SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Ron Jans oprecht een goede gast in Studio Voetbal afgelopen weekend, die mogen ze vaker uitnodigen. Hopen dat Arno meeleest!quote:Op zondag 3 november 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans is vandaag weer vroeg uit de veren om weer bij FOX te analyseren. Wat een leven heb je toch als trainer van PEC.
Ik vind Ron Jans ook een sympathiek persoon. Gun hem wel het succes met PEC.quote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond Ron Jans oprecht een goede gast in Studio Voetbal afgelopen weekend, die mogen ze vaker uitnodigen. Hopen dat Arno meeleest!
Ayoub is ook in de piero gezet.quote:Op zondag 3 november 2013 12:57 schreef Cavaliers het volgende:
Kostic is ook wel een revelatie van dit nog korte seizoen. Niet de grootste, maar enfin.
Leeuwin is ook weer opgebloeid bij Cambuur.quote:Op zondag 3 november 2013 13:01 schreef Cavaliers het volgende:
Bijker en Ritzmaier ook wel. Die gaan het Feyenoord lastig maken zo meteen.
Volgens Barbara speelt ie gewoon. Al kan eerst Christovao spelen dat ie later wordt gebracht á la demougequote:Op zondag 3 november 2013 13:06 schreef Cavaliers het volgende:
Hemmen is een twijfelgeval voor de wedstrijd.
Goede vriend van me is voor Cambuur, zit redelijk dicht op het vuur daar, dus speelt vaak nieuwtjes door. Niet dat je daar trots op hoeft te zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Barbara speelt ie gewoon. Al kan eerst Christovao spelen dat ie later wordt gebracht á la demouge
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 03-11-2013 om 13:13:36Armenteros spits bij Feyenoord, Schaken basis. Bij Cambuur Hemmen terug, al is hij nog een klein vraagteken. Extra speler in warming up. reageer retweet
3-0 denk ik.quote:Op zondag 3 november 2013 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 03-11-2013 om 13:13:36Armenteros spits bij Feyenoord, Schaken basis. Bij Cambuur Hemmen terug, al is hij nog een klein vraagteken. Extra speler in warming up. reageer retweet
Hemmen in de basistwitter:HenkAlbers1970 twitterde op zondag 03-11-2013 om 13:15:33Opstelling #CAMBUUR (vlnr) Nienhuis,Bijker,VdLaan,Leeuwin,Droste,Ritzmaier,ElMakrini,Bakker,Brands,Hemmen,Lukoki #CAMFEY #FEYENOORD reageer retweet
Wat een banktwitter:SCCambuurLwd twitterde op zondag 03-11-2013 om 13:18:18Wissels: Zeinstra, Pereira, Dijkstra, Van Moorsel, Feldballe, Christovao, Schokker #cambuur reageer retweet
Ik denk dat hij veldspelers bedoelt.quote:Op zondag 3 november 2013 13:31 schreef Cavaliers het volgende:
Reitsma ziet negen spelers in het veld staan en hij mist één speler.
Zoek het uit!quote:Op zondag 3 november 2013 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een top 3 zonder Ajax, PSV, Feyenoord of Twente na 12 wedstrijden.
Is dit ooit eerder voorgekomen?
quote:
Laat maar...quote:Op zondag 3 november 2013 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een top 3 zonder Ajax, PSV, Feyenoord of Twente na 12 wedstrijden.
Is dit ooit eerder voorgekomen?
quote:Op zondag 3 november 2013 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, toch Twente in de top 3.
Dan nog, zonder Ajax, PSV en Feyenoord in de top 3 komt ook niet vaak voor.
Puur voor de statistiek. Twente is nog een club van enig niveau. AZ, Vitas en Grunn in de top 3 was zielig geweest.quote:
AZquote:Op zondag 3 november 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Puur voor de statistiek. Twente is nog een club van enig niveau. AZ, Vitas en Grunn in de top 3 was zielig geweest.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef Cavaliers het volgende:
O Liwwadde, de MI-side, dit is de club waar 't allemaal om draait. Het geel en blauw, zit in m'n bloed, dit is de club waar je 't allemaal voor doet. O Liwwadde.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, toch Twente in de top 3.
Dan nog, zonder Ajax, PSV en Feyenoord in de top 3 komt ook niet vaak voor.
Sorry meneer de PEC-fan.quote:Op zondag 3 november 2013 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Huistrollen mogen blijkbaar ook posten...
xdquote:Op zondag 3 november 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
O Liwwadde, de MI-side, dit is de club waar 't allemaal om draait. Het geel en blauw, zit in m'n bloed, dit is de club waar je 't allemaal voor doet. O Liwwadde.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef starla het volgende:
C'mon Feyenoord!
Boven Ajax zou mooi zijn na deze ronde
Sommige supporters houden zich met het mogelijke landskampioenschap bezig andere met Ajax.quote:Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef starla het volgende:
C'mon Feyenoord!
Boven Ajax zou mooi zijn na deze ronde
Met dit Feyenoord je bezighouden met het worden van kampioen, is gewoon waanideeën hebbenquote:Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige supporters houden zich met het mogelijke landskampioenschap bezig andere met Ajax.
Cambuurquote:
Dat dus.quote:Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige supporters houden zich met het mogelijke landskampioenschap bezig andere met Ajax.
gvd stijnquote:Op zondag 3 november 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Een mooi zicht op de woonwijk waarin het Cambuur-stadion is gevestigd.
Ik kijk niet, de vrouw zit even onder de douche daarom ben ik hier, dus enlighten me Stinho?quote:Op zondag 3 november 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Een mooi zicht op de woonwijk waarin het Cambuur-stadion is gevestigd.
Haha, ownedquote:Op zondag 3 november 2013 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op zondag 3 november 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee flitsen achter elkaar en Van Sichem wil naar binnen.
Echt he. Jammer dat er altijd mensen in livetopics zijn welke het niveau omlaag trekken.quote:Op zondag 3 november 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was nog niet duidelijk na mijn 2 posts.
Niet echt. Kans dat de bliksem inslaat in het veld is erg klein. Lichtmasten zijn veel hoger en ook nog eens van goed geleidend materiaal.quote:
Lachen.quote:Op zondag 3 november 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen zingt het GAE-publiek ter vermaak dat wie niet springt, voor zwolle is.
Zal wel een dolle boel zijn daar.quote:Op zondag 3 november 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen zingt het GAE-publiek ter vermaak dat wie niet springt, voor zwolle is.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet echt. Kans dat de bliksem inslaat in het veld is erg klein. Lichtmasten zijn veel hoger en ook nog eens van goed geleidend materiaal.
Als de bliksem inslaat in het hoofd van Kolder is dat slecht voor mijn manager.quote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet echt. Kans dat de bliksem inslaat in het veld is erg klein. Lichtmasten zijn veel hoger en ook nog eens van goed geleidend materiaal.
Kolder heb ik niet meer, Turuc wel.quote:Op zondag 3 november 2013 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de bliksem inslaat in het hoofd van Kolder is dat slecht voor mijn manager.
Dus ik sta achter van Sichem.
Dat boeit niet, je moet het risico gewoon niet nemen.quote:Op zondag 3 november 2013 14:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap dat je het risico niet wil nemen, maar technisch gezien is het risico erg klein
Boeiend.quote:Op zondag 3 november 2013 14:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap dat je het risico niet wil nemen, maar technisch gezien is het risico erg klein
Niks met risico nemen te maken. Volgens mij staat het letterlijk in de reglementen op gesteld dat je staakt bij onweer.quote:Op zondag 3 november 2013 14:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bedankt voor deze updates. Ik geniet.quote:
Publiek blijft wel zitten. Dat risico mag dus wel genomen worden blijkbaarquote:Op zondag 3 november 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat boeit niet, je moet het risico gewoon niet nemen.
wmb niet.Vind ik belachelijk.quote:Op zondag 3 november 2013 14:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Publiek blijft wel zitten. Dat risico mag dus wel genomen worden blijkbaar
Cavaliers heeft een goede smaak.quote:Op zondag 3 november 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wel je tweede clupje merk ik
Zijn salaris?quote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Kromkamp heeft een oortje in.
Wat fluistert dat oortje in?
Alleen PSV-ers horen hieraan deel te nemen ja.quote:Op zondag 3 november 2013 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze "god"-rage is een andere reden dat ik je soms nogal stom vind.
Precies, dat is meer hun niveau.quote:Op zondag 3 november 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen PSV-ers horen hieraan deel te nemen ja.
En Bijker is een misdadiger.quote:Op zondag 3 november 2013 14:40 schreef Cavaliers het volgende:
Treurig dat Cambuur een linksback heeft die minstens acht keer zo goed is als de linksback van Feyenoord.
Jij bent fan van Lucas Bijker.quote:Op zondag 3 november 2013 14:40 schreef Cavaliers het volgende:
Treurig dat Cambuur een linksback heeft die minstens acht keer zo goed is als de linksback van Feyenoord.
Is ook gewoon een hele goede back, vorig seizoen in de Pintjesleague al.quote:Op zondag 3 november 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent fan van Lucas Bijker.
xDquote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
Koeman kijkt nog steeds zoals altijd: zoals Koeman.
Normaal hou ik niet zo van sinterklaas-UI's, maar die van jou is erg leuk.quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
Koeman kijkt nog steeds zoals altijd: zoals Koeman.
Bedankt!quote:Op zondag 3 november 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaal hou ik niet zo van sinterklaas-UI's, maar die van jou is erg leuk.
2 keer al... Best een prestatie voor dit Feyenoordquote:Op zondag 3 november 2013 14:42 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord nog niet over de middellijn geweest.
Hebben ze wel een plan A dan?quote:
Heeft aan minderjarige meisjes gezeten.quote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Bijker heeft ooit wat mensen in elkaar geslagenMongool.
Kom je daar nu pas achterquote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat wel iets verder dan dat.quote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja. Ik heb het afgelopen seizoen Cambuur matig gevolgd.quote:
Cambuur verdient nu al de overwinning.quote:Op zondag 3 november 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
Wel treurig dat Cambuur gewoon verreweg de betere is.
Zegt 't 'm, GGMMgod.quote:Op zondag 3 november 2013 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze "god"-rage is een andere reden dat ik je soms nogal stom vind.
bliksemquote:Op zondag 3 november 2013 14:45 schreef TLC het volgende:
Waarom lees ik dat bij Go Ahead de wedstrijd onderbroken is ??
Omdat het ook daadwerkelijk gebeurd is.quote:Op zondag 3 november 2013 14:45 schreef TLC het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 14:45 schreef TLC het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat het ook daadwerkelijk gebeurd is.
Hoe was Ajax gisteren ? nog 3 punten meegenomen ?quote:
Wauw, je bent wel erg gefrustreerd.quote:Op zondag 3 november 2013 14:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe was Ajax gisteren ? nog 3 punten meegenomen ?
Nee, mijn handen waren vol dus heb ze achter moeten laten xDquote:Op zondag 3 november 2013 14:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom wordt Go Ahead niet uitgezonden dan?quote:Op zondag 3 november 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
op fox1, fox3, fox5 kan je nu cam-fey zien
Omdat ze de show niet vol kunnen lullen tot de hervatting.quote:Op zondag 3 november 2013 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom wordt Go Ahead niet uitgezonden dan?
Niemand reageert op je posts.quote:Op zondag 3 november 2013 14:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik vrees dat in de winterstop deze hele wereldselectie wordt weggekocht door Real, Barca en Bayern...
Omdat er geen GAE - HER is.quote:Op zondag 3 november 2013 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom wordt Go Ahead niet uitgezonden dan?
Dank je.quote:Op zondag 3 november 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand reageert op je posts.
Hier dan toch maar een quote voor je.
Afgelast Stilgelegd om slecht weerquote:
haha nee hoor, ik ben geen fan van ajax, psv of whatever, zal mij een zorg zijnquote:
Gelukkig was PSV ook goed.quote:Op zondag 3 november 2013 14:47 schreef TLC het volgende:
[..]
xDquote:Op zondag 3 november 2013 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, mijn handen waren vol dus heb ze achter moeten laten xD
Wat een Kolder deze post.
Yep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |