Definieer "de rest"? Begin van het seizoen onderdaan gestaan, dus zo lang geleden kan het niet zijn. Is wel een hele tijd geleden dat ze in deze fase van de competitie boven Ajax en PSV hebben gestaan denk ik.quote:Op zondag 3 november 2013 18:05 schreef RvLaak het volgende:
Hoe lang is het nou geleden dat Feyenoord wist te profiteren van het falen van de rest?
Ik zou het niet verkeerd vinden als Koeman voor te Vrede zou kiezen. Al is het alleen maar om een signaal af te geven aan Armenteros.quote:Op zondag 3 november 2013 16:49 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
Nee gewoon weer met Armenteros starten, en te Vrede weer laten invallen. Lijkt me tactische een betere zet. Te Vrede is meer een breekijzer.
Ajax en PSV bedoelde ikquote:Op zondag 3 november 2013 18:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Definieer "de rest"? Begin van het seizoen onderdaan gestaan, dus zo lang geleden kan het niet zijn. Is wel een hele tijd geleden dat ze in deze fase van de competitie boven Ajax en PSV hebben gestaan denk ik.
Vervelende van BMI als back is wel dat hij aanvallend helemaal niks brengt. Anderzijds doet Nelom dat de laatste wedstrijden ook niet.quote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef Grifte het volgende:
Hopelijk start Joris volgende week ook, Nelom kan echt niet meer. Jammer voor Bruno dat hij dan maar niet op zijn favoriete positie kan spelen.
Te Vrede zal ook wel starten, door zijn balvastheid + kaatsing kan er ook wat meer voetbal in de ploeg komen.
Of Kongolo op linksback. Al was die tegen Hoek niet heel gelukkigquote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef Grifte het volgende:
Hopelijk start Joris volgende week ook, Nelom kan echt niet meer. Jammer voor Bruno dat hij dan maar niet op zijn favoriete positie kan spelen.
Te Vrede zal ook wel starten, door zijn balvastheid + kaatsing kan er ook wat meer voetbal in de ploeg komen.
Armenteros is geen speler die je in de spits moet zetten als je met buitenspelers speelt. Hij zou het beter doen in een 2 spitsen systeem. Toch denk ik dat hij beter kan starten vooral tegen een ploeg als AZ denk ik dat hij beter uit de verf zal komen als Vrede.quote:Op zondag 3 november 2013 18:10 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zou het niet verkeerd vinden als Koeman voor te Vrede zou kiezen. Al is het alleen maar om een signaal af te geven aan Armenteros.
Dat was schakenquote:Op zondag 3 november 2013 18:30 schreef psychosomatic het volgende:
Antwoord op FOx vraag wie de laatste Feyenoorder was die voor Cambuur uitkwam? Iemand een idee? Ik denk Konterman.
Toch had ik er toen vaak meer vertrouwen in dan nuquote:Op zondag 3 november 2013 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Doet me denken aan ouderwetse tijden.. uitvoering bij Feyenoord was vroeger ook vaak niet best, maar er werden wel resultaten geboekt. Lekker deze overwinning
Omdat ze het toen verdedigend beter deden denk ik. Vooral in de Eredivisie kom je al een heel eind met een verdediging die weinig weggeeft. Het middenveld speelt daar echter ook een belangrijke rol in. Als die gasten niet durven in te grijpen, dan wordt het voor de verdedigers lastig om de juiste keuzes te maken.quote:Op zondag 3 november 2013 18:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch had ik er toen vaak meer vertrouwen in dan nu
Peter van den Berg (quote:Op zondag 3 november 2013 18:42 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ja, maar voor Schaken dus nog, want die hadden ze al genoemd.
Inderdaad. Die Nelom wordt wekelijks door alles en iedereen voorbij gelopen. Mathijsen centraal is gewoon degelijk en Bruno kan ook prima op de lb.quote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef Grifte het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 19:15 schreef whizzzerrr het volgende:
nelom speelt 1 slechte wedstrijd en kan er geijk niets meer van...
Immers al 2 seizoenenquote:Op zondag 3 november 2013 19:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]![]()
Nelom speelt al een hele tijd klote.
Dat zijn ook namen om snel te vergeten.quote:Op zondag 3 november 2013 18:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Peter van den Berg () heeft ook voor Cambuur gespeeld. En Pieter Collen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |