toch wel.... 14 jaarquote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laat me raden, single en nog nooit een (serieuze) relatie gehad?
Dit en anders is er iets mis met haar libido ofzoquote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt alsof zij er totaal geen begrip voor heeft dat jij er wel klaar voor bent. Begrijp ook niet echt dat zij er na 3,5 jaar nog steeds geen zin in heeft.. Voelt ze zich wel aangetrokken tot je?
Ah zo, dat is ook niet vol te houden neequote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef Carlo1990 het volgende:
[..]
Ze ligt naast me op bed (zij links, ik rechts) en ze legt zich op haar zij om te trekken (dus ze trekt met haar linker hand).
Heb toen ook gezegd "probeer in het vervolg een ander "standje"".
Zij: "Oké, zal ik idd eens moeten proberen"
..het is er nooit van gekomen.
Wel leuk om even serieuze reacties te krijgen. Ik had verwacht dat 90% dwaze reacties zou geven. Was dus helemaal verkeerd :p
Nee man die vriendin van jou is gewoon niet gezondquote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef Carlo1990 het volgende:
[..]
Ze ligt naast me op bed (zij links, ik rechts) en ze legt zich op haar zij om te trekken (dus ze trekt met haar linker hand).
Heb toen ook gezegd "probeer in het vervolg een ander "standje"".
Zij: "Oké, zal ik idd eens moeten proberen"
..het is er nooit van gekomen.
Wel leuk om even serieuze reacties te krijgen. Ik had verwacht dat 90% dwaze reacties zou geven. Was dus helemaal verkeerd :p
Als ik dit lees dan vraag ik me echt af hoe je het nog zo lang met haar volhoudt...quote:Op zondag 3 november 2013 14:40 schreef Carlo1990 het volgende:
Ook heeft ze me vaak zitten opgeilen (bewust) en als ik dan verder wou gaan, was het weer een "nee". Hierbij vroeg ik me dan af waarom ze me stond op de geilen, als het antwoord toch altijd "nee" was. Het was altijd een zeer grote afknapper om van "compleet geil" naar "niet mogen" te gaan.
Heb haar toen ook gezegd dat ik zelf geen initiatief meer zou nemen, omdat ik altijd een afknapper ervaarde en het niet leuk vond.
ben ik met je eens. meer zal het vast niet meer worden. Ik denk dat dit einde verhaal voor je is, TSquote:Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat TS wanneer hij samen blijft met haar echt amper seks zal hebben in zijn leven. Op deze leeftijden ben je juist het meest seksueel actief, dat wordt alleen maar minder. En bij haar wordt het waarschijnlijk exponentieel minder (als het nu al op gang zou komen).
Dit lijkt me bij uitstek het advies van iemand die wel eens een serieuze relatie heeft gehad. TS heeft dat niet, en doordat hij dat ook nooit gehad heeft heeft hij niet door dat hij geen relatie heeft.quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laat me raden, single en nog nooit een (serieuze) relatie gehad?
Voor hij er een punt achter zet kan TS eventueel nog bovenstaande proberen. Mocht het een knop tussen de oren zijn die om moet kan bovenstaande er misschien nog voor zorgen. Maar ik zie het een tikje somber in.quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef RM-rf het volgende:
Stel gewoon een 'break' voor omdat je ´jezelf moet ontdekken'…
Verder een lulverhaal eromheen hangen dat het ales jouw probleem is en jij moeite hebt vast te stellen 'hoe jullie relatie zich verder kan ontwikkelen'.
En voor een tijd gewoon geen contact wil hebben, en de vrijheid gewoon ook meer dingen 'buiten elkaar' te doen (met de suggestie dat je ook interesse in andere vrouwen hebt, die je verder wilt ontdekken)
Zij zal vast ook doorhebben dat het, als zij jullie relatie nog een kans wil geven, haar houding zal moeten aanpassen…
En ook dat haar weigering voor sex uiteindelijk de reden is dat je dit kiest, ondanks je liefdevolle gevoelens voor haar…
Pas wel op dat je dat niet direct zegt
Op dit moment is het natuurlijk zo dat vanuit haar kant er geen enkele 'drang' is om iets te veranderen… ze weet toch wel dat ze met jouw gevoelens geen rekening hoeft te houden omdat dat al 3,5 jaar prima gaat en zij het 'baasje' is in jullie relatie.
het risico is inderdaad dat er ook een kans zal zijn dat jullie relatie dan kapot zal gaan, zij verder geen zin heeft iets te doen om je terug te winnen…
Of het dan ook sowieso een relatie die het waard is om te willen behouden moet je natuurlijk ook zelf bepalen.
Vrouwen die geen zin hebben,zijn daar niet gevoelig voor. Heb een soort gelijk verhaal en mijn vriendin gaat dan vaak de andere kant op liggen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ga rukken als ze naast je ligt en wacht haar reactie af.
Serieusquote:Op zondag 3 november 2013 19:44 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
Vrouwen die geen zin hebben,zijn daar niet gevoelig voor. Heb een soort gelijk verhaal en mijn vriendin gaat dan vaak de andere kant op liggen.
Dat is niet knap, dat is dom. Als je er niks uithaalt, moet je er ook niet in investeren. Basiskennis economie.quote:Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef Nemeosis het volgende:
Aan de ene kant is het ook wel knap dat je het zo lang vol hebt gehouden. Dat was mij absoluut niet gelukt, maar goed. Het is prioriteiten stellen, OF je aanvaard deze situatie (die waarschijnlijk niet beter wordt) of je zoekt een ander.
Het is knap in de zin van dat waarschijnlijk maar heel weinig personen dit hadden volgehouden, ondanks het feit dat het natuurlijk niet slim is omdat je jezelf hier alleen maar mee kwelt.quote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Dat is niet knap, dat is dom. Als je er niks uithaalt, moet je er ook niet in investeren. Basiskennis economie.
Klinkt te mooi om waar te zijnquote:Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus? Ik had dan altijd (niet dat het zo vaak gebeurde, maar áls het gebeurde) zoiets van NOOOO wil ik doen
.
Dat zal best, maar na 3,5 jaar relatie...quote:Op zondag 3 november 2013 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ze is 18, ik ken wel meer meisjes die op die leeftijd nog niet echt toe waren aan seks.
Het is sneu voor je, maar niets aan te doen verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |