SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Ron Jans oprecht een goede gast in Studio Voetbal afgelopen weekend, die mogen ze vaker uitnodigen. Hopen dat Arno meeleest!quote:Op zondag 3 november 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans is vandaag weer vroeg uit de veren om weer bij FOX te analyseren. Wat een leven heb je toch als trainer van PEC.
Ik vind Ron Jans ook een sympathiek persoon. Gun hem wel het succes met PEC.quote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond Ron Jans oprecht een goede gast in Studio Voetbal afgelopen weekend, die mogen ze vaker uitnodigen. Hopen dat Arno meeleest!
Ayoub is ook in de piero gezet.quote:Op zondag 3 november 2013 12:57 schreef Cavaliers het volgende:
Kostic is ook wel een revelatie van dit nog korte seizoen. Niet de grootste, maar enfin.
Leeuwin is ook weer opgebloeid bij Cambuur.quote:Op zondag 3 november 2013 13:01 schreef Cavaliers het volgende:
Bijker en Ritzmaier ook wel. Die gaan het Feyenoord lastig maken zo meteen.
Volgens Barbara speelt ie gewoon. Al kan eerst Christovao spelen dat ie later wordt gebracht á la demougequote:Op zondag 3 november 2013 13:06 schreef Cavaliers het volgende:
Hemmen is een twijfelgeval voor de wedstrijd.
Goede vriend van me is voor Cambuur, zit redelijk dicht op het vuur daar, dus speelt vaak nieuwtjes door. Niet dat je daar trots op hoeft te zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Barbara speelt ie gewoon. Al kan eerst Christovao spelen dat ie later wordt gebracht á la demouge
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 03-11-2013 om 13:13:36Armenteros spits bij Feyenoord, Schaken basis. Bij Cambuur Hemmen terug, al is hij nog een klein vraagteken. Extra speler in warming up. reageer retweet
3-0 denk ik.quote:Op zondag 3 november 2013 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 03-11-2013 om 13:13:36Armenteros spits bij Feyenoord, Schaken basis. Bij Cambuur Hemmen terug, al is hij nog een klein vraagteken. Extra speler in warming up. reageer retweet
Hemmen in de basistwitter:HenkAlbers1970 twitterde op zondag 03-11-2013 om 13:15:33Opstelling #CAMBUUR (vlnr) Nienhuis,Bijker,VdLaan,Leeuwin,Droste,Ritzmaier,ElMakrini,Bakker,Brands,Hemmen,Lukoki #CAMFEY #FEYENOORD reageer retweet
Wat een banktwitter:SCCambuurLwd twitterde op zondag 03-11-2013 om 13:18:18Wissels: Zeinstra, Pereira, Dijkstra, Van Moorsel, Feldballe, Christovao, Schokker #cambuur reageer retweet
Ik denk dat hij veldspelers bedoelt.quote:Op zondag 3 november 2013 13:31 schreef Cavaliers het volgende:
Reitsma ziet negen spelers in het veld staan en hij mist één speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |