abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132854937
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Laat me raden, single?
Jep, gelukkig wel
pi_132854946
quote:

[..]

Laat me raden, single en nog nooit een (serieuze) relatie gehad?
toch wel.... 14 jaar
pi_132854993
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt alsof zij er totaal geen begrip voor heeft dat jij er wel klaar voor bent. Begrijp ook niet echt dat zij er na 3,5 jaar nog steeds geen zin in heeft.. Voelt ze zich wel aangetrokken tot je?
Dit en anders is er iets mis met haar libido ofzo :')
  zondag 3 november 2013 @ 15:31:23 #29
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_132855026
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef Carlo1990 het volgende:

[..]

Ze ligt naast me op bed (zij links, ik rechts) en ze legt zich op haar zij om te trekken (dus ze trekt met haar linker hand).
Heb toen ook gezegd "probeer in het vervolg een ander "standje"".
Zij: "Oké, zal ik idd eens moeten proberen"
..het is er nooit van gekomen.

Wel leuk om even serieuze reacties te krijgen :). Ik had verwacht dat 90% dwaze reacties zou geven. Was dus helemaal verkeerd :p
Ah zo, dat is ook niet vol te houden nee :'). Maar zeg eens eerlijk, waarom ben je nog bij haar? Als ik de rest lees ben je nou niet heel enthousiast over haar buiten dat (niet-aanwezige) seksgedoe om ook.
  PR en moderator zondag 3 november 2013 @ 15:36:15 #30
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_132855175
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef Carlo1990 het volgende:

[..]

Ze ligt naast me op bed (zij links, ik rechts) en ze legt zich op haar zij om te trekken (dus ze trekt met haar linker hand).
Heb toen ook gezegd "probeer in het vervolg een ander "standje"".
Zij: "Oké, zal ik idd eens moeten proberen"
..het is er nooit van gekomen.

Wel leuk om even serieuze reacties te krijgen :). Ik had verwacht dat 90% dwaze reacties zou geven. Was dus helemaal verkeerd :p
Nee man die vriendin van jou is gewoon niet gezond :')
Fuck the EBU.
  zondag 3 november 2013 @ 15:38:57 #31
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_132855252
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de 'magie' van jullie relatie.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  Moderator zondag 3 november 2013 @ 15:42:19 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_132855348
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:40 schreef Carlo1990 het volgende:
Ook heeft ze me vaak zitten opgeilen (bewust) en als ik dan verder wou gaan, was het weer een "nee". Hierbij vroeg ik me dan af waarom ze me stond op de geilen, als het antwoord toch altijd "nee" was. Het was altijd een zeer grote afknapper om van "compleet geil" naar "niet mogen" te gaan.
Heb haar toen ook gezegd dat ik zelf geen initiatief meer zou nemen, omdat ik altijd een afknapper ervaarde en het niet leuk vond.
Als ik dit lees dan vraag ik me echt af hoe je het nog zo lang met haar volhoudt...

Wat was haar antwoord eigenlijk op je vraag waarom ze dat deed? Dat opgeilen en vervolgens niks meer willen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_132855577
Je moet na zo'n lange tijd toch wel echt gaan nadenken of je op lange(re) termijn met haar samen kunt blijven.. Als zij helemaal niks aan haar houding wil veranderen zit je vast in een status quo die je moet accepteren of besluiten er mee te stoppen.
  zondag 3 november 2013 @ 15:58:03 #34
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_132855867
Ik denk om heel eerlijk te zijn dat het vuur tussen jullie ook een beetje uit is. als je in 3 1/2 jaar tijd niet aan elkaar zit dan is het game over. ze wil je niet eens, non-seksueel, bevredigen als het maar even kan. Jullie zijn nu volwassen (aan het worden). Als je in het begin maar 1-2 keer per maand mocht vingeren en het nu nog erger is geworden dan zal het er niet meer beter op worden.

Je kunt er een laatste keer over praten maar ik zou ook maar eens serieus jullie relatie alleen of samen onder de loep nemen en besluiten of je niet beter door kunt gaan met je leven.
  zondag 3 november 2013 @ 16:00:56 #35
302898 RockNijntje
pi_132856013
Ik denk dat TS wanneer hij samen blijft met haar echt amper seks zal hebben in zijn leven. Op deze leeftijden ben je juist het meest seksueel actief, dat wordt alleen maar minder. En bij haar wordt het waarschijnlijk exponentieel minder (als het nu al op gang zou komen).
  zondag 3 november 2013 @ 16:04:19 #36
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_132856125
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat TS wanneer hij samen blijft met haar echt amper seks zal hebben in zijn leven. Op deze leeftijden ben je juist het meest seksueel actief, dat wordt alleen maar minder. En bij haar wordt het waarschijnlijk exponentieel minder (als het nu al op gang zou komen).
ben ik met je eens. meer zal het vast niet meer worden. Ik denk dat dit einde verhaal voor je is, TS
pi_132857292
Dumpen, ja.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
pi_132860694
quote:

[..]

Laat me raden, single en nog nooit een (serieuze) relatie gehad?
Dit lijkt me bij uitstek het advies van iemand die wel eens een serieuze relatie heeft gehad. TS heeft dat niet, en doordat hij dat ook nooit gehad heeft heeft hij niet door dat hij geen relatie heeft.

TS: zet er een punt achter, dit heeft niets met een relatie te maken.
pi_132861307
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef RM-rf het volgende:
Stel gewoon een 'break' voor omdat je ´jezelf moet ontdekken'…
Verder een lulverhaal eromheen hangen dat het ales jouw probleem is en jij moeite hebt vast te stellen 'hoe jullie relatie zich verder kan ontwikkelen'.
En voor een tijd gewoon geen contact wil hebben, en de vrijheid gewoon ook meer dingen 'buiten elkaar' te doen (met de suggestie dat je ook interesse in andere vrouwen hebt, die je verder wilt ontdekken)

Zij zal vast ook doorhebben dat het, als zij jullie relatie nog een kans wil geven, haar houding zal moeten aanpassen…
En ook dat haar weigering voor sex uiteindelijk de reden is dat je dit kiest, ondanks je liefdevolle gevoelens voor haar…
Pas wel op dat je dat niet direct zegt

Op dit moment is het natuurlijk zo dat vanuit haar kant er geen enkele 'drang' is om iets te veranderen… ze weet toch wel dat ze met jouw gevoelens geen rekening hoeft te houden omdat dat al 3,5 jaar prima gaat en zij het 'baasje' is in jullie relatie.

het risico is inderdaad dat er ook een kans zal zijn dat jullie relatie dan kapot zal gaan, zij verder geen zin heeft iets te doen om je terug te winnen…
Of het dan ook sowieso een relatie die het waard is om te willen behouden moet je natuurlijk ook zelf bepalen.
Voor hij er een punt achter zet kan TS eventueel nog bovenstaande proberen. Mocht het een knop tussen de oren zijn die om moet kan bovenstaande er misschien nog voor zorgen. Maar ik zie het een tikje somber in.
pi_132861446
dude... zoek alsjeblieft een ander.

iedereen in dit topic krijgt plaatsvervangende schaamte van dit topic.
  zondag 3 november 2013 @ 19:31:22 #41
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_132863154
Aan de ene kant is het ook wel knap dat je het zo lang vol hebt gehouden. Dat was mij absoluut niet gelukt, maar goed. Het is prioriteiten stellen, OF je aanvaard deze situatie (die waarschijnlijk niet beter wordt) of je zoekt een ander.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_132863315
Er is iets goed mis met haar, dat is duidelijk. Maar het komt op me over dat ze helemaal niets voor je over heeft, en zo'n houding die ze hierin heeft, zal ze ongetwijfeld doortrekken in zo'n beetje alles. Met andere woorden, uit deze relatie valt niks meer te halen, ik begrijp niet waarom je er nog mee door gaat. Ik zou er al klaar mee zijn geweest. Ik heb alleen je posts gelezen, en ik zit me nu al kapot te ergeren aan haar, zegt wel genoeg
pi_132863728
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ga rukken als ze naast je ligt en wacht haar reactie af.
Vrouwen die geen zin hebben,zijn daar niet gevoelig voor. Heb een soort gelijk verhaal en mijn vriendin gaat dan vaak de andere kant op liggen.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  zondag 3 november 2013 @ 19:45:17 #44
302898 RockNijntje
pi_132863748
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 19:44 schreef DirtyDaniel het volgende:

[..]

Vrouwen die geen zin hebben,zijn daar niet gevoelig voor. Heb een soort gelijk verhaal en mijn vriendin gaat dan vaak de andere kant op liggen.
Serieus _O-? Ik had dan altijd (niet dat het zo vaak gebeurde, maar áls het gebeurde) zoiets van NOOOO wil ik doen :').
pi_132863960
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef Nemeosis het volgende:
Aan de ene kant is het ook wel knap dat je het zo lang vol hebt gehouden. Dat was mij absoluut niet gelukt, maar goed. Het is prioriteiten stellen, OF je aanvaard deze situatie (die waarschijnlijk niet beter wordt) of je zoekt een ander.
Dat is niet knap, dat is dom. Als je er niks uithaalt, moet je er ook niet in investeren. Basiskennis economie.
  zondag 3 november 2013 @ 19:55:13 #46
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_132864187
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Dat is niet knap, dat is dom. Als je er niks uithaalt, moet je er ook niet in investeren. Basiskennis economie.
Het is knap in de zin van dat waarschijnlijk maar heel weinig personen dit hadden volgehouden, ondanks het feit dat het natuurlijk niet slim is omdat je jezelf hier alleen maar mee kwelt.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_132865719
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Serieus _O-? Ik had dan altijd (niet dat het zo vaak gebeurde, maar áls het gebeurde) zoiets van NOOOO wil ik doen :').
Klinkt te mooi om waar te zijn :P
Dat was alleen maar in het begin,maar na 2 jaar was dat ook wel over.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_132867148
Ze is 18, ik ken wel meer meisjes die op die leeftijd nog niet echt toe waren aan seks.
Het is sneu voor je, maar niets aan te doen verder.
pi_132867343
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ze is 18, ik ken wel meer meisjes die op die leeftijd nog niet echt toe waren aan seks.
Het is sneu voor je, maar niets aan te doen verder.
Dat zal best, maar na 3,5 jaar relatie... :')
pi_132867671
Ik zit me hier wel af te vragen of ze geen nare ervaringen heeft met sex... Want dit is wel echt abnormaal gedrag. Aan de ene kant wel iets toelaten omdat het zo hoort, aan de andere kant met smoesjes ontwijken.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')