zo een jonge speler.
Clasie hopeloos in de opbouw? Nu weet ik zeker dat je een troll bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')