Ik snap Koeman ergens wel. Als je ziet hoe Vilhena paar keer balverlies heeft en vervolgens niet probeert de bal te heroveren, dan kun je stellen dat Immers dat veel meer heeft. Voetballend is het niet al te best, maar dat wekelijks gekanker op Immers is IMO wel treurig.quote:Op zondag 3 november 2013 19:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Koeman gelijk weer een pluim geven aan Immers, terwijl er naar Clasie werd gevraagd.
Immers speelde ook gewoon treurig, net als Vilhena inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2013 20:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik snap Koeman ergens wel. Als je ziet hoe Vilhena paar keer balverlies heeft en vervolgens niet probeert de bal te heroveren, dan kun je stellen dat Immers dat veel meer heeft. Voetballend is het niet al te best, maar dat wekelijks gekanker op Immers is IMO wel treurig.
Moeten ze meteen dat gozertje van Groningen halen. Die komt er welquote:Op zondag 3 november 2013 20:03 schreef whizzzerrr het volgende:
Vermoed zo dat Pelle na de winterstop niet meer bij Feyenoord zal spelen.
Iedereen speelde vanmiddag gewoon zwaar kut, alleen Schaken speelde gewoon goed.quote:Op zondag 3 november 2013 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Immers speelde ook gewoon treurig, net als Vilhena inderdaad.
Kritiek is gewoon terecht hoor. Speelde weer extreem slecht vandaag. Slechte passes, aannames, anticipeert altijd verkeerd, verliest elk duel puur op fysieke kracht, is een gigantische aansteller. Kortom: heeft helemaal niets te zoeken bij Feyenoord.quote:Op zondag 3 november 2013 20:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik snap Koeman ergens wel. Als je ziet hoe Vilhena paar keer balverlies heeft en vervolgens niet probeert de bal te heroveren, dan kun je stellen dat Immers dat veel meer heeft. Voetballend is het niet al te best, maar dat wekelijks gekanker op Immers is IMO wel treurig.
oh wel meer hoor, Lurling bv toen hij bij Feyenoord speelde.quote:Op zondag 3 november 2013 20:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kritiek is gewoon terecht hoor. Speelde weer extreem slecht vandaag. Slechte passes, aannames, anticipeert altijd verkeerd, verliest elk duel puur op fysieke kracht, is een gigantische aansteller. Kortom: heeft helemaal niets te zoeken bij Feyenoord.
Hopenlijk klopt het gerucht van FRFC (zeer betrouwbare bron) dat Koeman in de winterstop vertrekt. Dan kan zijn opvolger Immers mooi naar de tribune verwijzen.
Heb echt nog nooit meegemaakt dat een speler zoveel krediet heeft terwijl hij er helemaal niets van bakt.
Sensatie ja, niks betrouwbare bron als het over dit soort zaken gaat.quote:Op zondag 3 november 2013 20:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kritiek is gewoon terecht hoor. Speelde weer extreem slecht vandaag. Slechte passes, aannames, anticipeert altijd verkeerd, verliest elk duel puur op fysieke kracht, is een gigantische aansteller. Kortom: heeft helemaal niets te zoeken bij Feyenoord.
Hopenlijk klopt het gerucht van FRFC (zeer betrouwbare bron) dat Koeman in de winterstop vertrekt. Dan kan zijn opvolger Immers mooi naar de tribune verwijzen.
Heb echt nog nooit meegemaakt dat een speler zoveel krediet heeft terwijl hij er helemaal niets van bakt.
quote:Op zondag 3 november 2013 20:26 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
Iedereen speelde vanmiddag gewoon zwaar kut, alleen Schaken speelde gewoon goed.
Dat gezeur op spelers als Vilhenna snap ik niet zo goed. Hoe oud is dat ventje? 18? en speelt al bijna 2 seizoenen nu al in het eerste als vaste waarde. Over 2 jaar is het gewoon een topspeler. Komt nu gewoon vaak kracht tekort, maar dat is logisch. Hij moet gewoon blijven staan.
Zeker wel. Weten ook altijd al maanden van tevoren hoe de nieuwe shirtjes eruit gaan. Hebben het vaak bij het juiste eind.quote:Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sensatie ja, niks betrouwbare bron als het over dit soort zaken gaat.
Die shirtjes ja. Over technische zaken is het altijd sensatie en stemmingmakerij.quote:Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zeker wel. Weten ook altijd al maanden van tevoren hoe de nieuwe shirtjes eruit gaan. Hebben het vaak bij het juiste eind.
Hij speelt sowieso al op een andere manier als hij in de altijd jeugd deed. Hij wordt door Koeman gebruikt als een defensieve speler terwijl het een offensieve speler is die op de plek van Immers hoort te staan.quote:Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef TC03 het volgende:
[..]. Alsof hij alleen kracht tekort komt...
Heeft een paar prima wedstrijden gespeeld inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2013 20:51 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind Immers de laatste weken wel beter spelen. Alleen die kansen....
Kan niet anders inderdaad. Alhoewel hoe vaker hij Immers opstelt, des te duidelijker het wordt dat hij niets te zoeken heeft bij Feyenoord.quote:Op zondag 3 november 2013 20:47 schreef whizzzerrr het volgende:Immers is een soort prestige project voor Koeman persoonlijk geworden.
Eens. Wint veel (kop)duels, pakt veel ballen af. Alleen zie ik bij een nummer 10 liever dat hij steekpasses geeft en goals maakt. Misschien zou Immers wel een hele goede defensieve middenvelder zijn?quote:Op zondag 3 november 2013 20:50 schreef Vasion het volgende:
Immers erger ik me alleen als hij kansen mist. Maar sommige zien toch echt niet hoe bruikbaar hij is.
Volgens mij heeft Koeman hem verteld meer rust te nemen bij situaties zoals Immers had toen hij 1m voor de doellijn stond.quote:Op zondag 3 november 2013 20:51 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind Immers de laatste weken wel beter spelen. Alleen die kansen....
En dit was nou net zo'n situatie waarbij hij gewoon op doel moest knallen. Ach ja, die 0-1 maakt hij wel knap hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 20:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Koeman hem verteld meer rust te nemen bij situaties zoals Immers had toen hij 1m voor de doellijn stond.want in de laatste wedstrijd schoot hij blindelings richting goal.
Nee, defensief is niets voor hem. Daar bakt hij niets van. En hij is toch iemand die naar goaltjes jaagt. Voor zover dat lukt.quote:Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eens. Wint veel (kop)duels, pakt veel ballen af. Alleen zie ik bij een nummer 10 liever dat hij steekpasses geeft en goals maakt. Misschien zou Immers wel een hele goede defensieve middenvelder zijn?
Het woord goed moet je gauw weghalenquote:Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eens. Wint veel (kop)duels, pakt veel ballen af. Alleen zie ik bij een nummer 10 liever dat hij steekpasses geeft en goals maakt. Misschien zou Immers wel een hele goede defensieve middenvelder zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |